*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Svi komentari
Lopar 289A,
51281 Lopar
OIB:
55776600209
info@opcina-lopar.hr
051 775 593
Proračun za 2025. godinu
*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Poštovani mještani Općine Lopar
predstavljam Vam Vodič za građane za 2025. godinu. U njemu je prikazano na koji način Općina Lopar prikuplja i raspoređuje sredstva za aktivnosti koje su od važnosti za naše mještane. Kako bismo Vam omogućili uvid u rad naše Općine i učinili je što transparentnijom nastavljamo s projektom koji se nalazi na Internet stranici www.proracun.hr te na našoj službenoj stranici www.opcina-lopar.hr.
Kako bismo Vam pokazali što sve želimo napraviti i za što smo izdvojili novac iz Proračuna predstavljamo Vam projekt Vodič za građane.
Naša općina i dalje ulaže značajna sredstva u infrastrukturu, koja je ključna za svakodnevni život i gospodarski razvoj. Ceste su jedan od temelja komunalne infrastrukture i stoga nastavljamo s izgradnjom i održavanjem nerazvrstanih cesta.
Osim toga, realizirat ćemo i niz važnih investicija: izgradnju i opremanje sportske dvorane i dvoranskog trga koji će postati središte rekreacije, sporta i društvenih događanja, obnovu školske zgrade i igrališta kako bismo našim učenicima osigurali suvremene uvjete za učenje i igru, izgradnju općinskog trga, koji će postati novo središte okupljanja svih generacija, kupnja zemljišta potrebnog za daljnje projekte. Također, značajna sredstva izdvojena su za održavanje javnih površina, urbane opreme, građevina i uređaja javne namjene, javne rasvjete, groblja i mrtvačnice. Ovim ulaganjima želimo osigurati da naš Lopar ostane ugodno i funkcionalno mjesto za život.
Jedan od naših najvažnijih projekata u 2025. godini je izgradnja dječjeg vrtića. U proračunu smo osigurali 2.450.000,00 eura za ovaj projekt, jer znamo koliko je važno pružiti našim najmlađima najbolje uvjete za odgoj, obrazovanje i igru. Novi vrtić povećat će kapacitet, otvoriti mogućnosti za nova zapošljavanja te olakšati roditeljima svakodnevni život.
Svjesni smo da je obrazovanje temelj svake uspješne zajednice. Ulaganje u naše učenike i studente nastavljamo kroz: isplatu učeničkih i studentskih stipendija, sufinanciranje prijevoza učenika i studenata, financiranje programa produženog boravka za osnovnoškolce i toplog obroka.
Briga za svakog pojedinca, a posebno za one kojima je najpotrebnija, ostaje naš prioritet. U 2025. godini nastavljamo s: isplatama naknada za novorođenčad i pomoćima socijalno ugroženim obiteljima., prigodnim poklonima za Svetog Nikolu i nagradama umirovljenicima, sufinanciranjem pogrebnih troškova i troškova stanovanja, programom pomoći u kući za starije i nemoćne, sufinanciranjem troškova polaganja vozačkog ispita za mlade, te potporama za razvoj poduzetništva, jer želimo potaknuti gospodarski rast i otvaranje novih radnih mjesta.
Proračun za 2025. godinu uključuje sredstva za: protupožarnu zaštitu, Civilnu zaštitu i sufinanciranje HGSS-a kako bismo osigurali brzo i učinkovito djelovanje u hitnim situacijama, sufinanciranje reciklažnog dvorišta, sortirnice i kompostane kao i deratizaciju, dezinsekciju i sterilizaciju kućnih ljubimaca radi očuvanja javnog zdravlja i okoliša.
Naša bogata kulturna baština zaslužuje posebnu pažnju, i stoga nastavljamo s poticanjem kulturnih aktivnosti kroz sufinanciranje udruga i manifestacija. Kulturni događaji ne samo da obogaćuju našu svakodnevicu već čuvaju našu tradiciju i povezuju zajednicu.
