*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Svi komentari
Istarska 8,
52465 Tar
OIB:
93923679060
info-opcina@tar-vabriga.hr
052/443-120
Proračun za 2025. godinu
*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Vodič za građane za 2025. godinu
Poštovani mještani,
predstavljam Vam Vodič za građane za 2025. godinu, u kojemu je prikazano na koji način Općina Tar-Vabriga-Torre-Abrega prikuplja i investira sredstva. Kako bismo vam omogućili uvid u rad naše Općine i učinili je što otvorenijom u radu, nastavljamo s projektom koji se nalazi na internet stranici www.proracun.hr, te na našoj službenoj stranici www.tar-vabriga.hr.
Uvažavajući potrebu za stalnim unaprjeđenjem životnih uvjeta naših mještana, Proračun za 2025. godinu predviđa značajna sredstva za projekte koji obuhvaćaju održavanje, izgradnju, obnovu i modernizaciju komunalne infrastrukture. Ključne investicije odnose se na uređenje prometnica, nogostupa, biciklističkih staza, parkova i javnih zelenih površina, kao i na razvoj dječjih i sportskih igrališta, parkirališta, groblja te javne rasvjete. Posebna pozornost posvetit će se nužnim sanacijama i popravcima kako bi se osigurala funkcionalnost i sigurnost svih objekata i površina.
Nastavljamo realizaciju već započetih projekata, uključujući rekonstrukciju općinske zgrade, adaptaciju poslovnog prostora (ambulante), te obnovu zgrade dječjeg vrtića s ciljem prilagodbe za javne potrebe. Ulaganja u razvoj Interpretacijskog centra ribarstva „Ribarska kuća“ u Santa Marini također se nastavljaju, čime doprinosimo očuvanju kulturne i povijesne baštine našeg kraja.
Kako bismo potaknuli daljnji razvoj poljoprivrede, ribarstva i poduzetništva u našoj Općini, iz proračuna smo ponovno osigurali sredstva za potpore i subvencije trgovačkim društvima, poljoprivrednicima i obrtnicima. Uz to, nastavljamo ulagati u razvoj Ribarske luke Tarska Vala te unapređenje restorana Santa Marina, čime doprinosimo jačanju lokalne ekonomije i promociji našeg kraja.
S posebnim naglaskom na potrebe djece i mladih, osigurali smo financijska sredstva za produženi boravak, stipendije za učenike i studente te sufinanciranje prijevoza srednjoškolaca. Dječji vrtić Morski konjić također ostaje prioritet, s osiguranim sredstvima za njegovo redovno funkcioniranje i kvalitetnu skrb za najmlađe.
Naša Općina aktivno radi na osiguravanju dostojanstvenog života za sve svoje stanovnike. Kroz program Socijalna zaštita nastojimo zadovoljiti osnovne životne potrebe onih koji su najranjiviji.
Naša općina s ponosom podržava sportske, kulturne, vjerske i druge udruge koje svojim djelovanjem obogaćuju zajednicu i omogućuju pojedincima razvoj njihovih talenata. Prepoznajući njihov značaj, osiguravamo financijsku podršku te potičemo njihov daljnji rad i angažman. Aktivno ćemo sudjelovati u njihovim projektima i manifestacijama, vjerujući kako će takva suradnja potaknuti još veći razvoj, kreativnost i povezanost unutar naše zajednice.
Dragi mještani, predstavili smo vam dio važnijih projekata koje želimo realizirati u 2025. godini. Ako mislite kako nam je još nešto potrebno da bismo poboljšali našu Općinu molimo da nam napišete.
Vaš načelnik!
Što je proračun?
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za sljedeće dvije godine. Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.
Sadržaj proračuna
Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.
Sadržaj | Sastavni dio | Opis sastavnog dijela |
---|---|---|
Opći dio proračuna | Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja | • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova |
Račun prihoda i rashoda | • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine • ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji |
|
Račun financiranja | • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine | |
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | |
Višegodišnji plan uravnoteženja | • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi • ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi |
|
Posebni dio proračuna | Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika | • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata |
Obrazloženje proračuna | Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna | • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S • obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja. |
Proračunski korisnici:
Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe…
Proračunski korisnik Općine Tar-Vabriga-Torre-Abrega je Dječji vrtić Morski konjić.
Zakoni i sankcije:
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 1. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) općinsko vijeće do kraja godine.
Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.
U slučaju kada je raspušteno samo općinsko vijeće, a načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi načelnik.
Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.
Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).
Prihodi i primitci | Iznos |
---|---|
Prihodi poslovanja | 7.824.665,00 |
Prihodi od poreza | 2.760.000,00 |
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna | 240.900,00 |
Prihodi od imovine | 1.189.470,00 |
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada | 3.500.895,00 |
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija | 128.400,00 |
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi | 5.000,00 |
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine | 1.744.486,70 |
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine | 1.743.486,70 |
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine | 1.000,00 |
Vlastiti izvori | 636.263,30 |
Ukupan donos manjka iz prethodnih godina | 636.263,30 |
Ukupno | 0,00 |
UKUPAN PRORAČUN, ODNOSNO UKUPNI PRIHODI I PRIMICI, KAO I RASHODI I IZDACI, OPĆINE TAR-VABRIGA-TORRE-ABREGA ZA 2025. GODINU PLANIRANI SU U IZNOSU OD 10.205.415,00 EURA.
PRIHODI I PRIMICI
Prihodi poslovanja Općine Tar-Vabriga-Torre-Abrega za 2025. godinu planirani su u iznosu od 7.824.665,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 2.760.000,00 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirani u iznosu od 240.900,00 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 1.189.470,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 3.500.895,00 eura, prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 128.400,00 eura, a kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 5.000,00 eura.
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani u iznosu od 1.744.486,70 eura (1.743.486,70 eura za prihode od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine i 1.000,00 eura za prihode od prodaje proizvedene dugotrajne imovine).
Vlastiti izvori (ukupan donos manjka iz prethodnih godina) planirani u iznosu od 636.263,30 eura.
Rashodi i izdaci | Iznos |
---|---|
Rashodi poslovanja | 7.186.215,00 |
Rashodi za zaposlene | 1.402.000,00 |
Materijalni rashodi | 3.876.905,00 |
Financijski rashodi | 23.850,00 |
Subvencije | 3.000,00 |
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna | 855.730,00 |
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade | 370.630,00 |
Ostali rashodi | 654.100,00 |
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine | 2.849.600,00 |
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine | 144.000,00 |
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini | 2.705.600,00 |
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova | 169.600,00 |
Izdaci za dionice i udjele u glavnici | 15.200,00 |
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova | 154.400,00 |
Ukupno | 0,00 |
Rashodi poslovanja
Rashodi poslovanja Općine Tar-Vabriga-Torre-Abrega za 2025. godinu planirani su u iznosu od 7.186.215,00 eura, a čine ih:
1. Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 1.402.000,00 eura,
2. Materijalni rashodi planirani u iznosu od 3.876.905,00 eura,
3. Financijski rashodi planirani u iznosu od 23.850,00 eura,
4. Subvencije planirane u iznosu od 3.000,00 eura,
5. Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 855.730,00 eura,
6. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 370.630,00 eura,
7. Ostali rashodi planirani u iznosu od 654.100,00 eura.
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 2.849.600,00 eura za:
1. Rashode za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine 144.000,00 eura,
2. Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 2.705.600,00 eura.
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani u iznosu od 169.600,00 eura za:
1. Izdatke za dionice i udjele u glavnici 15.200,00 eura,
2. Izdatke za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova 154.400,00 eura.
PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE
Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu:
• Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,
• Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,
• Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,
• Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,
• Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te o stalih država,
• Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.
Proračun Općine Tar-Vabriga-Torre-Abrega sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).
