*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Općine Lećevica za 2025. godinu


Poštovani građani,

predstavljam Vam Vodič za građane za 2025. godinu. U njemu je prikazano na koji način Općina Lećevica prikuplja i investira sredstva. Kako bismo omogućili uvid u rad naše Općine i učinili je što transparentnijom nastavljamo s projektom koji se nalazi na Internet stranici www.proracun.hr, te na našoj službenoj stranici www.lecevica.hr.

U 2025. godini planiramo izdvojiti dio sredstava za izgradnju građevina i održavanje komunalne infrastrukture. Nastavljamo radove na održavanju nerazvrstanih cesta, mjesnih groblja, poljskih puteva, javnih površina, ulične rasvjete i građevinskih objekata. Kontinuirano ulažemo u poboljšanje infrastrukture koja doprinosi kvaliteti društvenog života naših stanovnika. U sklopu toga, u tijeku su radovi na uređenju Društvenog doma u Kladnjicama, čiji je cilj osigurati suvremene i funkcionalne prostorije za razne kulturne, obrazovne i društvene aktivnosti. Projekt obuhvaća renovaciju unutarnjih prostora, modernizaciju sanitarnih čvorova, postavljanje nove stolarije te uređenje vanjskog prostora oko doma. Društveni dom će postati ključna točka okupljanja zajednice, prilagođena potrebama svih generacija. Središnji trg u Lećevici prolazi kroz značajne radove uređenja s ciljem stvaranja funkcionalnog i estetski privlačnog prostora za okupljanje i društvene aktivnosti. Projekt obuhvaća popločavanje trga, postavljanje klupa, javne rasvjete i zelenih površina te izgradnju infrastrukturnih elemenata koji omogućuju održavanje raznih događanja.

Provodimo projekt sanacije i asfaltiranja ceste Radošić-Keve, čime nastojimo unaprijediti prometnu infrastrukturu i osigurati sigurniji i udobniji prijevoz za sve korisnike. Ova cesta ima ključnu ulogu u povezivanju lokalnih naselja i omogućavanju lakšeg pristupa poljoprivrednim površinama, kućanstvima i poslovnim objektima. Radovi uključuju obnovu podloge, postavljanje novog asfaltnog sloja, uređenje odvodnih kanala te postavljanje prometne signalizacije.

Kako bi se olakšao pristup poljoprivrednim zemljištima i potaknula ruralni razvoj provodimo projekt izgradnje poljskih puteva u Kladnjicama. Novi putevi bit će važni za učinkovitije obavljanje poljoprivrednih aktivnosti, lakši prijevoz proizvoda te povezivanje udaljenijih dijelova naselja.

U cilju pružanja primjerenih uvjeta za oproštaj i održavanje dostojanstva pogrebnih obreda pokrenuto je uređenje mrtvačnice u Divojevićima. Projekt uključuje renovaciju unutarnjeg prostora, poboljšanje rasvjete, postavljanje nove opreme te uređenje prilaznih staza i vanjskog okoliša.

Ulažemo u uređenje groblja u Kladnjicama, s ciljem očuvanja mira i dostojanstva tog prostora. Radovi obuhvaćaju obnovu postojećih staza, uređenje ogradnih zidova, postavljanje klupa te poboljšanje hortikulture. Planirano je i postavljanje dodatne rasvjete kako bi se osigurala bolja vidljivost i sigurnost.

Aktivno radimo na rješavanju problema nelegalnih odlagališta otpada kako bi zaštitili okoliš, unaprijedili kvalitetu života svojih stanovnika i očuvali prirodne resurse. Sanacija nelegalnih odlagališta jedan je od ključnih prioriteta u području održivog upravljanja otpadom, a ove aktivnosti provode se u skladu s nacionalnim i lokalnim strategijama zaštite okoliša.

Posebnu pažnju posvećujemo socijalnoj skrbi i osiguravanju pomoći svojim građanima, posebno onima u najranjivijim skupinama. Socijalni program pomoći usmjeren je na podršku obiteljima slabijeg imovinskog stanja, starijim i nemoćnim osobama, osobama s invaliditetom, kao i onima koji se nađu u teškim životnim okolnostima. Kako bi se potaknulo povećanje nataliteta i pružila podrška obiteljima s novorođenom djecom, osiguravamo jednokratne porodiljne naknade. Svake godine dodjeljujemo stipendije i potpore učenicima i studentima. Cilj ovih mjera je olakšati financijske izazove s kojima se suočavaju mladi i obitelji te potaknuti razvoj zajednice kroz ulaganje u obrazovanje i demografske mjere.

Dragi stanovnici predstavili smo dio projekata koje želimo realizirati u 2025. godini.

Kako bismo još poboljšali našu Općinu, vaše prijedloge i sugestije možete dostaviti putem savjetovanja u donošenju proračuna.

