*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Svi komentari
Mihovila Pavleka Miškine 1,
48331 Gola
OIB:
13082265751
opcina-gola@kc.t-com.hr
048 / 833-065
Proračun za 2025. godinu
*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Poštovani građani,
predstavljam Vam Vodič za građane za 2025. godinu, u kojemu je prikazano na koji način Općina Gola prikuplja i investira sredstva. Vođeni našim načelima i misijom u kojoj želimo kroz transparentno i učinkovito upravljanje javnim sredstvima i provođenje razvojnih projekata, osigurati građanima Općine Gola bolje životne uvjete u našoj sredini, odlučili smo i na ovaj način približiti Vam naš rad. Brošura se nalazi na internet stranici www.proracun.hr te na općinskoj službenoj stranici https://gola.hr/. Kroz istu prikazati ćemo vam koji su općinski projekti planirani u ovoj proračunskoj godini, a od važnosti su za razvoj naše Općine.
Proračun za 2025. godinu jasno odražava našu viziju – općinu koja se brine za svoje ljude, razvija svoju infrastrukturu i ulaže u budućnost. Jedan od naših glavnih ciljeva i u 2025. godini ostaje osiguranje funkcionalne i moderne komunalne infrastrukture. Planiranim sredstvima nastavljamo s radovima na: održavanju nerazvrstanih prometnica i poljskih putova kako bi naši stanovnici imali siguran i kvalitetan pristup svojim domovima i poljima, zimskom održavanju nerazvrstanih cesta, čime osiguravamo sigurnost i dostupnost prometa u hladnijim mjesecima, održavanju čistoće i urednosti naselja, javnih površina i groblja, jer uredna općina ogledalo je našeg zajedničkog truda i brige te unaprjeđenju javne rasvjete te izgradnji i asfaltiranju nerazvrstanih cesta i pješačkih staza, što doprinosi sigurnosti i boljoj povezanosti svih dijelova naše općine.
Projekt "Bolenov put" u Općini Gola jedno je od najvažnijih strateških ulaganja usmjerenih na očuvanje prirodne i kulturne baštine, poboljšanje lokalne infrastrukture i poticanje turističkog razvoja. Ova inicijativa, inspirirana prirodnim ljepotama i povijesnim značajem područja, ima za cilj unaprijediti kvalitetu života mještana te privući posjetitelje i investitore u našu općinu.
U proračunu za 2025. godinu osigurali 3.500.000,00 eura za izgradnju novog vrtića. Kao što svi znamo, obitelj i djeca temelj su svake zajednice. Općina Gola prepoznaje važnost ranog obrazovanja i podrške roditeljima u svakodnevnom životu. Novi vrtić pružit će našim najmlađima prostor u kojem će se razvijati, učiti i rasti, a roditeljima sigurnost da su njihova djeca u najboljim rukama.
Briga za svakog stanovnika, posebno za najranjivije skupine, ostaje jedan od naših najvećih prioriteta. U proračunu za 2025. godinu osigurali smo sredstva za rodiljine naknade i podršku mladim obiteljima, pomoć socijalno ugroženim stanovnicima, umirovljenicima i našim najmlađima kroz različite programe i aktivnosti, nagrade učenicima i mentorima, jer želimo prepoznati trud i izvrsnost naše mlade generacije, pomoć pri kupnji školskih udžbenika kako bismo olakšali obrazovne troškove obiteljima te kupnju darova za djecu povodom Svetog Nikole i donaciju Crvenom križu, jer zajedništvo i solidarnost čine našu općinu jačom.
Obrazovanje je ključ razvoja svake zajednice, i zato smo u proračunu izdvojili sredstva za stipendiranje učenika i studenata.
Sigurnost naših stanovnika uvijek je na prvom mjestu. Za potrebe vatrogastva, Civilne zaštite i HGSS-a osigurali smo sredstva kako bismo podržali kvalitetno funkcioniranje sustava zaštite i spašavanja.
Kulturne, sportske i druge udruge od neprocjenjive su važnosti za našu općinu. One oplemenjuju naše živote i pružaju prilike za osobni i zajednički razvoj. Nastavljamo pružati financijsku potporu njihovim projektima, ali ih i ohrabrujemo da nastave s radom koji obogaćuje našu zajednicu.