RAZDJEL 001 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL |
GLAVA 00101 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL |
Program 1001 Predstavnička i izvršna tijela |
Program 1002 Opći, upravni i administrativni poslovi |
Program 1003 Financijski poslovi |
Program 2002 Razvoj ribarstva i poljoprivrede |
Program 2003 Razvoj malog i srednje poduzetništva |
Program 2004 Planiranje i realizacija kapitalnih investicija za razvoj Općine |
Program 2005 Razvoj Općine Tar-Vabriga-Torre-Abrega |
Program 3001 Predškolski odgoj |
Program 3002 Obrazovanje |
Program 3003 Socijalna zaštita |
Program 3004 Kultura i sport |
Program 3005 Zdravstvo |
Program 3006 Civilno društvo, ostale javne potrebe, informatizacija i edukacija |
Program 4001 Izrada prostornih i urbanističkih planova |
Program 4002 Realizacija prometnih rješenja |
Program 4003 Zaštita voda |
Program 4004 Kanalizacijski sustav |
Program 4005 Zaštita okoliša i kulturne baštine |
Program 5001 Održavanje uređaja i objekata komunalne infrastrukture |
Program 5002 Protupožarna zaštita |
Program 5003 Izgradnja uređaja i objekata komunalne infrastrukture |
Program 5004 Kapitalne pomoći za komunalno gospodarstvo trgovačkim društvima u vlasništvu i/ili suvlasništvu |
GLAVA 00102 VRTIĆI |
DJEČJI VRTIĆ "MORSKI KONJIĆ" |
Program 3100 Javne potrebe u predškoslkom odgoju |
OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA
RAZDJEL 001 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
GLAVA 00101 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Program 1001 Predstavnička i izvršna tijela - 198.680,00 eura
Sredstva za redovnu djelatnost predstavničkih i izvršnih tijela planirana su u iznosu od 152.530,00 eura, za proračunsku zalihu izdvaja se 4.300,00 eura, za sredstva za informiranje 21.500,00 eura, za financiranje političkih stranaka 5.350,00 eura, dok je za provođenje izbora izdvojeno 15.000,00 eura.
Program 1002 Opći, upravni i administrativni poslovi - 883.350,00 eura
Za redovnu djelatnost upravnog odjela planirano je 875.350,00 eura, dok se za nabavu opreme izdvaja 8.000,00 eura.
Program 1003 Financijski poslovi - 163.600,00 eura
Za otplatu kredita (kupnja nekretnine k.č. 200/6 k.o. Vabriga) ponovno je izdvojeno 166.300,00 eura.
Program 2002 Razvoj ribarstva i poljoprivrede - 193.695,00 eura
U ovom programu planiraju se sredstava za poticanje razvoja poljoprivrede i ribarstva u iznosu od 27.395,00 eura, za Ribarsku luku Tarska Vala izdvaja se 97.800,00 eura, za odmuljavanje uvala 27.000,00 eura, a za rekonstrukciju Restorana Santa Marina 41.500,00 eura.
Program 2003 Razvoj malog i srednjeg poduzetništva - 33.000,00 eura
Za isplatu subvencija trgovačkim društvima, poljoprivrednicima i obrtnicima planirano je 3.000,00 eura (subvencioniranje kamata za poduzetničke kredite), dok se za Gospodarsku zonu Tar ponovno izdvaja 30.000,00 eura.
Program 2004 Planiranje i realizacija kapitalnih investicija za razvoj Općine - 1.248.750,00 eura
Za pripremu dokumentacije i natječaja sukladno Zakona o javnoj nabavi predviđen je iznos od 11.000,00 eura, za legalizaciju objekata u vlasništvu Općine izdvojeno je 4.600,00 eura, za procjenu nekretnina po zahtjevu Općine 12.000,00 eura, a za kupnju nekretnina 250.000,00 eura.
Za kupnju i rekonstrukciju općinske zgrade iz proračuna je izdvaja se 150.000,00 eura, za rekonstrukciju poslovnog prostora (ambulante) 82.000,00 eura, dok je za investicijsko održavanje odvojeno 77.000,00 eura.
Rekonstrukcija zgade dječjeg vrtića za potrebe primarne zdravstvene zaštite i doma za starije osobe ove je godine planirana u iznosu od 43.400,00 eura, a za izgradnju sportskog centra – dvorana i popratni sadržaji izdvojeno je 272.200,00 eura.
Za uređenje šireg okoliša Kaštela u Taru (TRG) predviđen je iznos od 5.000,00 eura, a za Kamp Trepović izdvaja se 13.000,00 eura.
Ponovno se ulaže u Interpretacijski centar ribarstva „Ribarska kuća“ u Santa Marini te je za isti izdvojen iznos od 166.050,00 eura, za Difuzni hotel planiran iznos od 140.000,00 eura, za sportsku dvoranu u sportskoj zoni 10.000,00 eura, a za sufinanciranje projektne dokumentacije luke otvorene za javni promet Santa Marina (komunalni dio) 12.500,00 eura.
Program 2005 Razvoj Općine Tar-Vabriga-Torre-Abrega - 66.300,00 eura
Za provođenje projekata planirano je 26.300,00 eura, a za EU projekte 40.000,00 eura.
