*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Općine Mali Bukovec za 2025. godinu


Vodič za građane za 2025. godinu

Poštovani građani,

predstavljamo Vam „Vodič za građane“ za 2025. godinu, u kojemu je prikazano na koji način Općina Mali Bukovec prikuplja i investira sredstva. Kako bismo Vam omogućili uvid u rad naše Općine i učinili je što transparentnijom nastavljamo s projektom koji se nalazi na Internet stranici www.proracun.hr, te na našoj službenoj stranici  www.mali-bukovec.hr.

S ciljem podizanja životnog standarda naših mještana i ubrzanja razvoja Općine, kontinuirano ulažemo u projekte komunalne infrastrukture. Proračunska sredstva usmjeravamo na održavanje cesta, prometnica, pješačkih i biciklističkih staza, javnih i zelenih površina, groblja, objekata vodoopskrbe i odvodnje, kanalizacije, dječjih i sportskih igrališta te sustava javne rasvjete. U fokusu su nam završetak postojećih projekata poput rekonstrukcije nerazvrstane ceste NC001, izgradnje nogostupa i biciklističkih staza, izgradnje Društvenog doma u Malom Bukovcu te uređenja i opremanja centralnog objekta i dječjeg igrališta u Dječjem vrtiću Krijesnica. Paralelno, planiramo pokrenuti nove projekte, uključujući dogradnju i opremanje ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje te rekonstrukciju općinske zgrade, čime bismo dodatno unaprijedili infrastrukturu i usluge za naše stanovnike.

Kako bismo zaštitili okoliš i spriječili njegovo onečišćenje, usmjereni smo na smanjenje postojeće štete i prevenciju daljnjeg zagađenja. U tu svrhu izdvojili smo sredstva za provedbu programa „Zaštite okoliša“, s ciljem očuvanja prirodnih resursa i stvaranja zdravije budućnosti za našu zajednicu. Uz cjelogodišnje aktivnosti na očuvanju okoliša, planiramo i izgradnju reciklažnog dvorišta za građevinski otpad NSP, čime ćemo dodatno unaprijediti sustav gospodarenja otpadom.

I u 2025. godini nastavljamo s poticanjem razvoja poljoprivrede i gospodarstva naše Općine, pružajući različite subvencije, pomoći i naknade kako bismo podržali rast i konkurentnost lokalnih proizvođača i poduzetnika.

Naša vizija je izgraditi Općinu u kojoj će život i rad biti ugodni i privlačni, a ključ toga leži u ulaganju u djecu i mlade. Najmlađim stanovnicima osiguravamo siguran prostor za rast, igru i odrastanje, a istovremeno nastavljamo s financiranjem prijevoza učenika, sufinanciranjem dječjeg vrtića i raznih školskih aktivnosti. Također, pripremili smo financijsku pomoć srednjoškolcima koji se obrazuju za deficitarna zanimanja. Studentima s područja naše Općine osiguravamo novčane potpore, čime podržavamo njihovo obrazovanje i osobni razvoj. Osim toga, nastavljamo s mjerama poticanja stanogradnje kako bismo omogućili stvaranje vlastitog doma, te dodjeljujemo potpore za novorođenčad. Sve ove mjere odražavaju našu predanost izgradnji zajednice koja brine o svojoj budućnosti.

Posebnu pažnju posvećujemo ranjivijim skupinama naših sugrađana. S tim ciljem, izdvojili smo sredstva za podmirenje troškova stanovanja, kao i za različite oblike pomoći obiteljima i pojedincima u teškoćama. Nadamo se da će ovakva podrška unaprijediti kvalitetu njihovih života, olakšavajući svakodnevne izazove. 

Jednako nam je važno i potaknuti naše stanovnike na aktivan kulturni, sportski i društveni život, stoga smo i u novoj godini izdvojili sredstva za obilježavanje raznih događaja i manifestacija ali i za udruge i zajednice koje djeluju na našem području i zbog kojih smo to što jesmo.

Poštovani stanovnici, izdvojili smo dio projekata u koje ulažemo u želji da vam približimo rad naše Općine.

 

Vaš načelnik!

