*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Općine Pašman za 2025. godinu


Poštovani stanovnici,

predstavljamo Proračunski vodič za građane za 2025. godinu. U njemu je prikazano na koji način Općina Pašman prikuplja i investira sredstva. Kako bismo Vam omogućili uvid u rad naše Općine i učinili je što transparentnijom ušli smo u projekt koji se nalazi na Internet stranici www.proracun.hr, te na našoj službenoj stranici www.opcinapasman.hr.

Proračun Općine Pašman za 2025. godinu usmjeren je na razvoj infrastrukture, očuvanje okoliša, sigurnost građana te podizanje kvalitete života. Godišnji program građenja komunalne infrastrukture na području Općine Pašman za 2025. godinu predviđa ulaganja veća od 1,6 milijuna eura. Najveći dio sredstava bit će usmjeren na održavanje postojeće infrastrukture, proširenje groblja u naselju Mrljane, izgradnju mrtvačnice u Ždrelcu, sanaciju obalnog pojasa općine, modernizaciju sustava javne rasvjete, uređenje parkirališta u mjestu Ždrelac te izgradnju novih nerazvrstanih cesta.

 Projekt izgradnje svjetlosne distribucije u Općini Pašman ključan je korak prema modernizaciji i održivosti lokalne infrastrukture. Cilj projekta je poboljšati energetsku učinkovitost, osigurati stabilnu i pouzdanu distribuciju električne energije te pridonijeti boljoj kvaliteti života svih stanovnika.

Za izgradnju zgrade DVD-a i multifunkcionalnog objekta osigurano je 50.000,00 eura. Novi objekt na dvije etaže predviđa suvremene prostorije za potrebe DVD-a Pašman, uključujući garažu s kapacitetom za smještaj dva vatrogasna vozila. Društveni dom, koji će se nalaziti u istom objektu, obuhvatit će nekoliko uredskih prostorija te multimedijalnu dvoranu. Za realizaciju ovog značajnog projekta već je ishodovana građevinska dozvola, čime su stvoreni preduvjeti za njegovu izvedbu.

Projekt razvoja širokopojasne infrastrukture u Općini Pašman predstavlja ključnu investiciju u digitalizaciju i unapređenje komunikacijskih kapaciteta na području općine. Nositelj projekta je Općina Pašman, a cilj je osigurati superbrzi internet svim stanovnicima, institucijama i poduzećima, čime se pridonosi kvalitetnijem životu, poslovanju i obrazovanju.

 Osigurana su sredstva za zaštitu okoliša kroz odlaganje i zbrinjavanje otpada (42.446,86 eura) te nabavu komunalne opreme (203.240,96 eura), kao i ulaganja u zelene otoke. Zaštita i sigurnost stanovnika osigurana je financiranjem protupožarne i civilne zaštite te HGSS-a.

Socijalna politika obuhvaća isplate jednokratnih pomoći, potpore za stanovanje, njegu u kući, porodiljne naknade i opremu za novorođenčad. Također, nastavlja se program potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju, poticanje poduzetništva, postavljanje prometnih uspornika te izrada strategije razvoja turizma.

Projekt biciklističkih staza u Općini Pašman usmjeren je na razvoj održivog turizma, poticanje zdravog načina života i očuvanje okoliša. Ovaj projekt dio je strateškog plana za unaprjeđenje turističke i sportske infrastrukture, čime se doprinosi atraktivnosti općine kao destinacije pogodnije za aktivni turizam.

Prepoznajemo važnost kulture kao temelja očuvanja lokalnog identiteta, tradicije i zajedništva. Kroz program javnih potreba u kulturi, nastojimo podržati razne aktivnosti i projekte koji obogaćuju kulturni život naše zajednice.

Razvoj predškolskog odgoja i obrazovanja ključan je za kvalitetan rast i razvoj djece. Ulaganjem u objekte dječjih vrtića, nastojimo osigurati sigurno, moderno i stimulativno okruženje za najmlađe članove zajednice.

