*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Svi komentari
Barban 69,
52207 Barban
OIB:
98875297738
info@barban.hr
+385 (0) 52 567 635
Proračun za 2025. godinu
*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Poštovani građani,
predstavljam Vam Vodič za građane za 2025. godinu, u kojemu je prikazano na koji način Općina Barban prikuplja i investira sredstva. Vođeni našim načelima i misijom u kojoj želimo kroz transparentno i učinkovito upravljanje javnim sredstvima i provođenje razvojnih projekata, osigurati građanima Općine Barban bolje životne uvjete u našoj sredini, odlučili smo i na ovaj način približiti Vam naš rad. Brošura se nalazi na internet stranici www.proracun.hr te na općinskoj službenoj stranici https://barban.hr/. Kroz istu prikazat ćemo vam koji su općinski projekti planirani u ovoj proračunskoj godini, a od važnosti su za razvoj naše Općine.
U 2025. godini nastavljamo s aktivnim radom na održavanju komunalne infrastrukture i unapređenju kvalitete života u Općini Barban. Fokusirani smo na niz aktivnosti, uključujući održavanje nerazvrstanih cesta, građevina javne odvodnje oborinskih voda, javnih zelenih površina, groblja i krematorija, čistoće javnih prostora te održavanjem javne rasvjete. Provođenje mjera dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije doprinosi očuvanju zdravlja naših građana.
Kako bismo potaknuli gospodarski razvoj i privukli nove investicije, osigurali smo 575.000,00 eura za izgradnju komunalne infrastrukture. Cilj ovog programa je pribavljanje potrebnih projekata i dokumentacije, što predstavlja ključni preduvjet za uređenje građevinskog zemljišta. Realizacija programa rezultirat će povećanjem komunalne opremljenosti i unapređenjem razine usluga kroz izgradnju novih građevina i uređaja komunalne infrastrukture. Na taj način podići ćemo standard izgrađenosti, osiguravajući kvalitetnije uvjete za život i rad, kao i stvaranje povoljnijeg okruženja za daljnje investicije.
Posebnu pažnju posvećujemo odgojno-obrazovnim, kulturnim i sportskim programima. Nastavljamo stipendirati učenike i studente(povećali smo stipendije za naše studente na 200 eura), financirati produženi boravak u osnovnoj školi J. Filipovića te omogućiti smještaj djece predškolske dobi u vrtićima drugih osnivača. Uveli smo subvencije prijevoza za učenike srednjih škola prema Puli, povećali i subvenciju za roditelje koji imaju djecu u institucijama predškolskog odgoja izvan naše Općine. Za ključni infrastrukturni projekt – rekonstrukciju dječjeg vrtića – osigurano je 1.180.000,00 eura. Ovim projektom cilj nam je stvoriti poticajno i sigurno okruženje za djecu, roditelje i odgojitelje.
Socijalna skrb ostaje naš prioritet. Izdvajamo sredstva za pomoć socijalno ugroženim stanovnicima, čime osiguravamo dostojanstvo i osnovne životne potrebe svih naših građana.
Njegujemo kulturni identitet i baštinu kroz potporu manifestacijama poput Trke na prstenac , kao i kroz podršku lokalnim kulturnim udrugama i razvoju turističko-kulturnih projekata. Time istovremeno očuvamo tradiciju i potičemo suvremene kulturne izraze.
Kroz sufinanciranje rada Sportske zajednice potičemo sportske aktivnosti, posebice među djecom i mladima, s ciljem očuvanja zdravlja i poticanja socijalizacije. Osigurana su i sredstva za financiranje rada JVP-a, PVZ-a i civilne zaštite, čime unapređujemo sigurnost naših stanovnika.
Svi ovi projekti i inicijative usmjereni su na stvaranje bolje budućnosti i jačanje zajednice u kojoj svatko može pronaći podršku i priliku za napredak.
Dragi stanovnici ovim sažetkom predstavili smo dio projekata koje želimo realizirati u 2025. godini.
Općinski načelnik!
OBRAZLOŽENJE PRORAČUNA
Što je proračun?
