*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Općine Ražanac za 2025. godinu


Poštovani građani,

predstavljamo Vam Vodič za građane za 2025. godinu. U njemu je prikazano iz kojih izvora Općine Ražanac ostvaruje rashode te za koje namjene i u koje projekte ih raspoređuje. U želji za transparentnošću raspolaganja javnim novcem i boljom komunikacijom s našim građanima nastavljamo s projektom koji se nalazi na Internet stranici  www.proracun.hr te na našoj službenoj internetskoj stranici https://www.opcina-razanac.hr/ .

Ukupni prihodi i rashodi Općine Ražanac za 2025. godinu planirani su u iznosu od 6.825.000,00 eura.

Naš glavni cilj je unapređenje kvalitete života naših stanovnika, zbog čega smo i ove godine osigurali sredstva za brojne infrastrukturne i komunalne aktivnosti kao što su održavanje nerazvrstanih cesta i ulica, uređenje zelenih i javnih površina, modernizacija rasvjete te unapređenju groblja i plaža.

Među najvažnijim projektima ističe se izgradnja područnog objekta Dječjeg vrtića „Ražanac“ s modernom kuhinjom u Radovinu, koji će značajno unaprijediti uvjete za najmlađe stanovnike naše općine. Uz to, realiziramo niz drugih ključnih projekata koji doprinose razvoju i kvaliteti života u našoj zajednici.

Posebno vrijedi izdvojiti izgradnju vatrogasnog doma u Podvršju, nove prometnice i vodovodnu mrežu, parkirališta, te turistički informativni centar u Ražancu. U planu su i izgradnja šetnica na Pježavcu i u području Ljubač - Ljubački Stanovi, rekonstrukcija ceste prema Marasovićima, kao i uređenje prometnice u Ljupču (I. faza). 

Jednako važni su i projekti poput proširenja groblja u Radovinu, izgradnja nogostupa na "Vlaškom kraju", te uređenje igrališta u Jovićima i Rudićima, kao i dovršetak sportsko-rekreacijskog igrališta "Puntica" (II. faza). Ovi projekti odražavaju našu predanost ravnomjernom razvoju svih dijelova općine.

U 2025. godini nastavljamo s demografskim mjerama, s ciljem da Općina postane još ugodnije mjesto za život, što će pridonijeti rastu broja novorođene djece i privući nove stanovnike. Uz jednokratne novčane pomoći za rođenje djeteta želimo roditeljima olakšati brigu o najmlađima te im omogućiti mirno i stabilno djetinjstvo.

Poseban naglasak stavljamo na ulaganje u mlade, njihovo obrazovanje i poticanje na postizanje uspjeha, jer upravo su oni temelj i budućnost našeg društva. Kroz dodjelu stipendija i školarina, sufinanciranje prijevoza učenika te nabavu radnih bilježnica i školskog pribora nastojimo olakšati financijski teret obrazovanja te prepoznati i nagraditi njihov trud i postignuća. Ovim inicijativama želimo potaknuti mlade na ostvarivanje svojih potencijala i podržati ih na njihovom putu prema uspjehu.

Za obitelji i kućanstva slabijeg imovinskog stanja osiguravamo različite oblike pomoći kako bismo svakom stanovniku omogućili osnovne uvjete za dostojanstven život. Pružamo jednokratne potpore socijalno ugroženim osobama, osobama s invaliditetom, umirovljenicima i starijim osobama te organiziramo pomoći humanitarnog karaktera.

Posebno ističemo projekt „Ražanac moj dom + II“, koji je usmjeren na zapošljavanje žena u nepovoljnom položaju na tržištu rada, dok su krajnji korisnici starije osobe i oni kojima je podrška najpotrebnija. Vjerujemo da će ovakvi programi značajno doprinijeti poboljšanju kvalitete života i pružiti potrebnu pomoć onima koji se nalaze u najosjetljivijim situacijama.

Na području naše Općine djeluju sportske, vjerske, civilne i druge udruge koje obogaćuju našu zajednicu i omogućuju pojedincima da otkriju i razviju svoje talente. Zato im kroz donacije pružamo podršku u realizaciji njihovih aktivnosti.

Kroz ovaj projekt želimo Vam prenijeti informacije pomoću kojih možete pratiti raspolaganje proračunskim sredstvima. Vi, drage građanke i građani, možete svojim prijedlozima i komentarima pridonijeti zajedničkom nam cilju da dostupne resurse raspodijelimo na što učinkovitiji način za boljitak i napredak naše zajednice. 

 

Načelnik Općine 

 

Što je proračun?

Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za slijedeće dvije godine. Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.

 

Sadržaj proračuna

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

 

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.