Proračun za 2025. godinu naglašava održivi razvoj, unapređenje uvjeta života i očuvanje prirodne i kulturne baštine Općine Pašman.

 

Općinski načelnik!

OBRAZLOŽENJE PRORAČUNA

Što je proračun?

                    
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci Općine Pašman za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za sljedeće dvije godine.

Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.

 

Jedno od najvažnijih načela proračuna je da isti mora biti uravnotežen ,odnosno ukupna visina planiranih prihoda mora biti istovjetna ukupnoj visini planiranih rashoda!

 
  
 Sadržaj proračuna

 

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.

                    
Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač. Financiranje proračunskih korisnika je većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti: dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe… 

Proračunski korisnik Općine Pašman je Dječji vrtić Bodulić.

 

Zakoni i sankcije:

  
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od  01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je Općinski načelnik.  Općinski načelnik odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine. 

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi Općinski načelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, Općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 7.391.382,21
Prihodi od poreza 2.308.497,19
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna 2.280.182,95
Prihodi od imovine 311.638,41
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 2.461.664,64
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija 200
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi 29.199,02
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 745.512,11
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 745.512,11
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine 0,00
Primici od financijske imovine i zaduživanja 5.024.592,17
Primici od financijske imovine i zaduživanja 5.024.592,17
Ukupno 0,00

Ukupni prihodi  Općine Pašman za 2025. godinu planirani su u iznosu od 13.161.486,49  eura

 

PRIHODI 

Prihodi poslovanja Općine Pašman za 2025. godinu planirani su u iznosu od 7.391.382,21 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 2.308.497,19 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 2.280.182,95 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 311.638,41 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 2.461.664,64 eura , prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 200,00 eura i kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 29.199,02 eura. 

 

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 745.512,11 eura, a čine prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine.

 

Primici od financijske imovine i zaduživanja planirani u iznosu od 5.024.592,17 eura.


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 3.185.559,34
Rashodi za zaposlene 616.987,93
Materijalni rashodi 1.810.569,36
Financijski rashodi 67.490,35
Subvencije 10.617,82
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 2.654,46
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 346.581,68
Ostali rashodi 330.657,74
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 9.241.889,86
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine 1.649.674,16
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 7.492.215,70
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 100.000,00
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova 495.143,60
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova 495.143,60
Višak/manjak koji će se prenijeti iz prethodne godine  238.893,69
Višak/manjak  238.893,69
Ukupno 0,00

Ukupni rashodi i izdaci Općine Pašman za 2025. godinu planirani su u iznosu od 13.161.486,49 eura

 

Rashodi poslovanja Općine Pašman za 2025. godinu planirani u iznosu od  3.185.559,34  eura, od toga:

1.Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 616.987,93 eura;

2.Materijalni rashodi planirani su u iznosu od 1.810.569,36 eura;

3.Financijski rashodi planirani su u iznosu od 67.490,35 eura;

4.Subvencije planirane u iznosu od 10.617,82 eura;

5.Pomoći dane u inozemstvo i unutar opće države planirane u iznosu od 2.654,46 eura;

6.Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 346.581,68eura;

7.Ostali rashodi planirani u iznosu od 330.657,74 eura.

 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 9.241.889,86 eura za; 

1.Rashode za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirano u iznosu od 7.492.215,70 eura,

2. Rashode za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirano u iznosu od 1.649.674,16 eura,

3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirano u iznosu od 100.000,00 eura.

 

Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani u iznosu od 495.143,60 za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova.

 

Višak/manjak koji će se prenijeti iz prethodne godine planiran u iznosu od 238.893,69 eura.

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu: 

Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,

Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,

Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,

 Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,

Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,

Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.

 

Proračun Općine Pašman sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti). 