Dragi stanovnici predstavili smo dio projekata koje želimo realizirati u 2025. godini. Vaše prijedloge, sugestije i komentare možete ostavljati do 04.12.2024. godine kada ćemo sve zaprimljeno uzeti u obzir te na sjednici Općinskog vijeća predstaviti, te prihvaćeno uvrstiti u konačan prijedlog proračuna za 2025. godinu.
Savjetovanje za Prijedlog Proračuna Općine Lopar za 2025. godinu možete pogledati OVDJE.
Općinski načelnik!
OBRAZLOŽENJE PRORAČUNA
Što je proračun?
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci Općine Lopar za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za sljedeće dvije godine.
Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.
Jedno od najvažnijih načela proračuna je da isti mora biti uravnotežen ,odnosno
ukupna visina planiranih prihoda mora biti istovjetna ukupnoj visini planiranih rashoda!
Sadržaj proračuna
Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.
Sadržaj | Sastavni dio | Opis sastavnog dijela |
---|---|---|
Opći dio proračuna | Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja | • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova |
Račun prihoda i rashoda | • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine • ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji |
|
Račun financiranja | • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine | |
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | |
Višegodišnji plan uravnoteženja | • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi • ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi |
|
Posebni dio proračuna | Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika | • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata |
Obrazloženje proračuna | Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna | • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S • obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja. |
Proračunski korisnici:
Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe… Proračunski korisnik Općine Lopar je Centar za kulturu i sport Lopar.
Zakoni i sankcije:
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je Općinski načelnik. Općinski načelnik odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine.
Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.
U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi Općinski načelnik.
Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, Općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.
Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).
Prihodi i primitci | Iznos |
---|---|
Prihodi poslovanja | 5.038.426,00 |
Prihodi od poreza | 2.400.050,00 |
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna | 1.031.030,00 |
Prihodi od imovine | 621.796,00 |
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada | 970.550,00 |
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija | 12.000,00 |
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi | 3.000,00 |
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine | 900.000,00 |
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine | 900.000,00 |
Primici od financijske imovine i zaduživanja | 1.828.495,88 |
Primici za primljene kredite i zajmove od kreditnih i ostalih financijskih institucija u javnom sektoru | 1.828.495,88 |
Vlastiti izvori | 600.000,00 |
Vlastiti izvori | 600.000,00 |
Ukupno | 0,00 |
Ukupni prihodi Općine Lopar za 2025. godinu planirani su u iznosu od 8.366.921,88 eura
PRIHODI
Prihodi poslovanja Općine Lopar za 2025. godinu planirani su u iznosu od 5.038.426,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 2.400.050,00 eura, Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 1.031.030,00 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 621.796,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 970.550,00 eura , prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 12.000,00 eura i Kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 3.000,00 eura.
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 900.000,00 eura, a čine ih prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine.
Primici od financijske imovine i zaduživanja planirani u iznosu od 1.828.495,88 eura za primljene kredite i zajmove od kreditnih i ostalih financijskih institucija u javnom sektoru.
Vlastiti izvori planirani u iznosu od 600.000,00 eura.
Rashodi i izdaci | Iznos |
---|---|
Rashodi poslovanja | 3.520.360,48 |
Rashodi za zaposlene | 464.545,00 |
Materijalni rashodi | 1.409.864,07 |
Financijski rashodi | 56.700,00 |
Subvencije | 42.500,00 |
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna | 454.283,91 |
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade | 212.420,00 |
Ostali rashodi | 880.069,52 |
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine | 4.780.200,00 |
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine | 4.005.200,00 |
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine | 315.000,00 |
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini | 460.000,00 |
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova | 66.361,40 |
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova | 66.361,40 |
Ukupno | 0,00 |
Ukupni rashodi i izdaci Općine Lopar za 2025. godinu planirani su u iznosu od 8.366.921,88 eura
Rashodi poslovanja Općine Lopar za 2025. godinu planirani u iznosu od 3.520.360,48 eura, od toga:
1.Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 464.545,00 eura;
2.Materijalni rashodi planirani su u iznosu od 1.409.864,07 eura;
3.Financijski rashodi planirani su u iznosu od 56.700,98 eura;
4.Subvencije planirane u iznosu od 42.500,00 eura;
5.Pomoći dane u inozemstvo i unutar opće države planirane u iznosu od 454.283,91 eura;
6.Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 212.397,00 eura;