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci Općine Barban za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za sljedeće dvije godine.
Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.
Jedno od najvažnijih načela proračuna je da isti mora biti uravnotežen ,odnosno ukupna visina planiranih prihoda mora biti istovjetna ukupnoj visini planiranih rashoda!
Sadržaj proračuna
Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.
Sadržaj | Sastavni dio | Opis sastavnog dijela |
---|---|---|
Opći dio proračuna | Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja | • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova |
Račun prihoda i rashoda | • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine • ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji |
|
Račun financiranja | • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine | |
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | |
Višegodišnji plan uravnoteženja | • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi • ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi |
|
Posebni dio proračuna | Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika | • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata |
Obrazloženje proračuna | Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna | • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S • obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja. |
Proračunski korisnici:
Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe…
Proračunski korisnik Općine Barban je Dječji vrtić Tratinčica.
Zakoni i sankcije:
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je Općinski načelnik. Općinski načelnik odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine.
Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.
U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi Općinski načelnik.
Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, Općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.
Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).
Prihodi i primitci | Iznos |
---|---|
Prihodi poslovanja | 1.990.000,00 |
Prihodi od poreza | 1.485.000,00 |
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna | 64.500,00 |
Prihodi od imovine | 104.000,00 |
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada | 326.000,00 |
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija | 9.000,00 |
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi | 1.500,00 |
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine | 20.000,00 |
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine | 20.000,00 |
Primici od financijske imovine i zaduživanja | 1.150.000,00 |
Primici od financijske imovine i zaduživanja | 1.150.000,00 |
Ukupan donos viška iz prethodnih godina | 820.000,00 |
Višak | 820.000,00 |
Ukupno | 0,00 |
Ukupni prihodi i primici Općine Barban za 2025. godinu planirani su u iznosu od 3.980.000,00 eura
PRIHODI I PRIMICI
Prihodi poslovanja Općine Barban za 2025. godinu planirani su u iznosu od 1.990.000,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 1.485.000,00 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 64.500,00 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 104.000,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 326.000,00 eura, prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 9.000,00 eura, kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 1.500,00 eura.
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 20.000,00 eura, a čine ih prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine.
Primici od financijske imovine i zaduživanja planirani u iznosu od 1.150.000,00 eura.
Ukupan donos viška iz prethodnih godina planiran u iznosu od 820.000,00 eura.
Rashodi i izdaci | Iznos |
---|---|
Rashodi poslovanja | 2.413.000,00 |
Rashodi za zaposlene | 600.000,00 |
Materijalni rashodi | 1.000.450,00 |
Financijski rashodi | 11.300,00 |
Subvencije | 25.500,00 |
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna | 256.600,00 |
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade | 137.000,00 |
Ostali rashodi | 381.250,00 |
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine | 1.567.000,00 |
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine | 298.000,00 |
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine | 30.000,00 |
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini | 1.239.000,00 |
Ukupno | 0,00 |
Ukupni rashodi i izdaci Općine Barban za 2025. godinu planirani su u iznosu od 3.980.000,00 eura.
Rashodi poslovanja Općine Barban za 2025. godinu planirani u iznosu od 2.413.000,00 eura, od toga:
1.Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 600.000,00 eura;
2.Materijalni rashodi planirani su u iznosu od 1.000.450,00 eura;
3.Financijski rashodi planirani su u iznosu od 11.300,00 eura;
4.Subvencije planirane u iznosu od 25.500,00 eura;
5.Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 256.600,00 eura;
6.Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 137.00,00 eura;
7.Ostali rashodi planirani u iznosu od 381.250,00eura.
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 1.567.000,00 eura za;
1.Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirano u iznosu od 298.000,00 eura,
2. Rashode za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirano u iznosu od 30.000,00 eura,
3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani u iznosu od 1.239.000,00 eura.
PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE
Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu:
Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,
Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,
Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,
Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,
Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,
Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene..
Proračun Općine Barban sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).