Dragi stanovnici, izdvojili smo dio projekata koji su u planu za 2025. godinu. Ukoliko smatrate da nam je još nešto potrebno kako bismo poboljšali našu Općinu molimo da nam isto predložite.
Vaše prijedloge, sugestije i komentare možete ostavljati do 15.12.2024. godine kada ćemo sve zaprimljeno uzeti u obzir te na sjednici Općinskog vijeća predstaviti, te prihvaćeno uvrstiti u konačan prijedlog proračuna za 2025. godinu.
Savjetovanje za Prijedlog Proračuna Općine Gola za 2025. godinu i projekcije za 2026. i 2027. godinu možete pogledati OVDJE.
Općinski načelnik!
Što je proračun?
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci Općine Gola za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za slijedeće dvije godine.
Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.
Sadržaj proračuna
Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.
Sadržaj | Sastavni dio | Opis sastavnog dijela |
---|---|---|
Opći dio proračuna | Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja | • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova |
Račun prihoda i rashoda | • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine • ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji |
|
Račun financiranja | • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine | |
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | |
Višegodišnji plan uravnoteženja | • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi • ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi |
|
Posebni dio proračuna | Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika | • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata |
Obrazloženje proračuna | Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna | • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S • obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja. |
Proračunski korisnici:
Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe…
Zakoni i sankcije:
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 87/08, 136/12, 15/15) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je Općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine.
Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.
U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi Općinski načelnik.
Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, Općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.
Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).
Prihodi i primitci | Iznos |
---|---|
Prihodi poslovanja | 9.378.800,00 |
Prihodi od poreza | 550.000,00 |
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna | 6.097.000,00 |
Prihodi od imovine | 2.371.900,00 |
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada | 316.000,00 |
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi | 43.900,00 |
Višak iz prethodnih godina | 1.500.000,00 |
Primici | 600.000,00 |
Primici | 600.000,00 |
Višak iz prethodnih godina | 1.500.000,00 |
Ukupno | 0,00 |
Ukupan proračun, odnosno ukupni prihodi i primici, kao i rashodi i izdaci, Općine Gola za 2025. godinu, planirani su u iznosu od 11.478.800,00 eura
PRIHODI I PRIMICI
Prihodi poslovanja Općine Gola za 2025. godinu planirani su u iznosu od 9.378.800,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 550.000,00 eura. Pomoći iz inozemstva(darovnice) i od subjekata unutar općeg proračuna planirani su u iznosu od 6.097.000,00 eura, prihodi od imovine u iznosu od 2.371.900,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 316.000,00 eura, kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 43.900,00 eura.
Višak iz prethodnih godina planiran u iznosu od 1.500.000,00 eura.
Rashodi i izdaci | Iznos |
---|---|
Rashodi poslovanja | 4.123.400,00 |
Rashodi za zaposlene | 320.000,00 |
Materijalni rashodi | 865.300,00 |
Financijski rashodi | 8.000,00 |
Subvencije | 300.000,00 |
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna | 2.089.500,00 |
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade | 308.400,00 |
Ostali rashodi | 232.200,00 |
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine | 7.315.400,00 |
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine | 35.000,00 |
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine | 7.180.400,00 |
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini | 100.000,00 |
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova | 40.000,00 |
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova | 40.000,00 |
Ukupno | 0,00 |
Rashodi poslovanja
Rashodi poslovanja Općine Gola za 2025. godinu planirani su u iznosu od 4.123.400,00 eura, a čine ih:
1.Rashodi za zaposlene planirani u iznosu 320.000,00 eura;
2. Materijalni rashodi planirani u iznosu od 865.300,00 eura;
3.Financijski rashodi planirani u iznosu od 8.000,00 eura;
4.Subvencije planirane u iznosu od 300.000,00 eura;
5.Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 2.089.500,00 eura;
6.Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 308.400,00 eura;
7.Ostali rashodi planirani u iznosu od 232.200,00 eura.
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 7.315.400,00, a čine ih:
1. Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 35.000,00 eura;
2. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 7.180.400,00 eura;
3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani u iznosu od 100.000,00 eura.
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani u iznosu od 40.000,00 eura
PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE
Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu:
· Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,
· Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,
· Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,
· Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,
· Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,
· Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.