7. Ostali rashodi planirani u iznosu od 880.069,52 eura.
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 4.780.200,00 eura za;
1.Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirano u iznosu od 4.005.200, eura,
2. Rashode za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirano u iznosu od 315.00,00 eura,
3. Rashode za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirano u iznosu od 460.000,00 eura.
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirano je u iznosu od 66.361,40 eura za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova od kreditnih i ostalih financijskih institucija u javnom sektoru.
PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE
Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu:
Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,
Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,
Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,
Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,
Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,
Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.
Proračun Općine Lopar sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).
RAZDJEL 010 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA |
GLAVA 01001 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA |
Program 1001 Aktivnosti predstavničkog tijela |
Program 1002 Aktivnosti izvršnog tijela |
Program 1003 Izbori |
RAZDJEL 021 UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE I KOMUNALNI SUSTAV |
GLAVA 02104 UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE I KOMUNALNI SUSTAV |
Program 2101 Javna uprava i administracija |
Program 2102 Atmosferske vode |
Program 2103 Javne površine |
Program 2104 Nerazvrstane ceste |
Program 2105 Javna rasvjeta |
Program 2106 Groblje |
Program 2107 Mrtvačnica |
Program 2108 Sorinj |
Program 2109 Sportska dvorana i trg |
Program 2110 Općinski trg |
Program 2111 Razvoj sustava vodoopskrbe i zaštita voda |
RAZDJEL 022 UPRAVNI ODJEL ZA INVESTICIJE, PROSTORNO PLANIRANJE I DRUŠTVENE DJELATNOSTI |
GLAVA 02205 UPRAVNI ODJEL ZA INVESTICIJE, PROSTORNO PLANIRANJE I DRUŠTVENE DJELATNOSTI |
Program 2201 Odgoj i obrazovanje |
Program 2202 Promicanje kulture |
Program 2203 Oglašavanje |
Program 2204 Razvoj sporta i rekreacije |
Program 2205 Razvoj civilnog društva |
Program 2206 Zdravstvo |
Program 2207 Veterinarstvo |
Program 2208 Socijalna skrb |
Program 2209 Zaštita osoba s invaliditetom |
Program 2210 Crveni križ |
Program 2211 Zaštita i spašavanje |
Program 2212 Pomorsko dobro |
Program 2213 Prostorno planiranje |
Program 2214 Poduzetništvo |
Program 2215 Suradnja s jedinicama lokalne samouprave |
RAZDJEL 030 CENTAR ZA KULTURU I SPORT LOPAR |
GLAVA 03003 CENTAR ZA KULTURU I SPORT LOPAR |
Program 3001 Centar za kulturu i sport Lopar |
OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA
PRESTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA PLANIRANO U IZNOSU OD 230.113,76 EURA
Program 1001 Aktivnosti predstavničkog tijela planirane u iznosu od 30.863,76 eura
·Sredstva za rad predstavničkog tijela planirana u iznosu od 10.632,00 eura,
·Za objavu akata planirano je 10.000,00 eura,
·Za godišnje nagrade planirano je 6.000,00 eura,
·Sredstva za financiranje političkih stranaka planirana u iznosu od 1.931,76 eura,
·Za održavanje računalne opreme planirano je 2.300,00 eura .
Program 1002 Aktivnost izvršnog tijela planirano je u iznosu od 166.450,00 eura
·Rashodi za dužnosnike planirani u iznosu od 63.550,00 eura,
·Materijalni rashodi planirani u iznosu od 3.600,00 eura,
· Za informiranje građana planirano je 32.500,00 eura,
·Za protokol planirano je 20.500,00 eura,
·Za proslave i pokroviteljstva planirano je 25.500,00 eura,
· Za savjet potrošača planirano je 800,00 eura,
· Za proračunske zalihe planirano je 20.000,00 eura.