RAZDJEL 001 VIJEĆE, UPRAVNI ODJELI I P. KORISNIK
 GLAVA 00101 OPĆINSKO VIJEĆE I OSTALA RADNA TIJELA
Program 100 Redovna djelatnost Općinskog vijeća
Program 1001 Financiranje redovnih aktivnosti općinskih tijela
  GLAVA 00103 DJEČJI VRTIĆ BODULIĆ
Program 1002 Školstvo, zdravstvo i socijalna skrb 
  GLAVA 00104 UO ZA OPĆE POSLOVE, KOMUNALNI SUSTAV I FINANCIJE
Aktivnost 001 Poticanje razvoja turizma
Program 1000 Redovna djelatnost Općinskog vijeća
Program 1000 Redovna djelatnost UO za opće poslove, kom. sustav i financije
Program 1000 Izgradnja komunalne infrastrukture
Program 1000 Program održavanja javnih površina
Program 1001 Javna rasvjeta
Program 1002 Opskrba pitkom vodom
Program 1002 Školstvo, zdravstvo i socijalna skrb
Program 1003 Multimedijalni centar
Program 1000 Projektna i prostorno planska dokumentacija
Program 1001 Geodetsko katastarska izmjera
Program 1100 Hortikultura
Program 1000 Gospodarenje otpadom
Program 1001 Projekti za razvoj turizma i otoka
Program 1002 tekuće pomoći udrugama
Program 1003 Projekt biciklističkih staza na području Općine   Pašman
Program 1007 Osvjetljenje mosta Ždrelac
  GLAVA 00105 UO ZA GOSPODARSTVO, DRUŠTVENE DJELATNOSTI I  EU FONDOVE
Program 1000 Redovna djelatnost Općinskog vijeća
Program 1001 Financiranje redovnih aktivnosti            općinskih tijela
Program 1000 Redovna djelatnost uo opće poslove, kom. sustav i financije
Program 1000 Izgradnja komunalne infrastrukture
Program 1000 Javne potrebe u kulturi
Program 1001 Razvoj sporta i rekreacije
Program 1002 Školstvo, zdravstvo i socijalna skrb
Program 1004 Dom za stare i nemoćne
Program1005 Projekt ulaganja u objekte dječjih vrtića
Program 1009 Održavanje sakralnih objekata
Program 0100 Zaštita od požara i civilna zaštita
Program 1001 Organiziranje i provođenje zaštite i spašavanja
Program 1000 Projektna i prostorno planska dokumentacija
Program 1002 Hrvatski otočni proizvod
Program 1001 Projekti za razvoj turizma i otoka
Program 1002 Tekuća pomoć udrugama
Program 1005 Realizacija projekta Južni Pašman
Program 1008 Strategija razvoja turizma
Program 1001 Program potpore za poticanje poduzetništva
Program 1001 Program potpore poljoprivredi i ruralnom razvoju
Program 1001 Postavljanje prometnih uspornika
Program 1001 Izgradnja svjetlovodne distribucije

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

 

RAZDJEL 001 VIJEĆE, UPRAVNI ODJELI I P.KORISNIK PLANIRANO U IZNOSU OD 12.922.592,80 EURA

GLAVA 00101 OPĆINSKO VIJEĆE I OSTALA RADNA TIJELA PLANIRANO U IZNOSU OD 57.640,18 EURA

 

Program 1000 Redovna djelatnost Općinskog vijeća planirano u iznosu od 37.640,18 eura, od toga:

Za financiranje rada općinskog vijeća i ureda načelnika planirano je 37.640,18 eura.

 

GLAVA 00103 DV OTOK PAŠMAN PLANIRANO U IZNOSU OD 431.584,12 EURA            

Program 1002 Školstvo, zdravstvo i socijalna skrb planirano u iznosu od 431.584,12 eura

Za predškolski odgoj  planirano je 431.584,12 eura.

 

GLAVA 00104 UO ZA OPĆE POSLOVE, KOMUNALNI SUSTAV I FINANCIJE PLANIRANO U IZNOSU OD 3.786.022,23 EURA

Aktivnost 001 Poticanje razvoja turizma za kapitalni projekt k1000001 nabava montažnih ECO WC-a u iznosu od 50.000,00 eura 

Program 1000 redovna djelatnost općinskog vijeća planirana u iznosu od 2.654,46 eura

Za  financiranje rada općinskog vijeća i ureda načelnika planirano je 2.654,46 eura.

