*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Grada Varaždinske Toplice za 2025. godinu


Poštovani mještani,                

predstavljamo vam Vodič za građane za 2025. godinu u kojem su objašnjeni planovi i aktivnosti gradske vlasti vezani za korištenje javnih sredstava. Unaprjeđivanjem transparentnosti i komunikacije s građanima nastavljamo s projektom koji se nalazi na našoj službenoj stranici http://www.varazdinske-toplice.hr/.

Kroz ovaj projekt informiramo vas o načinu korištenja proračunskih sredstava koji će u konačnici podignuti transparentnost u našem Gradu. Kroz brošuru Vodič za građane prikazat ćemo koji su projekti u planu u 2025. godini.

Naša vizija temelji se na održivom razvoju, očuvanju naše zajednice i unaprjeđenju svakodnevnog života svih naših građana.

Jedan od temelja kvalitetnog života je redovito održavanje naše komunalne infrastrukture. Ove godine nastavljamo održavati sustave atmosferske odvodnje, kako bismo spriječili potencijalne probleme s oborinama, obnavljati i održavati ceste, modernizirati sustav javne rasvjete radi energetske učinkovitosti i veće sigurnosti u večernjim satima i održavati naše javne i zelene površine, jer su one simbol zdravog i čistog grada.

Posebno sam ponosna na projekte koji su pred nama, s to su: izgradnja i rekonstrukcija cesta, ulica i nogostupa kako bismo unaprijedili prometnu povezanost i sigurnost, izgradnja i proširenje javne rasvjete, što će donijeti osvijetljene i ugodnije gradske četvrti, početak izgradnje autobusnog kolodvora, ključnog infrastrukturnog objekta koji će podići kvalitetu javnog prijevoza.

Digitalizacija je imperativ našeg doba. Uz projekt razvoja širokopojasne infrastrukture, omogućit ćemo brži i stabilniji internet za naše građane i poslovne subjekte. Time otvaramo vrata za razvoj novih poslovnih prilika i kvalitetnije digitalne usluge.

Jedan od najvažnijih projekata koji će oblikovati budućnost našeg grada je stambeno naselje SMART KVART. Cilj projekta je poticanje rješavanja stambenog pitanja mladih obitelji na području grada. U sklopu naselja planirana je izgradnja Dječjeg vrtića jer ulaganje u naše najmlađe znači ulaganje u budućnost.

Uz to, započinjemo projekt rekonstrukcije Trivijalne škole te uređenje tržnice u Varaždinskim Toplicama.

Posebnu pažnju posvećujemo subvencijama poljoprivrednicima i poduzetnicima. Želimo da naša lokalna proizvodnja i gospodarstvo budu snažni i konkurentni. 

Također, sufinanciramo energetsku obnovu obiteljskih kuća, što doprinosi energetskoj učinkovitosti i smanjenju troškova kućanstava.

Naša djeca i mladi su budućnost grada. Zato smo osigurali sredstva za: sufinanciranje vrtića drugih osnivača i poticanje redovne djelatnosti gradskog vrtića, logopedske usluge i pomagače djeci s poteškoćama, jer svi zaslužuju jednake šanse, stipendije za studente i učenike deficitarnih zanimanja, što je ključ za osiguravanje stručnog kadra u budućnosti, sufinanciranje natjecanja izvannastavnih aktivnosti te sufinanciranje produžnog boravka i javnog prijevoza.

S ciljem povećanja nataliteta na području Grada Varaždinske Toplice u proračunu smo osigurali sredstava za isplatu novčanih pomoći roditeljima novorođene djece.

Svjesni važnosti zdravstva i socijalne sigurnosti, nastavljamo ulagati u poboljšanje zdravstvenih usluga dostupnih našim građanima i financiranje socijalnih programa koji pružaju podršku najranjivijim skupinama našeg društva, jer Grad mora biti uz one kojima je pomoć najpotrebnija.