RAZDJEL 001 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA |
GLAVA 00101 Općinsko vijeće |
Program 1000 Donošenje akata i mjera iz djelokruga predstavničkog tijela |
GLAVA 00102 Općinski načelnik |
Program 1000 Donošenje akata i mjera iz djelokruga izvršnog tijela |
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL |
GLAVA 00201 Jedinstveni upravni odjel |
Program 2010 Javna uprava i administracija |
Program 2015 Upravljanje financijama |
Program 2020 Program u funkciji odgoja i obrazovanja |
Program 2030 Promicanje kulture |
Program 2035 Razvoj turističke destinacije |
Program 2040 Razvoj sporta i rekreacije |
Program 2050 Osiguranje zdravstvene i socijalne zaštite |
Program 2055 Razvoj i promicanje civilnog društva |
Program 2060 Razvoj gospodarstva |
Program 2065 Organiziranje i provođenje zaštite i spašavanja |
Program 2070 Upravljanje imovinom |
Program 2075 Zaštita okoliša |
Program 2080 Građenje komunalne infrastrukture |
Program 2085 Održavanje komunalne infrastrukture u stanju f unkcionalne ispravnosti |
Program 2090 Mjesni odbori |
GLAVA 00202 Vlastiti pogon |
Program 2110 Djelatnost vlastitog pogona |
GLAVA 00203 Dječji vrtić |
Program 2210 Programska djelatnost dječjeg vrtića |
OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA
RAZDJEL 001 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA PLANIRANO U IZNOSU OD 107.000,00 EURA
GLAVA 00101 OPĆINSKO VIJEĆE PLANIRANO U IZNOSU OD 47.000,00 EURA
Program 1000 Donošenje akata i mjera iz djelokruga predstavničkog tijela planirano u iznosu od 47.000,00 eura
Za redovan rad predstavničkog tijela planirano je 6.000,00 eura, za financiranje političkih stranaka planirano je 6.000,00 eura, za obilježavanje dana Općine planirano je 10.000,00 eura i za lokalne izbore 2025. planirano je 25.000,00 eura.
GLAVA 00102 OPĆINSKI NAČELNIK PLANIRANO U IZNOSU OD 60.000,00 EURA
Program 1001 Donošenje akata i mjera iz djelokruga izvršnog tijela planirano u iznosu od 60.000,00 eura
Za redovan rad izvršnog tijela planirano je 30.000,00 eura, za protokol, promidžbu i informiranje planirano je 26.000,00 eura, a za proračunsku zalihu planirano je 4.000,00 eura.
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL PLANIRANO U IZNOSU OD 3.873.000,00 EURA
GLAVA 00201 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL PLANIRANO U IZNOSU OD 3.291.000,00 EURA
Program 2010 Javna uprava i administracija planirano u iznosu od 307.000,00 eura
Ovim programom planira se izdvojiti 307.000,00 eura, od toga za:
*redovan rad upravnog odjela 144.000,00 eura;
*zajednički rashodi upravnog odjela 158.000,00 eura;
*nabava opreme 5.000,00 eura.
Program 2015 Upravljanje financijama planirano je 10.000,00 eura za ostale financijske poslove.
Program 2020 Program u funkciji odgoja i obrazovanja planirano u iznosu od 138.000,00 eura
U ovom programu planiraju se sredstava za sufinanciranje djelatnosti vrtića drugih osnivača u iznosu od 16.000,00 eura, za produženi boravak u osnovnim školama planirano je 30.000,00 eura, za stipendiranje studenata planirano je 40.000,00 eura i za ostale programe u odgoju i obrazovanju planirano je 52.000,00 eura.
Program 2030 Promicanje kulture planirano u iznosu od 63.000,00 eura
U ovom programu izdvojena su sredstva za promicanje kulture; za podršku programima udruga u kulturi planirano je 48.000,00 eura, za manifestaciju „Trka na prstenac“ planirano je 15.000,00 eura. Trka na prstenac je jedna od najpoznatijih ljetnih priredbi koja se održava pretposljednjeg vikenda u kolovozu.
Program 2035 Razvoj turističke destinacije planirano u iznosu od 15.000,00 eura
U općini Barban turizam se razvija zahvaljujući geografskom položaju, velikom broju naselja te velikoj površini, stoga su planirana sredstva za promociju turističke destinacije u iznosu od 15.000,00 eura.