 

Program 1000 redovna djelatnost upravnog odjela za opće poslove, kom. sustav i financije planirano u iznosu od 1.588.665,61 eura

1.Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 334.486,87 eura,

2.Rashodi za materijal i energiju planirani u iznosu od 29.828,33 eura,

3.Rashodi za usluge planirani u iznosu od 256.480,32 eura,

4.Financijski rashodi planirani u iznosu od 558.535,32 eura,

5.Tekuća pomoć udrugama planirana u iznosu od 3.318,07 eura,

6.Kapitalna pomoć JKU planirana u iznosu od 63.272,28 eura,

7. Za tekuću pomoć županijskim proračunima planirano je 1.327,23 eura;

8.Rashodi za Božićno uređenje i Advent planirani u iznosu od 3.981,68 eura,

9. Tekuće donacije planirane u iznosu od 9.290,60 eura,

10.Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 148.134,91 eura,

11.Rashodi za uređenje poslovnih zgrada planirani u iznosu od 180.000,00 eura.

 

Program 1000 Izgradnja komunalne infrastrukture planirano u iznosu od 972.600,40 eura

1.Za uređenje plaža planirano je 30.000,00 eura,

2.Za izgradnju cesta planirano je 231.636,14 eura, 

3.Za mrtvačnice planirano je 4.328,12 eura,

4.Za izgradnju javne rasvjete planirano je 206.636,14 eura,

5.Za sanaciju pomorskog dobra planirano je 500.000,00 eura.

 

Program 1000 Program održavanja javnih površina planirano u iznosu od 418.869,20 eura za:

1.Za održavanje javnih površina planirano je 102.860,18 eura, 

2.Za MO Kraj planirano je 20.000,00 eura ,

3.Za MO Pašman planirano je 20.000,00 eura, 

4.Za MO Barotul planirano je 20.000,00 eura, 

5.MO Mrljane planirano je 20.000,00 eura, 

6.MO Neviđane planirano je 20.000,00 eura, 

7.MO Dobropoljana planirano je 20.000,00 eura, 

8.MO Banj planirano je 20.000,00 eura, 

9.MO Ždrelac planirano je 20.000,00 eura, 

10.Za sanaciju obalnog područja  planirano je 2.919,90 eura, 

11.Za održavanje nerazvrstanih cesta planirano je 13.272,28 eura, 

12. Za održavanje groblja planirano je 39.816,84 eura, 

13. Održavanje poljskih puteva 100.000,00 eura.

  

Program 1001 Javna rasvjeta planirano u iznosu od 199.084,21 eura

1.Za tekuće i investicijsko održavanje javne rasvjete planirano je 66.361,40 eura,

2. Za opskrbu električnom energijom planirano je 132.722,81 eura.

 

Program 1002 Opskrba pitkom vodom planirano u iznosu od 6.636,14 eura

Za opskrbu vodom planirano je 6.636,14 eura.

 

Program 1002 Školstvo i socijalna skrb planirano u iznosu od 14.945,05 eura

1.Za socijalnu skrb planirano je 3.000,00 eura,

2.Za zaštitu, očuvanje i unapređenje zdravlja planirano je 11.945,05 eura.

 

Program 1003 Multimedijalni centar planirano u iznosu od 50.000,00 eura

Za Zgradu DVD-a i društvenog doma-građevina javne i društvene namjene planirano je 50.000,00 eura.

 

Program 1000 Projektna i prostorno planska dokumentacija planirano u iznosu od 50.572,03 eura

1.Za prostorni Plan i drugu prostorno plansku dokumentaciju planirano je 43.272,28 eura,

2.Za projektnu dokumentaciju luka planirano je 6.636,14 eura,

3.Za projektnu dokumentaciju lučica Tratica – Neviđane planirano je 663,61 eura.

