*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Općine Gunja za 2025. godinu


Vodič za građane za 2025. godinu

 

Poštovani mještani,

predstavljamo vam „Vodič za građane“ za 2025. godinu. U njemu je prikazano na koji način Općina Gunja prikuplja i investira sredstva. Kako bismo vam omogućili uvid u rad naše Općine i učinili je što otvorenijom u radu,  nastavljamo s projektom koji se nalazi na internet stranici www.proracun.hr, te na našoj službenoj stranici www.gunja.hr.

Ukupni prihodi i primici kao i rashodi i izdaci Općine Gunja za 2025. godinu planirani su u iznosu od 3.217.679,38 eura.

Svjesni važnosti kontinuiranog poboljšanja životnih uvjeta naših građana, u Proračun za 2025. godinu uvrstili smo značajna sredstva za projekte usmjerene na održavanje, izgradnju, rekonstrukciju i modernizaciju komunalne infrastrukture. Planirana ulaganja obuhvaćaju poboljšanje prometnica, nogostupa, puteva, parkova, javnih zelenih površina, dječjih i sportskih igrališta, parkirališta, groblja, mrtvačnica i javne rasvjete, kao i provođenje potrebnih sanacija i popravaka. 

Nastavljamo s realizacijom projekata započetih u prethodnim godinama, ali posebnu pažnju usmjeravamo na nove inicijative koje započinjemo u 2025. godini. Ističemo pripremu projektno-tehničke dokumentacije za dogradnju zgrade udruge „Zvjezdice“, čime ćemo omogućiti cjelodnevni boravak korisnika. Također, planiramo izradu projektno-tehničke dokumentacije i izgradnju mrtvačnice na groblju Šumanovci, kao i izgradnju vatrogasnog doma s garažama i pratećim sadržajima. Ovi projekti ključni su za daljnji razvoj i poboljšanje kvalitete života u našoj zajednici.

Briga o djeci i mladima i dalje je jedan od naših ključnih prioriteta, zbog čega smo osigurali sredstva za razne potpore, uključujući donacije predškoli, sufinanciranje prijevoza srednjoškolaca te nabavu radnih bilježnica i školskog materijala za učenike osnovne škole u Gunji. Nastavljamo s dodjelom stipendija učenicima i studentima, a za školsku godinu 2024./2025. planirano je ukupno 27 stipendija – 10  za srednjoškolce s mjesečnim iznosom od 70 eura i 17 za studente s potporom od 140 eura mjesečno. Uz to, prioritet nam je i dovršetak izgradnje dječjeg vrtića, čime ćemo osigurati kvalitetno i sigurno okruženje za naše najmlađe sugrađane. Također, u cilju poticanja nataliteta, osiguravamo porodiljne naknade i opremu za novorođenčad, kako bismo obiteljima olakšali najvažnije trenutke u njihovim životima.

Naša Općina posvećena je osiguravanju dostojanstvenog života za sve svoje stanovnike, što ćemo postići kroz različite inicijative poput dodjele jednokratnih pomoći, sufinanciranja troškova prijevoza umirovljenika i provedbe programa „Pomoć u kući“. Također, u novoj godini nastavljamo sa provedbom projekta „Zaželi“ koji je započeo u lipnju 2024.godine. Ovi projekti imaju za cilj poboljšati svakodnevni život naših mještana, unaprijediti socijalnu uključenost i smanjiti potrebu za institucionalizacijom ranjivih skupina. Vjerujemo da će ove mjere donijeti značajnu korist našoj zajednici.

Naša općina ponosno podržava brojne sportske, kulturne, vjerske i druge udruge koje obogaćuju zajednički život i pružaju priliku pojedincima da razvijaju svoje talente. Ove udruge zaslužuju našu punu financijsku podršku te motivaciju za nastavak svog rada. Aktivno ćemo sudjelovati u njihovim projektima i manifestacijama, uključujući „Dan udruga“ i „Božićne priče u Gunji“. Osim toga, i dalje ćemo ulagati u našu „Knjižnicu i čitaonicu Gunja“ te podržavati sve kulturne aktivnosti koje ona organizira, čime želimo unaprijediti kulturnu ponudu naše općine.

Dragi mještani, predstavili smo vam dio važnijih projekata koje želimo realizirati u 2025. godini. Ako mislite kako nam je još nešto potrebno da bismo poboljšali našu Općinu molimo da nam napišete.