 

Savjetovanje za prijedlog Proračuna Općine Mali Bukovec za 2025. godinu i projekcije za 2026. i 2027. godinu bilo je provedeno od 12.12.2024. do 26.12.2024., više o tome možete pronaći OVDJE.

 

Što je proračun?

Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za sljedeće dvije godine. Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.

Sadržaj proračuna

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.

 

Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe…
Proračunski korisnik Općine Mali Bukovec je Dječji vrtić „Krijesnica“.

Zakoni i sankcije:

Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 1. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) općinsko vijeće do kraja godine.

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo općinsko vijeće, a načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi načelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 3.817.760,00 
Prihodi od poreza 796.219,00 
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna 2.751.541,00 
Prihodi od imovine 70.000,00 
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 195.000,00 
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija 4.000,00 
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi 1.000,00 
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 10.000,00 
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 10.000,00 
Vlastiti izvori  50.000,00
Manjak iz prethodnih godina 50.000,00
Ukupno 0,00

UKUPAN PRORAČUN, ODNOSNO UKUPNI PRIHODI I PRIMICI, KAO I RASHODI I IZDACI, OPĆINE MALI BUKOVEC ZA 2025. GODINU PLANIRANI SU U IZNOSU OD 3.877.760,00 EURA. 

PRIHODI I PRIMICI

Prihodi poslovanja Općine Mali Bukovec za 2025. godinu planirani su u iznosu od 3.817.760,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 796.219,00 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirani u iznosu od 2.751.541,00 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 70.000,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 195.000,00 eura, prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 4.000,00 eura, a kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 1.000,00 eura.

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 10.000,00 eura za prihode od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine.

Vlastiti izvori (ukupan donos manjka iz prethodnih godina) planirani u iznosu od 50.000,00 eura.


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 1.298.110,00 
Rashodi za zaposlene 418.000,00 
Materijalni rashodi 460.000,00 
Financijski rashodi 61.110,00 
Subvencije 19.000,00 
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 36.000,00 
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 118.000,00 
Rashodi za donacije, kazne, naknade šteta i kapitalne pomoći  186.000,00 
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 2.504.000,00 
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine 75.000,00 
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 2.268.000,00 
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 161.000,00 
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova 75.650,00 
Izdaci za dionice i udjele u glavnici 10.000,00 
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova 65.650,00 
Ukupno 0,00

Rashodi poslovanja
Rashodi poslovanja Općine Mali Bukovec za 2025. godinu planirani su u iznosu od 1.298.110,00 eura, od toga:

1. Rashodi za zaposlene 418.000,00 eura, 
2. Materijalni rashodi 460.000,00 eura, 
3. Financijski rashodi 61.110,00 eura, 
4. Subvencije 19.000,00 eura,
5. Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 36.000,00 eura, 
6. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 118.000,00 eura,
7. Rashodi za donacije, kazne, naknade šteta i kapitalne pomoći 186.000,00 eura. 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 2.504.000,00 eura za:

1. Rashode za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine 75.000,00 eura,
2. Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 2.268.000,00 eura,
3. Rashode za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 161.000,00 eura. 

Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova 
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani su u iznosu od 75.650,00 eura za:

1. Izdatke za dionice i udjele u glavnici 10.000,00 eura,
2. Izdatke za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova 65.650,00 eura.

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu: 

•  Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,
•  Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,
•  Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,
•  Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,
•  Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država, 
•  Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.

Proračun Općine Mali Bukovec sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).

RAZDJEL 001 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNIK
GLAVA 01 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNIK
      Program 1000 Javna uprava i administracija
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
GLAVA 01 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
     Program 1000 Javna uprava i administracija
     Program 1001 Upravljanje imovinom
     Program 1002 Održavanje komunalne infrastrukture
     Program 1003 Zaštita okoliša
     Program 1004 Razvoj i upravljanje sustava vodoopskrbe, odvodnje i zaštite voda
     Program 1005 Potpora poljoprivredi
     Program 1006 Jačanje gospodarstva
     Program 1007 Osnovno i srednjoškolsko obrazovanje
     Program 1008 Visoko obrazovanje
     Program 1009 Razvoj sporta i rekreacije
     Program 1010 Promicanje kulture
     Program 1011 Razvoj civilnog društva
     Program 1012 Socijalna skrb i mjere demografske obnove
     Program 1013 Organiziranje i provođenje zaštite i spašavanja
     Program 1014 Razvoj i sigurnost prometa
     Program 1015 Prostorno uređenje i unapređenje stanovanja
     Program 1016 Predškolski odgoj