Proračun Općine Gola sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).
RAZDJEL 001 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNIK |
GLAVA 00101 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNIK |
Program 1001 Rad Općinskog vijeća i općinskog načelnika |
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI URED |
GLAVA 00201 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL |
Program 1002 Jedinstveni upravni odjel |
Program 1003 Izgradnja objekata i druga kapitalna ulaganja |
RAZDJEL 003 POLJOPRIVREDA, DRUŠVENE, SOCIJALNE I DRUGE DJELATNOSTI |
GLAVA 00301 POLJOPRIVREDA, DRUŠVENE, SOCIJALNE I DRUGE DJELATNOSTI |
Program 1004 Poljoprivreda |
Program 1005 Obrazovanje |
Program 1006 Socijalna skrb |
Program 1007 Organiziranje i provođenje zaštite i spašavanja |
Program 1008 Razvoj civilnog društva |
RAZDJEL 004 KOMUNALNO GODSPODARSTVO |
GLAVA 00401 KOMUNALNO GOSPODARSTVO |
Program 1009 Održavanje komunalne infrastrukture |
Program 1010 Izgradnja komunalne infrastrukture |
OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA
RAZDJEL 001 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNIK
GLAVA 00101 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNIK PLANIRANO U IZNOSU OD 187.600,00 EURA
Program 1001 Rad Općinskog vijeća i Općinskog načelnika planirano u iznosu od 187.600,00 eura
Rashodi vezani uz redovnu djelatnost planirani su u iznosu od 95.000,00 eura, za rad političkih stranaka planirani u iznosu od 2.600,00 eura, za izbore planirani u iznosu od 50.000,00 eura, za promicanje kulturnog ugleda Općine Gola planirani u iznosu od 40.000,00 eura.
Pokazatelj rezultata: Redovito održavanje sjednica općinskog vijeća i radnih tijela, redovita isplata naknade općinskom načelniku i članovima općinskog vijeća, isplata sredstava predviđenih za rad političkih stranaka, provođenje izbora i organiziranje manifestacija.
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
GLAVA 00201 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Program 1002 Jedinstveni upravni odjel planirano u iznosu od 838.800,00 eura
Ovim programom planirana su sredstva za redovne poslove u iznosu od 803.800,00 eura i za projektno-tehničke dokumentacije u iznosu od 35.000,00 eura.
Pokazatelj rezultata: Učinkovito i pravovremeno izvršavanje poslova iz djelokruga rada Jedinstvenog upravnog odjela.
Program 1003 Izgradnja objekata i druga kapitalna ulaganja planirani u iznosu od 3.727.400,00 eura
Ovim programom planirana su sredstva za:
Opremanje i uređenje društvenih i drugih objekata u iznosu od 10.000,00 eura , za projekt „Bolenov put“ u iznosu od 3.397.000,00 eura ,za energetsku obnovu zgrade planirano je 100.000,00 eura, za rekonstrukciju ograde i opremanje nogometnog igrališta u Goli planirano je 44.000,00 eura i za rekonstrukciju i dogradnju klupskog objekta NK Fugaplast, za modernizacija nogometnog igrališta u Goli planirano je 132.400,00 eura i za Ždrali planirano je 44.000,00 eura.
Pokazatelj rezultata: Cilj je kupnja opreme te uređenje društvenih i drugih objekata.
RAZDJEL 003 POLJOPRIVREDA, DRUŠTVENE, SOCIJALNE I DRUGE DJELATNOSTI
GLAVA 00301 POLJOPRIVREDA DRUŠTVENE, SOCIJALNE I DRUGE DJELATNOSTI PLANIRANO U IZNOSU OD 5.262.000,00 EURA
Program 1004 Poljoprivreda planirano u iznosu od 300.000,00 eura
Za sufinanciranje programa i projekata u poljoprivredi planirano je 300.000,00 eura.
Programom 1004 planirana su sredstva u iznosu 300.000,00 € za veterinarske usluge, te isplate subvencije poljoprivrednicima i obrtnicima .
Program 1005 Obrazovanje planirano je u iznosu od 4.520.000,00 eura
U ovom programu planiraju se sredstava za predškolski odgoj u iznosu od 880.000,00 eura, izgradnju dječjeg Vrtića u Goli u iznosu od 3.500.000,00 eura, osnovnoškolsko obrazovanje u iznosu od 60.000,00 eura i stipendije učenika i studenata u iznosu od 80.000,00 eura.