Program 1003 IZBORI planirani u iznosu od 32.800,00 eura
Za provedbu izbora planirano je 32.800,00 eura.
RAZDJEL 021 UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE I KOMUNALNI SUSTAV PLANIRANO U IZNOSU OD 3.603.457,47 EURA
GLAVA 02104 UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE I KOMUNALNI SUSTAV PLANIRANO U IZNOSU OD 3.603.457,47 EURA
Program 2001 Javna uprava i administracija planirana u iznosu od 494.000,98 eura
· Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 310.025,00 eura,
· Materijalni rashodi planirani u iznosu od 121.550,00 eura,
· Financijski rashodi planirani u iznosu od 7.625,98 eura,
·Rashodi po sudskim presudama planirani u iznosu od 10.000,00 eura
·Za službeno vozilo planirano je 15.800,00 eura,
·Za najam opreme (najam fotokopirnog uređaja) planirano je 2.000,00 eura,
· Za nabavu opreme planirano je 17.000,00 eura,
· Ulaganje u računalne programe planirano je u iznosu od 10.000,00 eura .
Program 2102 Atmosferske vode planirane u iznosu od 8.491,25 eura
Za održavanje sustava odvodnje atmosferskih voda planirano je 8.491,25 eura.
Program 2103 Javne površine planirano u iznosu od 247.757,59 eura
·Za održavanje i čišćenje javnih površina planirano je 11.500,00 eura,
·Za održavanje i najam objekata na javnim površinama planirano je 75.000,00 eura,
·Za deratizaciju i dezinsekciju planirano je 6.293,26 eura ,
· Za urbanu opremu planirano je 11.000,00 eura,
·Za poboljšanje rasvjete planirano je 8.000,00 eura,
·Za održavanje javnih površina gdje nije dopušten promet motornim vozilima planirano je 8.375,00 eura,
·Za održavanje javnih zelenih površina planirano je 81.339,33 eura,
·Za ukrašavanje naselja planirano je 5.000,00 eura,
· Za održavanje građevina, uređaja i predmeta javne namjene planirano je 41.250,00 eura.
Program 2104 Nerazvrstane ceste planirano u iznosu od 1.410.966,25 eura
· Za održavanje nerazvrstanih cesta planirano je 825.966,25 eura,
· Za upis nerazvrstanih cesta planirano je 5.000,00 eura,
·Za izgradnju nerazvrstanih cesta planirano je 580.000,00 eura.
Program 2105 Javna rasvjeta planirano u iznosu od 136.250,00 eura
Za održavanje javne rasvjete planirano je 71.250,00 eura i za proširenje javne rasvjete planirano je 65.000,00 eura.
Program 2106 Groblje planirano u iznosu od 8.675,00 eura
Za održavanje groblja planirano je 8.675,00 eura.
Program 2107 Mrtvačnica planirano u iznosu od 4.000,00 eura
Za održavanje mrtvačnice planirano je 2.000,00 eura i za opremanje mrtvačnice planirano je 2.000,00 eura.
Program 2108 SORINJ planirano u iznosu od 190.000,00 eura
Za odlagalište otpada planirano je 150.000,00 eura i za izgradnju radne zone planirano je 40.000,00 eura,
Program 2109 Sportska dvorana i trg planirano u iznosu od 227.386,40 eura
· Za održavanje sportskih objekata planirano je 25.150,00 eura,
· Za izgradnju sportske dvorane planirano je 30.000,00 eura ,
·Za projekt i izgradnju dvoranskog trga planirano je 100.000,00 eura,
·Za otplatu kredita za izgradnju sportske dvorane planirano je 72.236,40 eura.
Program 2110 Općinski trg planirano u iznosu od 620.000,00 eura
Za projekt i izgradnju općinskog trga planirano je 620.000,00 eura.