 

Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe.

Proračunski korisnici Općine Ražanac su: Knjižnica Juraj Baraković i Dječji vrtić Ražanac.

 

Zakoni i sankcije:

Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine. 

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi općinski načelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnik iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).

 

 


 


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 4.928.000,00 
Prihodi od poreza 2.090.000,00 
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna 1.890.600,00 
Prihodi od imovine 108.530,00 
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 810.320,00 
Prihodi od prodaje proizvoda robe i usluga, donacija  15.800,00 
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi 12.750,00 
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 500.000,00 
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 500.000,00 
Ukupan višak/manjak iz prethodnih godina  1.397.000,00 
Ukupan višak/manjak iz prethodnih godina  1.397.000,00 
Ukupno 0,00

UKUPAN PRORAČUN, ODNOSNO UKUPNI PRIHODI I PRIMICI, KAO I RASHODI I IZDACI, OPĆINE RAŽANAC ZA 2025. GODINU, PLANIRANI SU U IZNOSU OD 6.825.000,00 EURA. 

 

PRIHODI I PRIMICI

Prihodi poslovanja Općine Ražanac za 2025. godinu planirani su u iznosu od 4.928.000,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 2.090.000,00 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirani su u iznosu od 1.890.600,00 eura, prihodi od imovine u iznosu od 108.530,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 810.320,00 eura, prihodi od prodaje proizvoda robe i usluga, donacija planirani u iznosu od 15.800,00 eura, kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 12.750,00 eura.

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 500.000,00 eura za prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine.

Ukupan višak/manjak iz prethodnih godina planirani u iznosu od 1.397.000,00 eura.


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 2.527.500,00 
Rashodi za zaposlene 678.750,00 
Materijalni rashodi 1.296.630,00 
Financijski rashodi 38.920,00 
Subvencije 10.000,00 
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 157.000,00 
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 168.500,00 
Ostali rashodi 177.700,00 
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 4.257.500,00 
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine 30.000,00 
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 4.075.500,00 
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 152.000,00 
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova 40.000,00 
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova 40.000,00 
Ukupno 0,00

Rashodi poslovanja

Rashodi poslovanja Općine Ražanac za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.527.500,00 eura, a čine ih:

1. Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 678.750,00 eura, 

2. Materijalni rashodi planirani u iznosu od 1.296.630,00 eura, 

3. Financijski rashodi planirani u iznosu od 38.920,00 eura, 

4. Subvencije planirane u iznosu od 10.000,00 eura, 

5. Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 157.000,00 eura,

6. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 168.500,00 eura,

7. Ostali rashodi planirani u iznosu od 177.700,00 eura. 

 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 4.257.500,00eura, a čine ih:

1. Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 30.000,00 eura, 

2. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 4.075.500,00 eura,

3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani u iznosu od 152.000,00 eura.

 

Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani u iznosu od 40.000,00 eura

Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova Općine Ražanac za 2025. godinu planirani su u iznosu od 40.000,00 eura za izdatke za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova. 

 

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 4/24) proračunske klasifikacije jesu: 

• Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,

• Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,

• Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,

• Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,

• Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,

• Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.

Proračun Općine Ražanac sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti). 

 

• RAZDJEL 001 OPĆINSKO VIJEĆE I URED NAČELNIKA 
• Glava 00101 OPĆINSKO VIJEĆE
•   Program 1001 Sredstva za rad Općinskog vijeća i političkih stranaka 
• Glava 00102 URED NAČELNIKA 
•   Program 1002 Ured načelnika
• RAZDJEL 002 UPRAVNI ODJELI 
• Glava 00201 UPRAVNI ODJEL ZA OPĆE, PRAVNE I EKONOMSKE POSLOVE 
•   Program 1003 Upravni odjel za opće, pravne i ekonomske poslove 
•   Program 1004 Razvoj poljoprivrede i gospodarstva
•   Program 1005 Program javnih potreba u kulturi 
•   Program 1006 Program javnih potreba u sportu 
•   Program 1007 Program socijalne skrbi
•   Program 1008 Program zaštite od požara 
•   Program 1009 Program javnih potreba u obrazovanju i predškolskom odgoju
•   Program 1010 Donacije civilnim udrugama
•   Program 1011 Programi razvoja turizma
• Glava 00202 UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNO GOSPODARSTVO, JAVNU NABAVU I EU FONDOVE
•   Program 1012 Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, javnu nabavu i EU fondove 
•   Program 1013 Održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture 
•   Program 1014 Izgradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture 

 

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

 

RAZDJEL 001 OPĆINSKO VIJEĆE I URED NAČELNIKA - 88.910,00 EURA

GLAVA 00101 OPĆINSKO VIJEĆE - 16.200,00 EURA

Program 1001 Sredstva za rad Općinskog vijeća i političkih stranaka - 16.200,00 eura

Iz proračuna je za sredstva za rad Općinskog vijeća planiran iznos od 15.000,00 eura, za potporu rada političkih stranaka planirano je 1.200,00 eura.