Savjetovanje za Prijedlog Proračuna Općine Lećevica za 2025. godinu i projekcija za 2026. i 2027. godinu provodi se od 15.11.2024. do 15.12.2024. godine.

Savjetovanje možete pogledati OVDJE

Općinski načelnik!

OBRAZLOŽENJE PRORAČUNA

Što je proračun?

                    
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci Općine Lećevica za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za sljedeće dvije godine.

Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.

Jedno od najvažnijih načela proračuna je da isti mora biti uravnotežen ,odnosno ukupna visina planiranih prihoda mora biti istovjetna ukupnoj visini planiranih rashoda!

 
Sadržaj proračuna

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.

                    
Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe…

Zakoni i sankcije:

Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od  01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je Općinski načelnik.  Općinski načelnik odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine. 

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi Općinski načelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, Općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 1.965.816,00
Prihodi od poreza 188.068,00
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna

771.580,00

Prihodi od imovine 72.081,00
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 931.122,00
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi 2.965,00
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 136.636,00
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 6.636,00
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine 130.000,00
Primici od financijske imovine i zaduživanja 9.400,00
Primici od financijske imovine i zaduživanja 9.400,00
Ukupno 0,00

Ukupni prihodi i primici Općine Lećevica za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.111.852,00  eura

PRIHODI I PRIMICI 

Prihodi poslovanja Općine Lećevica za 2025. godinu planirani su u iznosu od 1.965.816,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 188.068,00 eura, Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 771.580,00 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 72.081,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 931.122,00 eura i  kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 2.965,00 eura. 

 

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 136.636,00 eura;

1.Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 6.636,00 eura,

2. Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine   planirani u iznosu od 130.000,00 eura.

 

Primici od financijske imovine i zaduživanja planirani u iznosu od 9.400,00 eura.


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 1.187.471,00
Rashodi za zaposlene 356.746,00
Materijalni rashodi 433.913,00
Financijski rashodi 14.575,00
Subvencije 27.600,00
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 82.468,00
Ostali rashodi 272.169,00
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 764.039,00
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 631.224,00
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 132.815,00
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova 37.471,00
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova 37.471,00
Vlastiti izvori 122.871,00
Vlastiti izvori-rezultat poslovanja 122.871,00
Ukupno 0,00

Ukupni rashodi i izdaci Općine Lećevica za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.111.852,00 eura.

Rashodi poslovanja Općine Lećevica za 2025. godinu planirani u iznosu od  1.187.471,00 eura, od toga:

1. Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 356.746,00 eura;

2.Materijalni rashodi planirani su u iznosu od 433.913,00 eura;

3. Financijski rashodi planirani su u iznosu od 14.575,00 eura;

4. Subvencije planirane u iznosu od 27.600,00 eura;

5. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 82.468,00  eura;

6.Ostali rashodi planirani u iznosu od 272.169,00 eura.

 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 764.039,00 eura, od toga rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 631.224,00 eura i rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirana u iznosu od 132.815,00 eura.

 

Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirano je 37.471,00 eura za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova.

Vlastiti izvori – rezultat poslovanja 122.871,00 eura

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu: 

Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,

Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,

Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,

 Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,

Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,

Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.

Proračun Općine Lećevica sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti). 

RAZDJEL 001 PREDSTAVNIČKO I IZVRŠNO TIJELO
  GLAVA 00102 NAČELNIK
     Program 1001 izvršno tijelo-Općinski načelnik
     Program 1003 Tekuće donacije za osnovno školsko obrazovanje
     Program 1005 Programi u kulturi
     Program 1006 Potrebe u religiji
     Program 1007 Program športa
     Program 1008 Pomoći 
     Program 1001 Razvoj civilnog društva
  GLAVA 00103 OPĆINSKO VIJEĆE
     Program 1000 Predstavničko tijelo-Općinsko vijeće
     Program 1004 Program školstva
     Program 1008 Pomoći
     Program 1009 Zdravstvena zaštita obitelji, građana i starijih osoba
     Program 1011 Vatrogastvo i zaštita
     Program 1012 DVD
     Program 1020 Izgradnja objekata i uređenje komunalne infrastrukture
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
  GLAVA 00201 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
     Program 1001 Izvršno tijelo -Općinski načelnik
     Program 1001 Redovni program predškolskog odgoja
     Program 1004 Program školstva
     Program 1005 Programi u kulturi
     Program 1010 Zaštita okoliša
     Program 1017 Održavanje komunalne infrastrukture
     Program 1018 Izrada urbanističkih planova
     Program 1019  Priprema za planove i projekte
     Program 1020 Izmjena Prostornog plana Općine
     Program 1020 Izgradnja objekata i uređenje komunalne infrastrukture
     Program 1021 Dani zajmovi, izdaci za udjele, otplata kredita, mjenice
     Program 1022 Redovne aktivnosti odjela
     Program 1023 Ekonomski razvoj zajednice
     Program 1001 Javna uprava i administracija
     Program 1001 Razvoj civilnog društva