 

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

RAZDJEL 001 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNIK

GLAVA 01 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNIK

Program 1000 Javna uprava i administracija - 159.760,00 eura

Sredstva za rad predstavničkih i izvršnih tijela planirana su u iznosu od 45.000,00 eura, za promidžbu i informiranje građana izdvaja se 22.000,00 eura, za obilježavanje Dana Općine, praznika i blagdana te ostalih manifestacija 18.000,00 eura, a za otplatu dugoročnih kredita 74.760,00 eura.

RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL

GLAVA 01 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL

Program 1000 Javna uprava i administracija - 272.000,00 eura

Redovan rad Jedinstvenog upravnog odjela planiran je u iznosu od 237.000,00 eura (130.000,00 eura za rashode za zaposlene, 90.000,00 eura za materijalne rashode i 17.000,00 eura za financijske rashode). Za provođenje lokalnih izbora predviđen je iznos od 35.000,00 eura.

Program 1001 Upravljanje imovinom - 570.000,00 eura

Za održavanje objekata i nekretnina izdvaja se 50.000,00 eura, za podmirenje troškova energenata u objektima Općine 20.000,00 eura, dok je za opremanje poslovnih prostora u vlasništvu Općine te za nabavu ostale opreme izdvojeno 10.000,00 eura.

Za rekonstrukciju i dodatna ulaganja na objektima i zemljištu predviđen je iznos od 10.000,00 eura, za digitalizaciju poslovanja Općine Mali Bukovec 50.000,00 eura, a za rekonstrukciju općinske zgrade Općine Mali Bukovec 430.000,00 eura. 

Program 1002 Održavanje komunalne infrastrukture – 82.000,00 eura

Ulaže se cjelogodišnje održavanje uređaja i objekata komunalne infrastrukture, od toga za: 

·   Održavanje cesta 30.000,00 eura,

·   Održavanje javne rasvjete 10.000,00 eura,

·   Održavanje javnih površina i dječjih igrališta 35.000,00 eura,

·   Nabavu i održavanje opreme i vozila 7.000,00 eura.

Program 1003 Zaštita okoliša - 130.000,00 eura

Za odvoz i zbrinjavanje otpada se izdvaja 5.000,00 eura, za razvoj sustava gospodarenja otpadom planirano je 11.000,00 eura, za veterinarsko – higijeničarske poslove 6.000,00 eura, a za provođenje DDD mjera 8.000,00 eura. 

U 2025. godini je planirana i izgradnja reciklažnog dvorišta građevinskog otpada NSP i to u iznosu od 100.000,00 eura.

Program 1004 Razvoj i upravljanje sustava vodoopskrbe, odvodnje i zaštite voda - 28.000,00 eura

Izgradnja i rekonstrukcija objekata vodoopskrbe planirana je u iznosu od 7.000,00 eura, za održavanje kanala za odvodnju oborinskih voda izdvojeno je 5.000,00 eura, a za izgradnju sustava kanalizacije i pročistača 16.000,00 eura.  

Program 1005 Potpora poljoprivredi -  26.000,00 eura

Subvencije, pomoći i naknade poljoprivrednicima planirane su u iznosu od 7.000,00 eura, za održavanje poljoprivrednih površina izdvaja se 10.000,00 eura, a za subvencije poljoprivrednim zadrugama 9.000,00 eura. 

Program 1006 Jačanje gospodarstva -  7.000,00 eura

Za potpore u obrtničkom i poduzetničkom sektoru predviđen je iznos od 7.000,00 eura.

Program 1007 Osnovno i srednjoškolsko obrazovanje - 35.000,00 eura

Za sufinanciranje ostalih školskih aktivnosti izdvojeno je 27.000,00 eura, za sufinanciranje prijevoza učenika 3.000,00 eura, a za sufinanciranje deficitarnih zanimanja (srednjoškolci) 5.000,00 eura. 