 

Savjetovanje za Prijedlog Proračuna Općine Gunja za 2025. godinu sa projekcijama za 2026. i 2027. godinu bilo je provedeno od 15.11.2024. do 9.12.2024., više o tome možete pronaći OVDJE.

Vaš načelnik! 

 

Što je proračun?

Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za sljedeće dvije godine. Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.

Sadržaj proračuna

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

 

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.

 

Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe…

Proračunski korisnik Općine Gunja je javna ustanova „Narodna knjižnica i čitaonica Gunja.“

Zakoni i sankcije:

Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 1. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) općinsko vijeće do kraja godine. 

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo općinsko vijeće, a načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi načelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 2.899.099,38
Prihodi od poreza 265.715,00
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna 2.365.302,50
Prihodi od imovine 66.772,76
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 137.989,12
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija 63.300,00
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi 20,00
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 318.580,00
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 296.530,00
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine 22.050,00
Ukupno 0,00

UKUPAN PRORAČUN, ODNOSNO UKUPNI PRIHODI I PRIMICI, KAO I RASHODI I IZDACI, OPĆINE GUNJA ZA 2025. GODINUPLANIRANI SU U IZNOSU OD 3.217.679,38 EURA. 

 

PRIHODI I PRIMICI

Prihodi poslovanja Općine Gunja za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.899.099,38 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 265.715,00 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirani su u iznosu od2.365.302,50 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 66.772,76 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 137.989,12 eura, prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 63.300,00 eura, kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 20,00 eura, dok su prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani u iznosu od 318.580,00eura (296.530,00 eura za prihode od prodaje neproizvedene  dugotrajne imovine i 22.050,00 eura za prihode od prodaje proizvedene dugotrajne imovine).


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 1.327.987,62
Rashodi za zaposlene 417.758,52
Materijalni rashodi 473.822,76
Financijski rashodi 3.709,92
Subvencije 0,00
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 10.750,00
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 116.512,43
Ostali rashodi 305.433,99
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 1.882.691,76
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 1.882.691,76
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova 7.000,00
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova 7.000,00
Ukupno 0,00

Rashodi poslovanja

Rashodi poslovanja Općine Gunja za 2025. godinu planirani su u iznosu od 1.327.987,62 eura, a čine ih:

1.  Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 417.758,52 eura, 

2.  Materijalni rashodi planirani u iznosu od 473.822,76 eura, 

3.  Financijski rashodi planirani u iznosu od 3.709,92 eura, 

4.  Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 10.750,00 eura,

5.  Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 116.512,43 eura,

6.  Ostali rashodi planirani u iznosu od 305.433,99 eura. 

 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 1.882.691,76 eura

Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani su u iznosu od 1.882.691,76 eura.

 

Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani u iznosu od 7.000,00 eura

Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova planirani su u iznosu od 7.000,00 eura. 

 

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu: 

  • Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve
  • Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,
  • Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,
    Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,
  • Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,
  • Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.

Proračun Općine Gunja sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).

 

RAZDJEL 000 OPĆINA GUNJA
Program 1000 Dogradnja zgrade udruge "Zvjezdice" - cjelodnevni boravak korisnika
Program 0110 Upravljanje javnim financijama
Program 0110 Upravljanje javnim financijama
Program 0140 Zaštita od požara i civilna zaštita
Program 0150 Društvene djelatnosti
Program 1180 Program "Zaželi"
Program 0120 Investicije za potrebe komunalne infrastrukture
Program 0130 Investicije za potrebe gospodarstva
Program 0140 Investicije za potrebe zaštite od požara i civilne zaštite
Program 0150 Investicije za potrebe društvenih djelatnosti
Program 1170 Investicije za potrebe razvoja zajednice
Program 1001 Tekuće donacije Hrvatskom crvenom križu
RAZDJEL 001 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Projekt 01 Izrada razvojnih planova i projekata
Program 0100 Priprema i donošenje akata
Program 0110 Upravljanje javnim financijama
Program 0150 Društvene djelatnosti
Program 0120 Investicije za potrebe komunalne infrastrukture
Program 0140 Investcije za potrebe zaštite od požara i civilne zaštite
GLAVA 00102 OPĆINSKA UPRAVA
Program 0110 Upravljanje javnim financijama
RAZDJEL 100 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
GLAVA 10010 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Program 0100 Priprema i donošenje akata
Program 0110 Upravljenje javnim financijama
Program 0120 Komunalna djelatnost
Program 0140 Zaštita od požara i civilna zaštita
Program 0150 Društvene djelatnosti
Program 0160 Program pomoći u kući
Program 0170 Program javnih radova
Program 0110 Investicije za potrebe općinske uprave
Program 1001 Tekuće donacije Hrvatskom crvenom križu
NARODNA KNJIŽNICA I ČITAONICA GUNJA
Program 1000 Stručna knjižnična i informacijska djelatnost