Program 2111 Razvoj sustava vodoopskrbe i zaštita voda planirano u iznosu od 255.930,00 eura
U ovom programu planirano je 930,00 eura za zdravstvenu ispravnost vode i 255.000,00 za izgradnju hidrantske stanice Andreškić.
RAZDJEL 022 UPRAVNI ODJEL ZA INVESTICIJE, PROSTORNO PLANIRANJE I DRUŠTVENE DJELATNOSTI PLANIRANO U IZNOSU OD 4.358.110,65 EURA
GLAVA 02205 UPRAVNI ODJEL ZA INVESTICIJE, PROSTORNO PLANIRANJE I DRUŠTVENE DJELATNOSTI PLANIRANO U IZNOSU OD 4.358.110,65 EURA
Program 2201 Odgoj i obrazovanje planirano u iznosu od 2.956.183,91 eura
·Za predškolski odgoj (P.O. Dječji vrtić „Pahuljica“) planirano je 300.000,00 eura ,
·Za izgradnju dječjeg vrtića planirano je 2.450.000,00 eura ,
·Za osnovnoškolsko obrazovanje planirano je 58.483,91 eura ,
·Za poklone djeci planirano je 2.500,00 eura za Svetog Nikolu
· Za obnovu školske zgrade i igrališta planirano je 30.000,00 eura ,
· Za srednjoškolsko obrazovanje planirano je 8.000,00 eura za srednju školu „Markantuna de Dominisa“ Rab
· Za naknade učenicima i studentima planirano je 64.000,00 eura,
· Za kredit za izgradnju dječjeg vrtića planirano je 43.200,00 eura.
Program 2202 Promicanje kulture planirano u iznosu od 42.700,00 eura
· Za sufinanciranje djelatnosti udruga u kulturi planirano je 21.200,00 eura,
· Za pokroviteljstva i pomoći kulturnim manifestacijama planirano je 21.500,00 eura.
Program 2203 Oglašavanje planirano u iznosu od 12.399,86 eura
Za oglašavanje i natječaje planirano je 12.399,86 eura.
Program 2204 Razvoj sporta i rekreacije planirano u iznosu od 84.700,00 eura
· Za sufinanciranje djelatnosti sportskih udruga planirano je 29.500,00 eura,
· Za pokroviteljstva i pomoći u sportskim manifestacijama planirano je 13.200,00 eura
· Za održavanje sportskih igrališta planirano je 20.000,00 eura za uređenje igrališta
· Za izgradnju dječjih igrališta planirano je 20.000,00 eura za opremu za dječja igrališta.
Program 2205 Razvoj civilnog društva planirano u iznosu od 84.200,00 eura
· Za sufinanciranje djelatnosti udruga civilnog društva planirano je 42.200,00 eura,
· Za donacije vjerskim zajednicama planirano je 20.000,00 eura,
·Za Vijeće za prevenciju kriminaliteta planirano je 500,00 eura ,
·Za sufinanciranje prehrane planirano je 2.500,00 eura ,
· Za sufinanciranje vozačkih ispita planirano je 4.000,00 eura ,
· Za Projekt LOPAR-SMART planirano je 15.000,00 eura .
Program 2206 Zdravstvo planirano u iznosu od 34.408,40 eura
Za zdravstvenu zaštitu stanovništva i turista planirano je 34.408,40 eura.
Program 2207 Veterinarstvo planirano u iznosu od 16.000,00 eura
Za veterinarske usluge planirano je 16.000,00 eura.
Program 2208 Socijalna skrb planirano u iznosu od 114.797,00 eura
·Za pomoć obiteljima i kućanstvima planirano je 32.720,00 eura,
· Za sufinanciranje troškova stanovanja planirano je 4.600,00 eura
· Za prigodne nagrade i poklone za blagdane planirano je 40.500,00 eura,
·Za populacijsku i demografsku politiku planirano je 18.000,00 eura,
·Za sufinanciranje prehrane planirano je 300,00 eura,
·Za pomoć u kući planirano je 1.000,00 eura,
· Za pogrebne usluge planirano je 17.677,00 eura.