 

GLAVA 00102 URED NAČELNIKA - 72.710,00 EURA

Program 1002 Ured načelnika - 72.710,00eura

Za rad ureda načelnika planirano je 67.410,00 eura, za proračunsku zalihu planirano je 5.300,00 eura.

 

RAZDJEL 002 UPRAVNI ODJELI - 6.736.090,00 EURA

GLAVA 00201 UPRAVNI ODJEL ZA OPĆE, PRAVNE I EKONOMSKE POSLOVE - 1.538.090,00 EURA

Program 1003 Upravni odjel za opće, pravne i ekonomske poslove – 688.190,00 eura

Za nabavu dugotrajne imovine planirano je 32.500,00 eura, za rad UO za opće, pravne i ekonomske poslove planirano je 655.690,00 eura.

 

Program 1004 Razvoj poljoprivrede i gospodarstva - 13.000,00 eura

Za tekuće potpore za razvoj poljoprivrede planirano je 13.000,00 eura.

 

Program 1005 Program javnih potreba u kulturi - 82.500,00 eura

Za redovan rad Knjižnice Juraj Baraković planirano je 58.500,00 eura, za nabavu dugotrajne imovine za potrebe Knjižnice Juraj Baraković planirano je 9.000,00 eura, za donaciju udrugama kulture planirano je 15.000,00 eura.

 

Program 1006 Program javnih potreba u sportu - 20.000,00 eura

Za donacije sportskim društvima planirano je 20.000,00 eura. 

 

Program 1007 Program socijalne skrbi  - 353.600,00 eura

Za jednokratne pomoći socijalno ugroženim osobama planirano je 5.500,00 eura, za jednokratne pomoći osobama s invaliditetom planirano je 3.500,00 eura, za naknadu za novorođenčad planirano je 60.000,00 eura, za stipendije i školarine planirano je 15.000,00 eura, za pomoć umirovljenicima i osobama starije životne dobi planirano je 45.000,00 eura, za sufinanciranje prijevoza planirano je 21.500,00 eura, za sufinanciranje nabave radnih bilježnica i školskog pribora planirano je 18.000,00 eura, za pomoći humanitarnog karaktera planirano je 2.700,00 eura, za Projekt "Ražanac moj dom + II" planirano je 182.400,00 eura.

 

Program 1008 Program zaštite od požara – 62.800,00 eura

Za redovan rad DVD-a Ražanac planirano je 60.000,00 eura, za civilnu zaštita planirano je  2.100,00 eura, za sufinanciranje rada HGSS-a planirano je 700,00 eura. 

 

Program 1009 Program javnih potreba u obrazovanju i predškolskom odgoju - 258.000,00 eura

Za redovan rad Dječjeg vrtića Ražanac planirano je 253.000,00 eura, za sufinanciranje aktivnosti OŠ Juraj Baraković Ražanac planirano je 5.000,00 eura.

 

Program 1010 Donacije civilnim udrugama – 10.000,00 eura

Za donacije vjerskim zajednicama planirano je 8.000,00 eura, za donacije civilnim udrugama planirano je 2.000,00 eura.

 

Program 1011 Programi razvoja turizma – 50.000,00 eura

Za potpora radu TZ Općine Ražanac planirano je 30.000,00 eura, za organizaciju plivačke utrke – LEN planirano je 15.000,00 eura, za organizaciju turističkih manifestacija planirano je 5.000,00 eura.

 

GLAVA 00202 UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNO GOSPODARSTVO, JAVNU NABAVU I EU FONDOVE - 5.198.000,00 EURA

Program 1012 Upravni odjel za komunalno gospodarstvo, javnu nabavu i EU fondove – 80.000,00 eura

Za nabava dugotrajne imovine planirano je 64.000,00 eura, za ugovorena kazna - FZO I EU planirano je 16.000,00 eura.

 

Program 1013 Održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture – 787.500,00 eura

Za održavanje nerazvrstanih cesta i ulica planirano je 330.000,00 eura, za održavanje javne rasvjete planirano je 130.000,00 eura, za održavanje javnih površina planirano je 150.000,00 eura, za održavanje groblja planirano je 15.000,00 eura, za odvoz otpada, dezinsekciju i deratizaciju planirano je 52.500,00 eura, za opskrbu vodom planirano je 10.000,00 eura, za održavanje plaža planirano je 50.000,00 eura, za održavanje zelenih površina planirano je 50.000,00 eura.