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

RAZDJEL 001 PREDSTAVNIČKO I IZVRŠNO TIJELO PLANIRANO U IZNOSU OD 469.633,00 EURA

GLAVA 00102 NAČELNIK PLANIRANO U IZNOSU OD 160.698,00 EURA

Program 1001 Izvršno tijelo-Općinski načelnik planirano u iznosu od 97.670,00 eura

Za općinskog načelnika planirano je 11.450,00 eura, za troškove redovnog rada izvršnog tijela  planirano je 68.220,00 eura, a za savjetnika načelnika planirano je 18.000,00 eura.

                    

Program 1003 Tekuće donacije za osnovno školsko obrazovanje planirano u iznosu od 2.500,00 eura

Ovim programom planiraju se sredstva za tekuće donacije OŠ Lećevica u iznosu od 2.500,00 eura.

 

Program 1005 Programi u kulturi planirano u iznosu od 12.000,00 eura

Ovim programom planira se izdvojiti 12.000,00 eura za promicanje kulture

 

Program 1006 Potrebe u religiji planirano je 15.000,00 eura

Za kapitalne donacije vjerskim zajednicama planirano je 9.000,00 eura, te za tekuće donacije župama planirano je 6.000,00 eura.

  

Program 1007 Program športa planiran u iznosu od 5.000,00 eura

Za pomoći Udrugama u lovstvu planirano je 5.000,00 eura

 

Program 1008 Pomoći planirano je 11.728,00 eura

Za brigu o djeci planirano je 8.000,00 eura, za pomoći u kući( ogrjev, opskrba pitkom vodom..) planirano je 800,00 eura, za djecu s poteškoćama u razvoju planirano je 930,00 eura, za pomoć invalidima i hendikepiranim osobama planirano je 670,00 eura i za pomoć nezaposlenim osobama planirano je 1328,00 eura.

 

Program 1001 Razvoj civilnog društva planirano u iznosu od 16.800,00 eura

U ovom programu planiraju se sredstava za sufinanciranje Bibliobusa u iznosu od 1.800,00 eura i za program javnih potreba u ostalim programima civilnog društva planirano je 15.000,00 eura.

 

GLAVA 00103 OPĆINSKO VIJEĆE PLANIRANO U IZNOSU OD 308.935,00 EURA

Program 1000 Predstavničko tijelo-Općinsko vijeće planirano u iznosu od 50.651,00 eura

U ovom programu izdvojena su sredstva za troškove redovnog rada vijeća u iznosu od 10.721,00 eura, za izbore planirano je 9.000,00 eura, za  financiranje političkih stranaka zastupljenih u Općinskom vijeću u iznosu od 930,00 eura i za pomoć umirovljenicima planirano je 30.000,00 eura.

 

Program 1004 Program školstva planirano u iznosu od 10.000,00 eura

Za stipendiranje studenata planirano je 10.000,00 eura.

  

Program 1008 Pomoći planirano u iznosu od 32.345,00 eura

Za subvencije za poticanje i razvoj planirano je 32.345,00 eura.

 

Program 1009 Zdravstvena zaštita obitelji, građana i starijih osoba planirano u iznosu od 400 eura

Za potpore ustanovama u zdravstvu planirano je 400,00 eura.

 

Program 1011 Vatrogastvo i zaštita planirano u iznosu od 4.655,00 eura

Dio novaca iz proračuna izdvaja se za civilnu zaštitu u iznosu od 2.655,00 eura i dio za dokumente protupožarne zaštite u iznosu od 2.000,00 eura.

 

Program 1012 DVD planirano u iznosu od 10.884,00 eura

Za redovnu djelatnost DVD planirano je 40.884,00 eura.

 

Program 1020 Izgradnja objekata i uređenje komunalne infrastrukture planirano u iznosu od 200.000,00 eura za sufinanciranje izgradnje vodnih građevina.

 

RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL PLANIRANO U IZNOSU OD 1.519.348,00 EURA

GLAVA 00201  JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL PLANIRANO U IZNOSU OD 1.519.348,00 EURA

Program 1001 Izvršno tijelo-Općinski načelnik planirano u iznosu od 50.070,00 eura

Ovim programom planira se izdvojiti 25.035,00 eura za povrat sredstava EU projekata.

 

Program 1001 Redovni program predškolskog odgoja planirano u iznosu od 7.600,00 eura za predškolski odgoj.

 

Program 1004 Program školstva planirano u iznosu od 27.500,00 eura za demografiju-pilot projekt.