Grad Varaždinske Toplice posjeduju veliki turistički potencijal kroz bogatu i specifičnu kulturnu baštinu. U 2025. godini izdvojit ćemo sredstva za manifestaciju Aquafest - manifestacija namijenjena obilježavanju antičke povijesti našeg grada i i tradicije korištenja termalnih izvora u balneološke svrhe, glazbeni festival „NO(c)TE(s) Aquae lasae“ i obnovu tradicijske kuće – Etno kuća.

Drage sugrađanke i sugrađani, svaki od ovih projekata i aktivnosti rezultat je našeg zajedničkog truda, rada i vizije boljeg grada. Želimo da naš grad bude mjesto u kojem će svatko naći svoj dom, sigurnost i priliku za razvoj. Ukoliko smatrate da nam je još nešto potrebno kako bismo poboljšali naš Grad molimo da nam isto predložite.

 

Savjetovanje za prijedlog Proračuna Grada Varaždinskih Toplica za 2025. godinu i projekcija za 2026. i 2027. godinu možete pogledati OVDJE.

 

 

                                                                                                          Vaša gradonačelnica!


 

Što je proračun?

  
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci Grada Varaždinske Toplice za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za slijedeće dvije godine.

Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.

Jedno od najvažnijih načela proračuna je da isti mora biti uravnotežen ,odnosno

ukupna visina planiranih prihoda mora biti istovjetna ukupnoj visini planiranih rashoda!

 
  
Sadržaj proračuna

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna

• obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.

 

                    
Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe… 

Proračunski korisnici Grada Varaždinske Toplice su Zavičajni muzej Varaždinske Toplice i Dječji vrtić Tratinčica Varaždinske Toplice.

 

Zakoni i sankcije:

Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je Gradonačelnik. Gradonačelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Gradsko vijeće do kraja godine. 

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo Gradsko vijeće, a Gradonačelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi Gradonačelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, Gradonačelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je Gradonačelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika Gradonačelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 7.257.944,00
Prihodi od poreza 2.900.000,00
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna 3.495.444,00
Prihodi od imovine 68.000,00
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 681.500,00
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija 105.000,00
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi 8.000,00
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 420.000,00
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 320.000,00
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine 10.000,00
Primici od financijske imovine i zaduživanja 2.963.000,00
Primici od financijske imovine i zaduživanja 2.963.000,00
Višak/manjak 1.457.856,00
Ukupno 0,00

Ukupni prihodi i primici planirani su u iznosu od 10.640.944,00 eura, dok su rashodi i izdaci, Grada Varaždinske za 2025. godinu, planirani u iznosu od 12.098.800,00 eura.

PRIHODI I PRIMICI

Prihodi poslovanja Grada Varaždinske Toplice za 2025. godinu planirani su u iznosu od 7.257.944,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 2.900.000,00 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna su planirane u iznosu od 3.495.444,00 eura, prihodi od imovine u iznosu 68.000,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 681.500,00 eura, prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 105.000,00 eura, kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 8.000,00 eura.

 

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 420.000,00 eura, a čine ih prihodi od prodaje neproizvedene imovine 320.000,00 eura i prihodi od prodaje proizvedene imovine 100.000,00 eura. 

 

Primici od financijske imovine i zaduživanja 

Primici od zaduživanja planirani su u iznosu od 2.963.000,00 eura.

 

Višak/manjak 1.457.856,00 eura.

 


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 4.017.250,00
Rashodi za zaposlene 1.057.000,00
Materijalni rashodi 1.732.250,00
Financijski rashodi 18.500,00
Subvencije 150.000,00
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 147.000,00
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 240.000,00
Rashodi za donacije, kazne i naknade štete  672.500,00
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 8.081.550,00
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 10.000,00
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 7.603.550,00
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini  468.000,00
Ukupno 0,00

RASHODI I IZDACI

Rashodi poslovanja

Rashodi poslovanja Grada Varaždinske Toplice za 2025. godinu planirani su u iznosu od 4.017.250,00 eura, a čine ih rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 1.057.000,00 eura, materijalni rashodi planirani u iznosu od 1.732.250,00 eura, financijski rashodi planirani u iznosu od 18.500,00 eura, subvencije planirane u iznosu od 150.000,00 eura, pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane su u iznosu od 147.000,00 eura, naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 240.000,00 eura i rashodi za donacije, kazne i naknade štete planirani u iznosu od 672.500,00 eura.