Program 3001 Predškolski odgoj - 237.100,00 eura
Za redovnu djelatnost predškolskih ustanova u novoj se godini izdvaja 237.100,00 eura.
Program 3002 Obrazovanje - 366.600,00 eura
Financiranja Osnovne škole Tar-Vabriga iznad standarda – produženi boravak planirano je u iznosu od 131.000,00 eura, za stipendije učenicima i studentima 38.900,00 eura, za sufinanciranje javnog prijevoza srednjoškolaca 60.000,00 eura.
Za dogradnju Područne škole predviđen je iznos od 1.700,00 eura, a za izgradnju nove škole - Tar sjever 135.000,00 eura.
Program 3003 Socijalna zaštita - 132.630,00 eura
Za Program socijalne skrbi naknada u novcu izdvaja se 72.460,00 eura dok je za naknade u naravi planiran iznos od 14.400,00 eura.
Za sufinanciranje programa udruga i ustanova socijalnog karaktera planira se utrošiti 30.250,00 eura, za sufinanciranje smještaja osoba u Dom za starije i nemoćne 12.720,00 eura, a za izgradnju obiteljske kuće na k.č. 1268/2 k.o. Tar 2.800,00 eura.
Program 3004 Kultura i sport - 148.250,00 eura
Za obilježavanje proslava i manifestacija u 2025. godini izdvajamo 12.100,00 eura, za djelatnost kulturno-umjetničkih društava i sekcija 23.650,00 eura, za djelatnost sportskih klubova 82.000,00 eura, za pomoći i donacije 500,00 eura, a za sportsku zonu 30.000,00 eura.
Program 3005 Zdravstvo - 71.140,00 eura
Za sufinanciranje zdravstvenih ustanova za zdravstvene usluge građanima planiran je iznos od 71.140,00 eura.
Program 3006 Civilno društvo, ostale potrebe, informatizacija i edukacija - 158.570,00 eura
Za sufinanciranje programa izdvojeno je 105.570,00 eura, a za intelektualne usluge za klubove i udruge 14.000,00 eura.
Za subvencije kamata mladima za stambene kredite predviđen je iznos od 30.000,00 eura, a za sufinanciranje vođenja izgradnje POS stanova na k.č. br. 781/6 i k.č. br. 826/29 k.o. Frata 9.000,00 eura.
Program 4001 Izrada prostornih i urbanističkih planova - 260.000,00 eura
Ovim programom izdvajaju se sredstva za izradu prostornog plana Općine Tar-Vabriga, a za koji je u 2025. godini izdvojeno 33.000,00 eura, dok je za izradu Urbanističkog plana uređenja luke Tarska Vala planiran je iznos od 33.000,00 eura.
Za izradu UPU-a izdvojenih građevinskih područja planiran je iznos od 141.000,00 eura, dok je za izradu Urbanističkog plana uređenja luke Santa Marina izdvojeno 20.000,00 eura.
Program 4002 Realizacija prometnih rješenja - 333.300,00 eura
Za rješavanje imovinsko pravnih odnosa za potrebe Općine izdvaja se 56.300,00 eura, za izgradnju rotora Tar – Gedići 1.000,00 eura, a za kupnju zemljišta za potrebe realizacije prometnih rješenja na području Općine 33.000,00 eura.
Za projektiranje ceste Loron – Ribarska luka – Santa Marina 41.000,00 eura, za izgradnju kružnog raskrižja Tar-Tarska vala – St. Blek 14.000,00 eura, a za nerazvrstane ceste Santa Marina 30.000,00 eura.
Za projektiranje i izgradnju nerazvrstane ceste spoj Ist. kontrade i Ribarske je 2025. godini izdvojeno 111.000,00 eura, za projektiranje i izgradnju kružnog raskrižja na cesti Tar-Kaštelir odvojak Rogovići 17.000,00 eura, a za projektiranje – Riječka ulica – spoj na rotor Brajde 30.000,00 eura.
Program 4003 Zaštita voda - 10.000,00 eura
Za izgradnju objekata za vodoopskrbu predviđen je iznos od 10.000,00 eura.
Program 4004 Kanalizacijski sustav - 281.500,00 eura
Za izgradnju objekata za oborinsku kanalizaciju izdvaja se 281.500,00 eura.