 

Program 1014 Izgradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture – 4.330.500,00 eura

Za izgradnju prometnica planirano je 280.000,00 eura, za izgradnja nogostupa u Radovinu planirano je 5.000,00 eura, za ulaganje u javnu rasvjetu planirano je 81.000,00 eura, za izgradnju vodovodne mreže planirano je 55.000,00 eura, za izgradnju PO DV Ražanac u Radovinu planirano je 1.010.000,00 eura, za izrada projektne dokumentacije za OŠ J. Baraković planirano je 35.000,00 eura, za turistički informativni centra u Ražancu planirano je 709.000,00 eura, za PZ Vukovac planirano je 20.000,00 eura, za Dogradnja "Mletačke kule" u Ražancu planirano je 13.000,00 eura, za uređenje plaže "Vlaški kraj" u Ražancu planirano je 5.000,00 eura, za dodatna ulaganja u Tržnicu-ribarnicu u Ražancu planirano je 5.000,00 eura, za izgradnju šetnice u Rtini planirano je 30.000,00 eura, za sanaciju mosta u Ljupču planirano je 23.000,00 eura, za izgradnju šetnice Ljubač - Ljubački Stanovi planirano je 138.500,00 eura, za ulaganja u prometnu infrastrukturu planirano je 20.000,00 eura, za uređenje ogradnog zida - crkva Sv. Andrije planirano je 5.000,00 eura, za proširenje groblja u Radovinu planirano je 50.000,00 eura, za postavljanje autobusnih nadstrešnica planirano je 12.500,00 eura, za konzervaciju arheološkog nalazišta "Ljubljana" planirano je 30.000,00 eura, za izgradnju parkirališta planirano je 50.000,00 eura, za izgradnju pomoćne zgrade u Podvršju planirano je 10.000,00 eura, za ceste prema moru u Jovićima planirano je 80.000,00 eura, za izgradnju zaobilaznice u Ražancu planirano je 10.000,00 eura, za Ulaganje u objekt Dječjeg vrtića Ražanac planirano je 26.000,00 eura, za uređenje plaže "Puntica" - II. Faza planirano je 53.000,00 eura, za rekonstrukciju ceste prema Marasovićima planirano je 85.000,00 eura, za izgradnju ceste u Krnezi planirano je 25.000,00 eura, za uređenje bunara u Krnezi planirano je 53.000,00 eura, za sanaciju mosta u Krnezi – Čolaci planirano je 10.000,00 eura, za uređenje ceste u Ljupču - I. faza planirano je 82.000,00 eura, za izgradnju vatrogasnog doma u Podvršju planirano je 140.000,00 eura, za sanaciju mula u Stošićima planirano je 33.000,00 eura, za izgradnju Spomen – obilježja hrvatskim braniteljima planirano je 35.000,00 eura, za uređenje platoa ispred društvenog doma u Rtini planirano je 15.000,00 eura, za izgradnju doma za starije i nemoćne planirano je 45.000,00 eura, za izgradnju šetnice na Pježavcu planirano je 83.000,00 eura, za obnovu spomenika "Galebovi" u Ražancu planirano je 15.000,00 eura, za Društveni dom u Rtini - II. faza planirano je 83.000,00 eura, za izgradnju sportskog igrališta "Puntica" - II. faza planirano je 48.000,00 eura, za izgradnju nogostupa na "Vlaškom kraju" planirano je 87.000,00 eura, za izgradnju vatrogasnog doma u Podvršju - II. faza planirano je 283.000,00 eura, za izgradnju ceste "Kameni put" planirano je 20.000,00 eura, za izgradnju nogometnog igrališta planirano je 20.000,00 eura, za uređenje parka u "Vikend naselju-Ražanac" planirano je 36.000,00 eura, za izgradnju boćališta u Podvršju planirano je 45.000,00 eura, za izgradnju boćališta u Jovićima planirano je 45.000,00 eura, za dječje igralište u Rudićima planirano je 33.000,00 eura, za uređenje bunara u Ljubačkim Stanovima planirano je 3.000,00 eura, za izgradnju nogostupa u Ljubačkim Stanovima - II.faza planirano je 85.500,00 eura, za sanaciju luke u Ražancu - II. faza planirano je 100.000,00 eura, izgradnju šetnice Ražanac - Jovići za planirano je 10.000,00 eura, za izgradnju igrališta u Jovićima planirano je 35.000,00 eura, za uređenje pješačkih staza - Rtina Miletići planirano je 20.000,00 eura.

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.