Program 1008 Visoko obrazovanje - 10.000,00 eura

Novčane naknade studentima su i u 2025. godini planirane u iznosu od 10.000,00 eura.

Program 1009 Razvoj sporta i rekreacije - 58.000,00 eura

Za redovan rad sportskih udruga planirano je 27.000,00 eura, za pokroviteljstvo sportskih natjecanja i za ostale potrebe u sportu izdvaja se 5.000,00 eura, dok je za održavanje sportskih objekata izdvojeno 26.000,00 eura.

Program 1010 Promicanje kulture - 12.000,00 eura

Obnova objekata kulture u 2025. godini je planirana u iznosu od 7.000,00 eura, a za pokroviteljstvo kulturnih događaja te poticanje kulturnog i umjetničkog stvaralaštva izdvaja se 5.000,00 eura. 

Program 1011 Razvoj civilnog društva - 57.000,00 eura

Za rad političkih stranaka Općina Mali Bukovec iz proračuna izdvaja 3.000,00 eura, za rad organizacija civilnog društva 24.000,00 eura, za rad humanitarnih organizacija 4.000,00 eura, a za rad zdravstvenih neprofitnih organizacija 6.000,00 eura. 

Kapitalne donacije organizacijama civilnog društva predviđene su u iznosu od 20.000,00 eura.

Program 1012 Socijalna skrb i mjere demografske obnove - 76.000,00 eura

Općina Mali Bukovec je u novoj godini izdvojila sredstva za ranjivije skupine ljudi i za mlade obitelji sa svog područja i to za:

·   Podmirenje troškova stanovanja 3.000,00 eura,

·   Pomoć obiteljima i pojedincima 7.000,00 eura,

·   Tekuće donacije neprofitnim organizacijama 1.000,00 eura,

·   Darove djeci povodom blagdana 3.000,00 eura, 

·   Potpore roditeljima novorođene djece 7.000,00 eura,

·   Sufinanciranje dječjeg vrtića 15.000,00 eura,

·   Mjere poticanja stanogradnje 40.000,00 eura.

Program 1013 Organizacija i provođenje zaštite i spašavanja - 65.000,00 eura

Zaštita od požara planirana je u iznosu od 57.000,00 eura, dok se za civilnu zaštitu predviđa iznos od 8.000,00 eura.

Program 1014 Razvoj i sigurnost prometa -  785.000,00 eura

Za rekonstrukciju nerazvrstanih cesta izdvojeno je 20.000,00 eura, izgradnja/rekonstrukcija cesta, trgova i parkova planirana je u iznosu 119.000,00 eura, za izgradnju javne rasvjete izdvaja se 20.000,00 eura, za izgradnju nogostupa i biciklističkih staza 26.000,00 eura, a za rekonstrukciju nerazvrstane ceste NC001 600.000,00 eura. 

Program 1015 Prostorno uređenje i unapređenje stanovanja - 1.124.000,00 eura

Za izradu prostorno – planskih dokumenata se ovoga puta iz proračuna izdvaja 50.000,00 eura, za dječja igrališta 27.000,00 eura, a za zemljište za uređenje i razvoj javne infrastrukture 15.000,00 eura. 

Najveći dio sredstava u ovom Programu ponovno je namijenjen izgradnji Društvenog doma Mali Bukovec i to u ukupnom iznosu od 673.000,00 eura. 

Za  izgradnju biciklističke staze ponovno se izdvaja 40.000,00 eura, za korištenje geotermalne energije u toplinarske svrhe 134.000,00 eura, za adaptaciju i opremanje centralnog objekta DV Krijesnica 130.000,00 eura, a za uređenje i adaptaciju dječjeg igrališta DV Krijesnica 35.000,00 eura. 

Dogradnja i opremanje ustanove za predškolski odgoj i obrazovanje planirana je u iznosu od 20.000,00 eura.

Program 1016 Predškolski odgoj  - 381.000,00 eura

Za redovan rad Dječjeg vrtića Krijesnica izdvojeno je 366.000,00 eura, opremanje radnog prostora Dječjeg vrtića planirano je u iznosu od 9.000,00 eura, a za održavanje infrastrukture i okoliša Dječjeg vrtića 6.000,00 eura.

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.