Program 2040 Razvoj sporta i rekreacije planirano u iznosu od 60.000,00 eura
Za sufinanciranje rada Sportske zajednice planirano je 60.000,00 eura.
Program 2050 Osiguranje zdravstvene i socijalne zaštite planirano u iznosu od 80.000,00 eura
Dio novaca iz proračuna izdvojili smo za pomoć obiteljima slabijeg imovinskog stanja kojima je potrebna naša pomoć kako bismo im pružili neke od osnovnih stvari potrebne za život. Stoga je za pomoć socijalno ugroženim obiteljima i oboljelima planirano 51.600,00 eura, za podršku programima udruga u zdravstvu i socijalnoj skrbi planirano je 6.500,00 eura, za GD Crveni križ- Služba traženja, javne ovlasti i redovne djelatnosti planirano je 10.400,00 eura i za javnozdravstvene prioritete planirano je 11.500,00 eura.
Program 2055 Razvoj i promicanje civilnog društva planirano u iznosu od 27.000,00 eura
Ovim programom planira se izdvojiti 27.000,00 eura, za podršku programima udruga građana i neprofitnih organizacija 17.000,00 eura i za obilježavanje obljetnice „9. siječanj“ 10.000,00 eura.
Program 2060 Razvoj gospodarstva planirano u iznosu od 27.000,00 eura
Za poticanje poljoprivrede i ruralnog razvoja planirano je 4.000,00 eura, za potpore poduzetništvu planirano je 14.000,00 eura i za poticanje korištenja obnovljivih izvora energije planirano je 9.000,00 eura.
Program 2065 Organiziranje i provođenje zaštite i spašavanja planirano u iznosu od 190.000,00 eura
Za financiranje rada JVP-a planirano je 128.500,00 eura, za financiranje rada PVZ-a planirano je 56.600,00 eura i za civilnu zaštitu planirano je 5.000,00 eura.
Program 2070 Upravljanje imovinom planirano u iznosu od 1.377.000,00 eura
Za upravljanje i održavanje prostora u vlasništvu Općine planirano je 137.000,00 eura, za adaptaciju i uređivanje prostora u vlasništvu Općine planirano je 60.000,00 eura i za rekonstrukciju objekata druge namjene -dječji vrtić planirano je 1.180.000,00 eura.
Program 2075 Zaštita okoliša planirano u iznosu od 20.000,00 eura
Za smanjenje okoliša planirano je 19.000,00 eura i za ispitivanje kakvoće mora planirano je 1000,00 eura.
Program 2080 Građenje komunalne infrastrukture planirano u iznosu od 576.000,00 eura
Za pripremu zemljišta planirano je 262.000,00 eura i za građenje građevina planirano je 314.000,00 eura.
Program 2085 Održavanje komunalne infrastrukture planirano u iznosu od 374.000,00 eura
Za održavanje komunalne infrastrukture planirano je 368.000,00 eura, a za komunalne i druge usluge planirano je 6.000,00 eura.
Program 2090 Mjesni odbori planirano u iznosu od 27.000,00 eura
Za programske aktivnosti MO planirano je 27.000,00 eura.
GLAVA 00202 VLASTITI POGON PLANIRANO 127.000,00 EURA
Program 2110 Djelatnost vlastitog pogona planirano u iznosu od 127.000,00 eura
Za redovan rad Vlastitog pogona planirano je 77.000,00 eura, za zajedničke rashode Vlastitog pogona planirano je 45.000,00 eura i za opremanje vlastitog pogona planirano je 5.000,00 eura.
GLAVA 00203 DJEČJI VRTIĆ TRATINČICA PLANIRANO 455.000,00 EURA
Program 2210 Programska djelatnost dječjeg vrtića planirano u iznosu od 415.000,00 eura
Za odgojno, administrativno i tehničko osoblje planirano je 380.000,00 eura, za programsku djelatnost ustanove planirano je 72.000,00 eura i za opremanje predškolske ustanove planirano je 3.000,00 eura.
Nema komentara za ovaj proračun.