 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 8.081.550,00 eura, a čine ih rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 10.000,00 eura,  rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 7.603.550,00 eura i rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani u iznosu od 468.000,00 eura.

 

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 26/10, 120/13 i 01/20) proračunske klasifikacije jesu: 

· Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,

· Programska klasifikacija sadrži rashode i izdatke iskazane kroz aktivnosti i projekte, koji su povezani u programe temeljem zajedničkih ciljeva,

· Funkcijska klasifikacija sadrži rashode razvrstane prema njihovoj namjeni,

· Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke po prirodnim vrstama te rashode i izdatke prema njihovoj ekonomskoj namjeni,

· Lokacijska klasifikacija sadrži rashode i izdatke razvrstane za Republiku Hrvatsku i za inozemstvo,

· Izvori financiranja sadrže prihode i primitke iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i namjene.

Proračun Grada Varaždinske Toplice sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).

 

 

RAZDJEL 001 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA GRADA I MJESNA SAMOUPRAVA
GLAVA 01 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA
Program 1001 Aktivnosti iz djelokruga gradskog vijeća
Program 1002 Aktivnosti iz djelokruga gradonačelnice
RAZDJEL 002 UPRAVNA TIJELA GRADA
GLAVA 01 REDOVITE AKTIVNOSTI IZ DJELOKRUGA GRADA
Program 2001 Redovita aktivnost iz djelokruga grada
GLAVA 02 ODRŽAVANJE I GRAĐENJE KOMUNALNE I DRUGE   INFRASTRUKTURE I ZAŠTITA OKOLIŠA
Program 2002 Održavanje komunalne infrastrukture
Program 2003 Gradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture
Program 2015 Razvoj civilnog društva
Program 2016 Prostorno uređenje i unaprjeđenjje stanovanja
Program 2020 Gradnja objekata društvene i druge namjene
Program 2021 Zaštita okoliša
GLAVA 03 GOSPODARSTVO I POLJOPRIVREDA
Program 2005 Poticanje razvoja poljoprivrede i poduzetništva
GLAVA 04 VATROGASNE SLUŽBE I SIGURNOST
Program 2006 Vatrogastvo i sigurnost
GLAVA 05 KULTURA I ŠPORT
Program 2007 Proračunski korisnik u kulturi
Program 2008 Javne potrebe u kulturi
Program 2009 Očuvanje kulturne baštine i zaštita spomenika kulture
Program 2010 Sport i rekreacija
GLAVA 06 OBRAZOVANJE
Program 2011 Predškolski odgoj
Program 2012 Sufinanciranje osnovnog školstva
Program 2013 Visoko obrazovanje
Program 2019 Obrazovanje - općenito
GLAVA 07 SOCIJALNA ZAŠTITA, ZDRAVSTVO, HUMANITARNA SKRB I   DRUGI INTERESI
Program 2014 Sufinanciranje djelatnosti iz socijalne zaštie, humanitarne   skrbi i drugo 
Program 2015 Razvoj civilnog društva
Program 2022 Zdravstvo
GLAVA 08 UNAPRJEĐENJE ZAJEDNICE
Program 2016 Prostorno uređenje i unaprjeđenje stanovanja
Program 2018 Razvoj zajednice - ITU
GLAVA 09 POTICANJE RAZVOJA TURIZMA
Program 2017 Poticanje razvoja turizma

 

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

RAZDJEL 001 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA PLANIRANO U IZNOSU OD 261.000,00 EURA

GLAVA 01 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA

Program 1001 Aktivnosti iz djelokruga gradskog vijeća planiran u iznosu od 161.000,00 eura.