 

Program 1001 Geodetsko katastarska izmjera planirano u iznosu od 79.633,68 eura

Za geodetsko katastarsku izmjeru planirano je 79.633,68 eura.

 

Program 1100 HORTIKULTURA planirana je u iznosu od 50.000,00 eura 

Za hortikulturu zeleni otoci planirano je 50.000,00 eura.

 

Program 1000 Gospodarenje otpadom planirano je u iznosu od 245.687,82 eura

1.Za odlaganje i zbrinjavanje otpada planirano je 42.446,86 eura,

2.Za nabavu komunalne opreme planirano je 203.240,96 eura

  

Program 1001 Projekti za razvoj turizma i otoka planirani su u iznosu od 13.272,28 eura

  1. Za projekt Marina Ždrelac planirano je 13.272,28 eura.

Program 1002 Tekuća pomoć udrugama planirana je u iznosu od 33.180,70 eura

Za tekuću pomoć TZ Općine Pašman planirano je 33.180,70 eura.

 

Program 1003 Projekt biciklističkih staza na području Općine Pašman planirano u iznosu od 8.893,42 eura

Za Projekt biciklističkih staza planirano u iznosu od 8.893,42 eura.

  

Program 1007 Osvjetljenje mosta Ždrelac planirano u iznosu od 1.327,23 eura

Za osvjetljenje mosta Ždrelac planirano je 1.327,23 eura.

 

GLAVA 00105 UO ZA GOSPODARSTVO, DRUŠTVENE DJELATNOSTI I EU FONDOVE PLANIRANO U IZNOSU 8.647.346,27 EURA

Program 1000 Redovna djelatnost općinskog vijeća planirana u iznosu od 5.000,00 eura za financiranje rada općinskog vijeća i ureda načelnika

Program 1001 Financiranje redovnih aktivnosti općinskih tijela planirana u iznosu od 2.654,46 eura

Program 1000 Redovna djelatnost upravnog odjela za opće poslove, kom. Sustav i financije planiran u iznosu od 166.169,39 eura

1.Rashodi za usluge planirani u iznosu od 10.000,00 eura,

2.Financijski rashodi planirani u iznosu od 25.628,77 eura,

3.Za donaciju vjerskim zajednicama planirano je 10.117,82 eura,

4.Rashodi za uređenje poslovnih zgrada planirani u iznosu od 120.422,80 eura.

 

Program 1000 Izgradnja komunalne infrastrukture planiran u iznosu od 1.531.179,78 eura

1.Za sustav odvodnje  planirano je 205.093,12 eura,

2.Za izgradnju cesta planirano je 26.544,56 eura,

3.Za groblja planirano je 400.000,00 eura, 

4.Za rekonstrukciju šumske ceste Mrljane-Kobiljak planirano je 56.636,14 eura,

5.Za sanaciju pomorskog dobra planirano je 700.000,00 eura ,

6.Za Izgradnju svjetlovodne distribucijske mreže planirano je 50.000,00 eura 

7.Uređenje javne površine Ždrelac planirano je 92.905,96 eura.

 

Program 1000 Javne potrebe u kulturi planiran u iznosu od 54.645,29 eura

1.Za tekuće donacije u novcu udrugama planirano je 50.000,00 eura,

2.Za tekuće donacije u novcu za kulturna događanja planirano je3.981,68 eura,

3.Za pokretanje knjižnice – bibliobusa stanovnicima Općine Pašman planirano je 663,61 eura .

 

Program 1001 Razvoj sporta i rekreacije planiran u iznosu od 187.034,30 eura

1.Za tekuće donacije sportskim društvima planirano je 30.000,00 eura, 

2.Za tekuće donacije za ostale sportske aktivnosti planirano je 7.034,30 eura, 

3.Opremanje sportskih igrališta planirano je 150.000,00 eura.