Program 4005 Zaštita okoliša i kulturne baštine - 370.000,00 eura
Za zaštitu spomenika kulture i ostalih sakralnih objekata iz općinskog proračuna planira se izdvojiti iznos od 80.000,00 eura, a za zaštitu okoliša izdvaja se 22.000,00 eura.
Za punionice za električne automobile izdvajamo 30.000,00 eura, za ugradnju solarnih panela 15.000,00 eura, a ponovno su
planirana sredstva za Eko muzej maslinovog ulja Tar-Vabriga i to u iznosu od 220.000,00 eura.
Za arheološki park Loron predviđen je iznos od 3.000,00 eura.
Program 5001 Održavanje uređaja i objekata komunalne infrastrukture - 2.047.750,00 eura
Ulažemo u cjelogodišnje održavanje uređaja i objekata komunalne infrastrukture, te smo iz proračuna izdvojili sredstva za:
• Redovno održavanje javne rasvjete 77.000,00 eura,
• Održavanje nerazvrstanih cesta, nogostupa i biciklističkih staza 569.050,00 eura,
• Održavanje oborinske kanalizacije 2.700,00 eura,
• Sufinanciranje pražnjenja septičkih jama u naseljima bez kanalizacijske mreže 25.000,00 eura,
• Održavanje javnih i zelenih površina i parkova 570.300,00 eura,
• Dekoracija javnih površina 18.000,00 eura,
• Održavanje plaža 21.000,00 eura,
• Održavanje i uređenje groblja 60.000,00 eura,
• Održavanje čistoće javnih površina 206.500,00 eura,
• Pomorsko dobro 130.000,00 eura,
• Ostali rashodi za redovno poslovanje komunalnog sustava 96.300,00 eura,
• Nabava urbane opreme 104.400,00 eura,
• Uređenje plaže Santa Marina 19.500,00 eura,
• Uređenje plaže Puntica 19.500,00 eura,
• Uređenje plaže Tarska vala 91.500,00 eura,
• Horizontalna i vertikalna signalizacija 37.000,00 eura.
Program 5002 Protupožarna zaštita - 167.800,00 eura
I u novoj 2025. godini ponovno izdvajamo za redovnu djelatnost JVP i to u iznosu od 100.000,00 eura.
Za redovnu djelatnost vatrogasnih zajednica predviđeno je 45.000,00 eura, potpore DVD-u Tar planirane su u iznosu od 20.000,00 eura, a za civilnu zaštitu 2.800,00 eura.
Program 5003 Izgradnja uređaja i objekata komunalne infrastrukture - 1.473.000,00 eura
Za izradu dokumentacije, provođenje postupka javne nabave, geodetske usluge i nadzor izdvaja se 375.000,00 eura, za izgradnju javne rasvjete planirano je 45.000,00 eura, a za rekonstrukciju cesta, nogostupa i puteva 500.000,00 eura.
Za nerazvrstanu cestu Vabriga - Bašarinka predviđeno je 100.000,00 eura, za pojačano održavanje ceste Kaštelir - Tar 350.000,00 eura, dok je za izgradnju parkinga na području općine izdvojeno 103.000,00 eura.
Program 5004 Kapitalne pomoći za komunalno gospodarstvo trgovačkim društvima u vlasništvu i/ili suvlasništvu - 251.300,00 eura
Za kapitalne pomoći - Momperlon d.o.o. planira se izdvojiti 200.000,00 eura, a za Momperlon d.o.o. - otplatu kredita Addiko 36.100,00 eura.
Za projekt ŽCGO Kaštjun ponovno se izdvaja 15.200,00 eura.
GLAVA 00102 VRTIĆI
Korisnik Dječji vrtić „Morski konjić“
Program 3100 Javne potrebe u predškolskom odgoju - 1.109.100,00 eura
U 2025. godini je za odgojno, administrativno i tehničko osoblje vrtića Morski konjić izdvojeno 1.095.600,00 eura, od toga 673.000,00 eura za rashode za zaposlene, 328.100,00 eura za materijalne rashode i 2.500,00 eura za financijske rashode.
Za nabavu opreme za vrtić ponovno se izdvaja 13.500,00 eura.
Nema komentara za ovaj proračun.
02.09.2024 617.96 KB
02.09.2024 118.78 KB
29.11.2024 619.81 KB
29.11.2024 118.78 KB
29.11.2024 36.32 KB
29.11.2024 125.64 KB
09.12.2024 1.19 MB