Sredstva za redovnu djelatnost gradskog vijeća planirana su u iznosu od 27.000,00 eura, sredstva za rad političkih stranaka u iznosu od 4.000,00 eura, sredstva za obilježavanje Dana grada u iznosu od 30.000,00 eura i sredstva za održavanje izbora u iznosu od 100.000,00 eura. 

                   

Program 1002 Aktivnosti iz djelokruga gradonačelnice planiran u iznosu od 100.000,00 eura.

Za redovnu djelatnost gradonačelnice planirana su sredstva u iznosu od 93.000,00 eura i za pričuvu 7.000,00 eura.

 

RAZDJEL 002 UPRAVNA TIJELA GRADA PLANIRANO U IZNOSU OD  11.837.800,00 EURA

GLAVA 01 REDOVITE AKTIVNOSTI IZ DJELOKRUGA GRADA

Program 2001 Redovita aktivnost iz djelokruga grada planiran u iznosu od 819.000,00 eura.

Za Upravna tijela grada i upravljanje zajedničkim rashodima planirana su sredstva u iznosu od 755.000,00 eura i za sustav javnih bicikala i digitalizaciju javne uprave Grada 64.000,00 eura.

 

GLAVA 02 ODRŽAVANJE I GRAĐENJE KOMUNALNE I DRUGE INFRASTRUKTURE I ZAŠTITA OKOLIŠA

Program 2002 Održavanje komunalne infrastrukture planiran u iznosu od 623.000,00 eura.

U ovom programu planiraju se sredstava za održavanje sustava atmosferske odvodnje u iznosu od 45.000,00 eura, sredstva za održavanje cesta u iznosu od 185.000,00 eura, sredstva za održavanje sustava javne rasvjete u iznosu od 90.000,00 eura, sredstva za održavanje javnih površina na kojima nije dopušten promet motornim vozilima u iznosu od 55.000,00 eura, sredstva za održavanje javnih zelenih površina u iznosu od 160.000,00 eura, sredstva za održavanje čistoće javnih površina u iznosu od 60.000,00 eura i sredstva za održavanje građevina, uređaja i predmeta javne namjene u iznosu od 28.000,00 eura.

Program 2003 Gradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture planiran u iznosu od 977.000,00 eura.

Za projekt izgradnje i rekonstrukcije cesta, ulica, nogostupa i pješačkih staza planiraju se sredstva u iznosu od 827.000,00 eura, za projekt izgradnje, rekonstrukcije i proširenja javne rasvjete sredstva u iznosu od 130.000,00 eura, za izgradnju autobusnog kolodvora sredstva u iznosu od 10.000,00 eura i za dogradnju vatrogasnog doma u Varaždinskim Toplicama sredstva u iznosu od 10.000,00 eura.

Program 2015 Razvoj civilnog društva planiran u iznosu od 10.000,00 eura.

Za projekt razvoja širokopojasne infrastrukture planiran je iznos od 10.000,00 eura.

Program 2016 Prostorno uređenje i unaprjeđenje zajednice planiran u iznosu od 20.000,00 eura.

Za projekt katastarske izmjere u Gradu planiran je iznos od 20.000,00 eura.

Program 2020 Gradnja objekata društvene i druge infrastrukture planiran u iznosu od 5.898.000,00 eura.

Ovim programom izdvajaju se sredstva za ulaganje u sportske objekte i površine u iznosu od 41.000,00 eura, sredstva za stambeno naselje SMART KVART u iznosu od 1.045.000,00 eura, sredstva za ulaganja u infrastrukturu, objekte i domove u vlasništvu grada u iznosu od 200.000,00 eura, sredstva za sustav odvodnje i pročišćavanje otpadnih voda aglomeracije Varaždinske Toplice u iznosu od 5.000,00 eura, sredstva za Dječji vrtić u Smart kvartu u iznosu od 4.159.000,00 eura, sredstva za rekonstrukciju Trivijalne škole u iznosu od 100.000,00 eura, sredstva za geotermalnu energiju  - istražni radovi u iznosu od 175.000,00 eura, sredstva za rekreacijski park Tuhovec u iznosu od 140.000,00 eura i sredstva za uređenje tržnice u Varaždinskim Toplicama u iznosu od 33.000,00 eura.