Pokazatelj rezultata: Dostupnost vrtića svoj djeci sa ciljem uključivanja sve djece u sustav predškolskog odgoja, poboljšanje standarda pružanja osnovnoškolskih usluga sa ciljem poboljšanja uvjeta rada u osnovnoj školi, te davanje učeničkih i studentskih stipendija sa ciljem poticanja obrazovanja stanovništva.
Program 1006 Socijalna skrb planiran je u iznosu od 213.400,00 eura
Programom socijalne skrbi planiraju se sredstva iz proračuna koji bi se moglo pomoći ugroženim skupinama na području Općine te se za naknadu za potporu građanima, kućanstvima i udrugama planira izdvojiti 213.400,00 eura.
Pokazatelj rezultata: Bolji životni uvjeti socijalno ugroženog stanovništva, te stanovništva starije životne dobi.
Program 1007 Organiziranje i provođenje zaštite i spašavanja planiran je u iznosu od 54.200,00 eura
U ovom programu izdvojena su sredstva za civilnu zaštitu i HGSS u iznosu od 9.200,00 eura i za zaštitu od požara u iznosu od 45.000,00 eura.
Pokazatelj rezultata: Redovna isplata zakonom propisanih sredstava za potrebe vatrogastva, Civilne zaštite i HGSS-a sa ciljem kvalitetnog funkcioniranja sustava civilne zaštite, DVD-a i HGSS-a, dovršetak uređenja vatrogasnog doma.
Program 1008 Razvoj civilnog društva planiran je u iznosu od 174.400,00 eura
Ovim programom osiguravaju se sredstva za promicanje kulture u iznosu od 17.600,00 eura, za sport i rekreaciju 108.100,00 eura i za ostale udruge, zajednice i društva 48.700,00 eura.
Pokazatelj rezultata: Cilj je poticanje kulturnog stvaralaštva, unapređenje postojećeg standarda kulturne djelatnosti, obogaćivanje kulturnog života, poticanje programa koji okupljaju djecu i mlade, briga o sakralnim objektima, poticanje i promicanje sporta uz uključivanje mladih u sportske klubove, te promocija općine.
RAZDJEL 004 KOMUNALNO GOSPODARSTVO
GLAVA 00401 KOMUNALNO GOSPODARSTVO U IZNOSU OD 1.463.000,00 EURA
Program 1009 Održavanje komunalne infrastrukture planiran u iznosu od 313.000,00 eura
Za održavanje nerazvrstanih cesta i poljoprivrednih putove planirano 63.000,00 eura, održavanje čistoće javnih površina 5.000,00 eura, održavanje i potrošnju javne rasvjete 30.000,00 eura, održavanje javnih zelenih površina 122.000,00 eura, održavanje građevina, uređaja i predmeta javne namjene 5.000,00 eura, održavanje groblja 20.000,00 eura, za dezinfekciju, dezinsekciju i deratizaciju planirano je 18.000,00 eura i za veterinarsko higijeničarske poslove planirano je 50.000,00 eura.
Pokazatelj rezultata: Ciljevi ovog programa su održavanje nerazvrstanih prometnica i poljskih putova u funkcionalnom stanju, zimsko održavanje nerazvrstanih cesta, održavanje čistoće i urednosti naselja, javnih površina i groblja, održavanje kanala za odvodnju oborinskih voda u nadležnosti općine, praćenje kvarova i održavanje rasvjetnih tijela javne rasvjete u ispravnom stanju te podmirivanje troškova električne energije za javnu rasvjetu.
Program 1010 Izgradnja komunalne infrastrukture planiran u iznosu od 1.150.000,00 eura
Ovim programom osiguravaju se sredstva za izgradnju nerazvrstanih cesta u iznosu od 900.000,00 eura i za izgradnju pješačkih staza u iznosu od 250.000,00 eura.
Pokazatelj rezultata: Ciljevi ovog programa su izgradnja i asfaltiranje nerazvrstanih cesta i izgradnja pješačkih staza radi veće sigurnosti pješaka i biciklista u prometu.
Nema komentara za ovaj proračun.