 

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

RAZDJEL 000 OPĆINA GUNJA 

Program 1000 Dogradnja zgrade udruge „Zvjezdice“ – cjelodnevni boravak korisnika –8.500,00 eura

Dogradnja zgrade udruge „Zvjezdice“ – cjelodnevni boravak korisnika planirana je u iznosu od 8.500,00 eura za izradu projektno – tehničke dokumentacije za dogradnju zgrade u svrhu osiguranja uvjeta za cjelodnevni boravak korisnika.

Program 0110 Upravljanje javnim financijama – 16.000,00 eura

Za materijalne i financijske rashode (troškove izbora) planiran je iznos od 16.000,00 eura.

Program 0120 Komunalna djelatnost–23.000,00 eura

Za održavanje objekata komunalne infrastrukture izdvaja se 20.000,00 eura, za zaštitu okoliša 1.000,00 eura (za sredstva za sprječavanje nepropisnog odlaganja otpada), a za ostale komunalne poslove 2.000,00 eura (za zimsku službu). 

Program 0140 Zaštita od požara i civilna zaštita – 950,00 eura

Za civilnu zaštitu planiran je iznos od 950,00 eura (za službenu, radnu i zaštitnu odjeću i obuću pripadnika civilne zaštite, za obvezne i preventivne zdravstvene preglede pripadnika civilne zaštite i za vježbe civilne zaštite).

Program 0150 Društvene djelatnosti – 52.708,68 eura

Za obrazovanje je planirano 13.821,23 eura (za školu plivanja za učenike O.Š., za sufinanciranje nabavke radnih bilježnica i drugih materijala i za sufinanciranje troškova opremanja, materijalnih i dr. troškova O.Š. A i S. Radić, Gunja), za kulturu 20.600,00 eura (za organiziranje manifestacija i događaja, donacije, kao i za izdavanje lokalnog lista Gunjanka ).

Za ostale društvene djelatnosti planira se izdvojiti 14.687,45 eura (za kampanju borbe protiv ovisnosti, za sufinanciranje troškova prijevoza umirovljenika i druga sufinanciranja te za tekuće donacije udrugama i političkim strankama), dok je za zdravstvo izdvojeno 3.600,00 eura za poticanje zdravstvenih radnika za rad na području Općine Gunja. 

Program 1180 Program „Zaželi“ – 6.000,00 eura

Za materijalne rashode Programa „Zaželi“ planiran je iznos od 6.000,00 eura.

Program 0120 Investicije za potrebe komunalne infrastrukture - 866.806,13 eura

Za ceste, ugibališta i parkirališta planiran je iznos od 406.106,13 eura (za razne projektne dokumentacije te izgradnju), za javnu rasvjetu izdvojeno je 50.000,00 eura (za led rasvjetu), dok se za pješačke staze izdvaja 71.700,00 eura (za projektnu dokumentaciju i izgradnju nogostupa). Za trafostanice izdvaja se 259.000,00 eura (za sufinanciranje priključka električne energije na svetištu Šumanovci), a za mrtvačnicu 80.000,00 eura (za izradu projektne dokumentacije i za izgradnju mrtvačnice Šumanovci).

Program 0130 Investicije za potrebe gospodarstva –200.000,00 eura

Za gospodarsku zonu izdvaja se 200.000,00 eura (za izgradnju skretača kod Zone Velebit). 

Program 0140 Investicije za potrebe zaštite od požara i civilne zaštite – 30.000,00 eura

Za izgradnju garaža vatrogasnog doma izdvaja se 30.000,00 eura (sredstva DVD-a).

Program 0150 Investicije za potrebe društvenih djelatnosti - 512.060,63 eura

Za knjižnicu planiran je iznos od 14.231,25 eura (za rekonstrukciju platoa ispred knjižnice), a za lovački dom 36.000,00 eura (za priključak električne energije na lovačkom domu).