  

Program 1002 Školstvo, zdravstvo i socijalna skrb planirano u iznosu od 355.593,64 eura

1. Za socijalnu skrb planirano je 297.254,46 eura,

2.Za zaštitu, očuvanje i unapređenje zdravlja planirano je 2.986,80 eura, 

3.Za sufinanciranje rada dječjeg vrtića „Latica“ Zadar planirano je 663,61 eura ,

4.Za visoko obrazovanje planirano je 30.000,00 eura ,

5.Za osnovno i školsko obrazovanje planirano je 17.919,91 eura, 

6. Sufinanciranje tečajeva stranih planirano je 663,61 eura ,

7.Za ostale naknade za socijalnu skrb planirano je 6.105,25 eura.

 

Program 1004 Dom za stare i nemoćne planiran u iznosu od 380.000,00 eura

Za Dom za stare i nemoćne planirano je 380.000,00 eura.

 

Program 1005 Projekt ulaganja u objekte dječjih vrtića planiran u iznosu od 1.433.679,08 eura

Za ulaganje u objekte dječjih vrtića planirano je 1.433.679,08 eura.

 

Program 1009 Održavanje sakralnih objekata  planirano u iznosu od 100.000,00 eura

Za restauraciju sakralnih objekata.

 

Program 0100 Zaštita od požara i civilna zaštita planiran u iznosu od 2.680.776,17 eura

Za izgradnju i opremanje vatrogasnog doma u Pašmanu planirano je 2.680.776,17 eura.

 

Program 1001 Organiziranje i provođenje zaštite i spašavanja planirano u iznosu od 55.490,84 eura

1.Za Civilnu zaštitu planirano je 1.500,00 eura,

2.Za Gorsku službu spašavanja planirano je 2.000,00 eura,

3. Za protupožarnu zaštitu planirano je 50.000,00 eura,

4.Za lovačko društvo planirano je 1.990,84 eura.

 

Program 1000 Projektna i prostorno planska dokumentacija planiran u iznosu od 20.000,00 eura

Za projektnu dokumentaciju luka planirano je 20.000,00 eura

 

Program 1002 Hrvatski otočni proizvod planirano u iznosu od 1.327,23 eura 

Za tekuću pomoć poduzetnicima za HOP planirano je 1.327,23 eura.

  

Program 1001 Projekti za razvoj turizma i otoka planiran u iznosu od 39.816,84 eura

Za sanaciju postojećih zgrada u kojima se obavljala društvena djelatnost planirano je 39.816,84 eura.

 

Program 1002 Tekuća pomoć udrugama planiran u iznosu od 50.000,00 eura

 Za tekuću pomoć TZ Općine Pašman planirano je 50.000,00 eura.

 

Program 1005 Realizacija projekta Južni Pašman planirano u iznosu od 3.981,69 eura

1.Naknade za rad ocjenjivačke komisija projekt „Južni Pašman“ planirano u iznosu od 2.654,46 eura,

2.Za kapitalnu pomoć trgovačkim društvima u javnom sektoru planirano je 1.327,23 eura.

 

Program 1008 STRATEGIJA RAZVOJA TURIZMA planirana je u iznosu 58.066,23 eura

Za projekt strategija razvoja turizma planirano je 56.066,23 eura.

 

Program 1001 Program potpore za poticanje poduzetništva planirano u iznosu od 6.636,14 eura

Za program potpore za poticanje poduzetništva planirano je 6.636,14 eura.

 

Program 1002 Program potpore poljoprivredi i ruralnim razvoju planirano u iznosu od 3.981,68 eura

Za program potpore poljoprivredi i ruralnim razvoju planirano je 3.981,68 eura.

 

Program 1001 Postavljanje prometnih uspornika planirano je u iznosu od 50.000,00 eura

Za postavljanje prometnih uspornika planirano je 50.000,00 eura.

 

Program 1001 Izgradnja svjetlosne distribucije planirano je u iznosu od 1.461.313,51 eura

Za PRŠI planirano je 1.461.313,51 eura.

 

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.