Program 2209 Zaštita osoba s invaliditetom planirano u iznosu od 4.800,00 eura
Za pomoć osobama s invaliditetom planirano je 4.800,00 eura.
Program 2210 CRVENI KRIŽ planirano u iznosu od 11.875,00 eura
Za djelatnost Crvenog križa planirano je 11.875,00 eura .
Program 2211 Zaštita i spašavanje planirano u iznosu od 79.000,00 eura
·Za protupožarnu zaštitu planirano je 70.000,00 eura,
·Za Civilnu zaštitu planirano je 1.500,00 eura za redovnu djelatnost,
·Za spašavanje planirano je 7.500,00 eura za Hrvatsku gorsku službu spašavanja (HGSS).
Program 2212 Pomorsko dobro planirano u iznosu od 425.203,98 eura
·Za održavanje pomorskog dobra planirano je 200.900,00 eura,
·Za sufinanciranje gradnje, projektne dokumentacije i opreme planirano je 100.000,00 eura,
·Za održavanje i čišćenje plaža planirano je 124.303,98 eura.
Program 2213 Prostorno planiranje planirano u iznosu od 434.300,00 eura
· Za prostorno plansku dokumentaciju planirano je 116.300,00 eura,
·Za katastarske usluge planirano je 18.000,00 eura ,
·Za zemljište planirano je 300.000,00 eura za kupnju nekretnina .
Program 2214 Poduzetništvo planirano je u iznosu od 47.742,50 eura
·Za potpore poduzetništvu planirano je 22.500,00 eura,
·Za poticanje poljoprivrede planirano je 20.000,00 eura,
· Za lokalne akcijske grupe planirano je 2.588,00 eura,
·Za Centar za poljoprivredu i ruralni razvoj PGŽ planirano je 2.654,50 eura.
Program 2215 Suradnja s jedinicama lokalne samouprave planirano je u iznosu od 11.800,00 eura
·Za Općinu Vrbnik(partner) planirano je 10.000,00 eura
·Za Općinu Baška (partner) planirano je 1.800,00 eura.
CENTAR ZA KULTURU LOPAR PLANIRANO U IZNOSU OD 175.240,00 EURA
Program 3001 Centar za kulturu i sport Lopar planirano u iznosu od 175.240,00 eura
·Za redovnu aktivnost proračunskog korisnika planirano je 103.110,00 eura,
·Za koncerte planirano je 6.900,00 eura,
· Za smotru klapa planirano je 4.600,00 eura
·Za prigodne manifestacije planirano je 2.150,00 eura,
·Za izložbe planirano je 1.000,00 eura,
·Za Loparsku noć planirano je 1.000,00 eura,
·Za radionice i tečajeve jezika planirano je 5.000,00 eura ,
· Za Festival skulpture u pijesku planirano je 1.000,00 eura,
·Za Eko etno festival planirano je 3.930,00 eura,
·Za školu miha planirano je 2.450,00 eura,
·Za predstave planirano je 7.300,00 eura,
·Za projekciju filmova planirano je 500,00 eura,
·Za potporu arheološkim istraživanjima planirano je 1.500,00 eura,
· Za nabavu opreme planirano je 3.000,00 eura,
· Za Rab Archeological Traces planirano je 7.000,00 eura,
·Za sportska događanja i manifestacije planirano je 3.600,00 eura
·Za univerzalnu školu sporta planirano je 1.500,00 eura
· Za Ljudi od mora planirano je 4.400,00 eura,
· Za advent u Loparu planirano je 3.800,00 eura,
· Za školu plesa planirano je 3.000,00 eura,
· Za školu odbojke planirano je 4.000,00 eura,
·Za Loparski karneval 2025. planirano je 3.300,00 eura,
· Za Loparski maškar planirano je 2.000,00 eura.
·Za nabavu opreme planirano je 1.200,00 eura,
·Za nabavu knjiga, umjetničkih djela i dr. planirano je 1.000,00 eura
Nema komentara za ovaj proračun.