Za sportske građevine planiran je iznos od 34.261,50 eura (za održavanje travnjaka i objekata na Jadranu i za izgradnju sportske građevine Krnjacka).

Za preostale radove izgradnje dječjeg vrtića ovoga se puta izdvaja 427.567,88 eura.

Program 1170 Investicije za potrebe razvoja zajednice – 20.625,00 eura

Za biciklističku infrastrukturu Cvelferije planiran je iznos od 20.625,00 eura za izradu projektne dokumentacije.

Program 1001 Tekuće donacije Hrvatskom crvenom križu - 174.000,00 eura 

Za tekuće donacije Hrvatskom crvenom križu izdvojeno je 174.000,00 eura za prijenos sredstava Crvenom križu za program „Zaželi“.

 

RAZDJEL 001 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL 

Program 01 Izrada razvojnih planova i projekata – 600,00 eura

Za nastavak suradnje na projektu Razvoja infrastrukture širokopojasnog pristupa izdvaja se iz proračuna ukupno 600,00 eura.

Program 0100 Priprema i donošenje akata- 31.200,00 eura 

Za predstavnička i izvršna tijela izdvaja se 1.200,00 eura (za naknadu za korištenje privatnog automobila u privatne svrhe i za proračunsku zalihu), dok je za izmjenu i dopunu Prostornog plana planiran iznos od 30.000,00 eura (za izradu IV. Izmjena i dopuna).

Program 0110 Upravljanja javnim financijama -54.960,80 eur

Materijalni i financijski rashodi planirani su u iznosu od 54.960,80 eura (za materijal i dijelove za tekuće i investicijsko održavanje transportnih sredstava, za auto gume, za službenu, radnu i zaštitnu odjeću i obuću, za iznošenje i odvoz smeća, za licence, zakupnine, najamnine, za razne usluge, upravne, administrativne, sudske i javnobilježničke pristojbe, ali i za sve druge potrebne usluge i naknade).

Program 0150 Društvene djelatnosti -76.514,40eura 

Za socijalnu skrb planiran je iznos od 47.491,20 eura (za porodiljne naknade i opremu za novorođenčad i za pomoći kućanstvima u naravi), a za ostale društvene djelatnosti izdvaja se 29.023,20 eura (za sredstva za financiranje političkih stranaka i za sufinanciranje boravka djece u dječjem vrtiću).

Program 0120 Investicije za potrebe komunalne infrastrukture - 31.000,00 eura 

Ponovno se izdvaja za projektnu dokumentaciju za groblje Mezarje i to u iznosu od 31.000,00 eura.

Program 0140 Investicije za potrebe zaštite od požara i civilne zaštite – 170.000,00 eura 

Za izgradnju vatrogasnog doma Općina Gunja u 2025. godini izdvaja 170.000,00 eura. 

 

GLAVA 00102 OPĆINSKA UPRAVA 

Program 0110 Upravljanje javnim financijama–7.000,00 eura

Za materijalne i financijske rashode koji se odnose na otplatu glavnice primljenih zajmova od državnog proračuna izdvaja se 7.000,00 eura.

 

RAZDJEL 100 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL

GLAVA 10010 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL

Program 0100 Priprema i donošenje akata - 27.400,00 eura

Za predstavnička i izvršna tijela izdvaja se 27.400,00 eura (za naknade za smještaj na službenom putu u zemlji, za ostale rashode na službenim putovanjima, za seminare, savjetovanja, simpozije, troškove izbora, za naknade za rad članovima predstavničkih i izvršnih tijela i upravnih vijeća i za reprezentaciju).

Program 0110 Upravljanje javnim financijama -489.560,00 eura

Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 269.600,00 eura, od toga:

•    Plaće za zaposlene u općinskoj 228.000,00 eura,
•    Božićnice 3.600,00 eura,
•    Darovi za zaposlene (uskrsnice, darovi, regres i sl.) 6.000,00 eura,
•    Doprinosi za zdravstveno osiguranje 32.000,00 eura.

Materijalni i financijski rashodi planirani su iznosu od 219.960,00 eura (za naknade za prijevoz na posao i s posla, za uredski materijal, literaturu, materijal i sredstva za čišćenje i održavanje, za električnu energiju, plin, vodu, za usluge telefona, telefaksa, za usluge odvjetnika, vještačenja, za geodetske-katastarske usluge, za usluge poslova zaštite na radu i zaštite od požara, za intelektualne usluge, računalne usluge, kao i za grafičke i tiskarske usluge, te za objave u tisku,poštarinu, sitni inventar, premije osiguranja te ostale materijalne i financijske rashode).