 

Program 1005 Programi u kulturi planirano u iznosu od 16.653,00 eura

1.Za projekte za razvoj turističkih potencijala planirano je 4.611,00 eura,

2.Za očuvanje prirodne baštine-uređenje bunara Baraći planirano je 11.742,00 eura.                                                                                                                              

 

Program 1010  Zaštita okoliša planirano u iznosu od 5.973,00 eura za komunalne usluge

 

Program 1017 Održavanje komunalne infrastrukture planirano u iznosu od 148.859,00 eura za:

1. Održavanje ulične rasvjete planirano je 42.300,00 eura,

2. Održavanje građevinskih objekata planirano je 5.176,00 eura,

3. Održavanje nerazvrstanih prometnica planirano je 25.000,00 eura,

4. Održavanje javnih površina(zelene površine, šetnice, ostalo) u iznosu od 3.982,00 eura,

5.Održavanje i upravljanje mjesnim grobljima planirano je 5.176,00 eura,

6. Ostalo tekuće i investicijsko održavanje planirano je 1.725,00 eura,

7. Sanaciju nelegalnih odlagališta planirano je 62.500,00 eura,

8. Usluge zbrinjavanja napuštenih i uginulih životinja planirano je 3.000,00 eura.

 

Program 1018 Izrada urbanističkih planova planirano u iznosu od 30.000,00 eura za izradu UPU Radošić.

 

Program 1019 Priprema za planove i projekte planirano u iznosu od 30.000,00 eura

Ovim Programom planirana su sredstva za geografsko informacijski sustav.

 

Program 1020 Izmjena prostornog plana Općine  planirano u iznosu od 55.000,00 eura

Za Izmjene i dopune prostornog plana planirano je 55.000,00 eura. 

 

Program 1020 Izgradnja objekata i uređaja komunalne infrastrukture planirano u iznosu od 682.727,00 eura za:

1. Odvjetničke usluge planirano je 15.924,00 eura,

2. Radove na uređenju Društvenog doma Kladnjice planirano je 63.700,00 eura,

3.Izgradnju poljskih puteva Kladnjice planirano je 76.500,00 eura,

4. Radove na uređenju mrtvačnice Divojevići planirano je 51.000,00 eura,

5. Radove na uređ. neraz.ceste Tešije-Uble planirano je 19.120,00,

6.Radove na uređenju zgrade ambulante planirano je 6.000,00 eura,

7. Uređenje groblja Kladnjice planirano je 160.935,00 eura,

8. Sanaciju i asfaltiranje ceste Radošić-Keve planirano je 76.500,00 eura,

9. Mjesna groblja i mrtvačnice planirano je 12.285,00 eura,

10. Uređenje Doma u Divojevićima planirano je 12.115,00 eura,

11.Radove na uređenje trga Lećevica planirano je 82.850,00 eura,

12.PTD za cestu Kladnjice-Divojevići planirano je 4.645,00 eura,

13.Parčine-izgradnja zaobilaznica planirano je 84.150,00 eura,

14.  Radove na uređenju bivše škole Kladnjice planirano je 17.000,00 eura.

 

Program 1021 dani zajmovi, izdaci za udjele, otplata kredita, mjenice planirano u iznosu od 46.240,00 eura. 

Za otplatu glavnice primljenih kredita bankama, trg.dr., i drugima razinama vlasti planirano je 31.531,00 eura, za kamate i troškove kredita za primljene zajmove planirano je 5.309,00 eura i za porez i prirez po godišnjoj razini-povrat planirano je 9.400,00 eura.

Program 1022 Redovne aktivnosti odjela planirano u iznosu od 158.505,00 eura

Za troškove Jedinstvenog upravnog odjela planirano je 158.505,00 eura.

 

Program 1023 Ekonomski razvoj zajednice  planirano u iznosu od 225.310,00 eura

1.Za poticaj i razvoj planirano je 3.500,00 eura,

2. Konzultantske usluge planirano je 3.000,00 eura,

3. Javne radove planirano je 14.400,00 eura,

4. Projekt Zaželi IV-za sretniju Lećevicu planirano je 198.410,00 eura,

5.Nabavu opreme za potrebe upravnog odjela planirano je 6.000,00 eura.

 

Program 1001 Javna uprava i administracija planirano u iznosu od 13.666,00 eura za financiranje redovne djelatnosti.

 

Program 1001 Javna uprava i administracija planirano u iznosu od 15.245,00 eura

Za financiranje redovne djelatnosti upravnog odjela planirano je 1.700,00 eura i za opskrbu pitkom vodom domaćinstva planirano je 13.545,00 eura.

 

Program 1001 Razvoj civilnog društva planirano je 6.000,00 eura za Hrvatski Crveni križ.

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.