Program 2021 Zaštita okoliša planiran u iznosu od 295.500,00 eura.

Za program zaštite okoliša planiran su sredstva u iznosu od 295.500,00 eura, od toga za deratizaciju i drugu zaštitu 16.000,00 eura, za veterinarsko-higijeničarsku službu i brigu o životinjama 12.500,00 eura, za sanaciju odlagališta otpada 87.000,00 eura i za prilagodbe klimatskim promjenama kroz jačanje urbanih sredina – ozelenjavanje 180.000,00 eura.

 

GLAVA 03 GOSPODARSTVO I POLJOPRIVREDA

Program 2005 Poticanje razvoja poljoprivrede i poduzetništva planiran u iznosu od 25.000,00 eura.

Za isplatu subvencija poljoprivrednicima i poticanje razvoja planirana su sredstva u iznosu od 25.000,00 eura.

 

GLAVA 04 VATROGASNE SLUŽBE I SIGURNOST

Program 2006 Vatrogastvo i sigurnost planiran u iznosu od 147.000,00 eura.

Za program Vatrogastva i sigurnosti planirana su sredstva u iznosu od 147.000,00 eura, od toga za financiranje Vatrogasne zajednice Grada i DVD-a 125.000,00 eura, za sufinanciranje redovne aktivnosti Civilne zaštite 1.000,00 eura, za sufinanciranje redovne aktivnosti Crvenog križa 17.000,00 eura i za sufinanciranje Gorske službe spašavanja 4.000,00 eura.

  

GLAVA 05 KULTURA I ŠPORT

Program 2007 Proračunski korisnik u kulturi planiran u iznosu od 306.000,00 eura.

Za Redovnu djelatnost Zavičajnog muzeja Varaždinske Toplice planirana su sredstva u iznosu od 134.000,00 eura, za obnovu tradicijske kuće – Etno kuća 84.000,00 eura, stručni skup Termalna voda jučer, danas,sutra/Aquaefest 7.000,00 eura, glazbeni festival „NO(c)TE(s) Aquae lasae“ 4.000,00 eura i za sanacijske radove na zaštiti od vlage 77.000,00 eura.

Program 2008 Javne potrebe u kulturi planiran u iznosu od 26.000,00 eura.

Za sufinanciranje programa i projekata u kulturi koje provode udruge planiraju se izdvojiti sredstva u iznosu od 26.000,00 eura.

Program 2009 Očuvanje kulturne baštine i zaštita spomenika kulture planiran u iznosu od 244.400,00 eura.

Ovim programom izdvojit će se sredstva za sufinanciranje zaštite i očuvanja kulturnih dobara u iznosu od 30.000,00 eura i rekonstrukciju zida i stijene kod kapelice sv.Duha u iznosu od 214.400,00 eura.

Program 2010 Sport i rekreacija planiran u iznosu od 115.000,00 eura.

Za zajednicu sportskih udruga planira se izdvojiti 100.000,00 eura iz proračunskih sredstava, a za sufinanciranje programa i projekata iz područja sporta i rekreacije koje provode udruge iznos od 15.000,00 eura.

 

GLAVA 06 OBRAZOVANJE

Program 2011 Predškolski odgoj planiran u iznosu od 808.000,00 eura.

Za sufinanciranje vrtića drugih osnivača planira se izdvojiti 153.000,00 eura iz proračunskih sredstava. Rashodi poslovanja Dječjeg vrtića „Tratinčica“ ukupno iznose 655.000,00 eura od čega za redovnu djelatnost 360.000,00 eura iz proračunskih sredstava i 235.000,00 eura iz vlastitih prihoda, prihoda za posebne namjene, pomoći iz proračuna i donacija, za financiranje programa male škole 10.000,00 eura, za sufinanciranje rada stručnog suradnika – logopeda 5.000,00 eura i za sufinanciranje pomagača djeci s posebnim potrebama 45.000,00 eura. 

Program 2012 Sufinanciranje osnovno školstva planirano u iznosu od 125.000,00 eura.

Ovim programom izdvajaju se sredstva za najam školskog prostora JPP u iznosu od 17.000,00 eura, za sufinanciranje produženog boravka i prijevoza iznos od 55.000,00 eura, za sufinanciranje natjecanja i izvannastavnih aktivnosti iznos od 5.000,00 eura, za sufinanciranje nabave radnih bilježnica i dodatnog materijala iznos od 45.000,00 eura i za sufinanciranje nabave instrumenata i pomagala u nastavi iznos od 3.000,00 eura.

Program 2013 Visoko obrazovanje planiran u iznosu od 50.000,00 eura.

Za isplatu stipendija studentima planirana su sredstva u iznosu od 50.000,00 eura.

Program 2019 Obrazovanje – općenito planirano u iznosu od 14.000,00 eura.

Ovim programom izdvojit će se sredstva za financiranje pomagača/asistenta u odgojno obrazovnim ustanovama drugih osnivača u iznosu od 5.000,00 eura, sredstva za financiranje usluge posudbe i korištenja knjiga iz fonda Bibliokombija u iznosu od 4.000,00 eura i sredstva za stipendiranje učenika deficitarnih zanimanja u iznosu od 5.000,00 eura.

 

GLAVA 07 SOCIJALNA ZAŠTITA, ZDRAVSTVO, HUMANITARNA SKRB I DRUGI INTERESI 

Program 2014 Sufinanciranje djelatnosti iz socijalne zaštite, humanitarne skrbi i dr, planiran u iznosu od 150.000,00 eura.

Za socijalni program planira se izdvojiti 125.000,00 eura, za isplatu potpora za novorođenčad 20.000,00 eura i za sufinanciranje energetske obnove obiteljskih kuća i revitalizacija zaštićenih obiteljskih kuća 5.000,00 eura.

Program 2015 Razvoj civilnog društva planiran u iznosu od 45.000,00 eura.

Programom će se izdvojiti sredstva za sufinanciranje programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge u iznosu od 45.000,000 eura.

Program 2022 Zdravstvo planiran u iznosu od 30.000,00 eura.

Ovim programom planiraju se izdvojiti sredstva za sufinanciranje ugradnje lifta – Dom zdravlja Varaždinske Toplice u iznosu od 30.000,00 eura. 

 

GLAVA 08 UNAPRJEĐENJE ZAJEDNICE 

Program 2016 Prostorno uređenje i unaprjeđenje stanovanja planiran u iznosu od 176.000,00 eura.

Za prostorno planiranje i izradu planova planira se izdvojiti 101.000,00 eura, za postavu kamera – video nadzor u cestovnom prometu 10.000,00 eura i za sufinanciranje izgradnje vodovodnih mreža 65.000,00 eura.

Program 2018 Razvoj zajednice -ITU planiran u iznosu od 773.900,00 eura.

Za ITU Centar kreativnih industrija planirana su sredstva u iznosu od 265.450,00 eura, za ITU -   Outdoor turističke ponude Grada V. Toplica sredstva  iznosu od 280.000,00 eura i za ITU  Interpretacija i prezentacija tradicijske kulture "Topličkog kraja" i obnova šuta i prališća u Varaždinskim Toplicama sredstva u iznosu od 228.450,00 eura.

GLAVA 09 POTICANJE RAZVOJA TURIZMA

Program 2017 Poticanje razvoja turizma planiran u iznosu od 160.000,00 eura.

Ovim programom izdvajaju se sredstva za sufinanciranje gradskih manifestacija u organizaciji Turističke zajednice.

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.