Program 0120 Komunalna djelatnost -  99.000,00 eura

Za održavanje objekata komunalne infrastrukture izdvaja se 23.500,00 eura, za održavanje javnih površina43.500,00 eura, dok je za ostale komunalne poslove izdvojeno 32.000,00 eura (za deratizaciju i dezinsekciju, za održavanje kanalske mreže i za veterinarske usluge).

Program 0140 Zaštita od požara i civilna zaštita – 11.199,26 eura

Za zaštitu od požara planirano je 10.043,34 eura (za tekuće donacije DVD-u), dok je za civilnu zaštitu izdvojeno 1.155,92 eura (za premije osiguranja pripadnika civilne zaštite i za zaštitu i spašavanje).

Program 0150 Društvene djelatnosti - 127.130,00 eura

Za obrazovanje je izdvojen iznos od 50.100,00 eura (za tekuće donacije predškoli, za stipendije i sufinanciranje prijevoza učenicima srednjih škola). Socijalna skrb je planirana u iznosu od 18.000,00 eura (za tekuće donacije građanima i kućanstvima). 

Za kulturu se izdvaja 15.000,00 eura (za sufinanciranje programa udruga u kulturi i ostalim društvenim djelatnostima), za religiju 3.000,00 eura (za tekuće donacije vjerskim zajednicama), za sport i rekreaciju 36.830,00 eura (za sufinanciranje programa udruga u sportu), dok je za ostale društvene djelatnosti planiran iznos od 4.200,00 eura (za tekuće donacije vijeću bošnjačke i srpske nacionalne manjine, za troškove Savjeta mladih i za ostale tekuće donacije).

Program 0160 Program pomoći u kući – 111.400,00 eura

Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 105.000,00 eura, od toga:

•    Plaće za zaposlene PUK-a 90.000,00 eura,
•    Doprinosi za zdravstveno osiguranje zaposlenih u PUK-u 15.000,00 eura.

Materijalni rashodi planirani u iznosu od 6.400,00 eura, od toga:

•    Zdravstveni pregledi zaposlenika – PUK – 300,00 eura,
•    Motorni benzin i dizel gorivo – PUK – 2.500,00 eura,
•    Usluge tekućeg održavanja vozila – PUK – 400,00 eura,
•    Usluge pri registraciji – PUK – 700,00 eura,
•    Premije osiguranja prijevoznih sredstava – 2.500,00 eura. 

Program 0170 Program javnih radova -19.000,00 eura

Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 19.000,00 eura, od toga:

•    Plaće za zaposlene – Javni radovi –16.000,00 eura,
•    Doprinosi za obvezno zdravstveno osiguranje – Javni radovi –2.650,00 eura, 
•    Naknada za prijevoz JR-HZZ – 350,00 eura. 

Program 0110 Investicije za potrebe općinske uprave – 500,00 eura

Za nabavu opreme (računala i računalne opreme)planiran je iznos od 500,00 eura.

Program 1001 Tekuće donacije Hrvatskom crvenom križu – 1.500,00 eura

Tekuće donacije Hrvatskom crvenom križu planirane su u iznosu od 1.500,00 eura.

 

PRORAČUNSKI KORISNIK: NARODNA KNJIŽNICA I ČITAONICA GUNJA

Program 1000 Stručna knjižnična i informacijska djelatnost –49.064,48 eura

Za redovnu knjižničnu djelatnost planirano je 32.864,48 eura, od toga:

•    Plaće za zaposlene 20.479,44 eura,
•    Ostali rashodi za zaposlene 650,00 eura,
•    Doprinosi za obvezno zdravstveno osiguranje 3.379,08 eura,
•    Službena putovanja 200,00 eura,
•    Naknade za prijevoz, za rad na terenu i odvojeni život 3.083,40 eura,
•    Uredski materijal i ostali materijalni rashodi 220,00 eura,
•    Usluge telefona, pošte i prijevoza 20,00 eura,
•    Intelektualne usluge i osobne usluge 2.400,00 eura,
•    Računalne usluge 497,76 eura,
•    Reprezentacija 100,00 eura,
•    Upravne, sudske i javnobilježničke pristojbe 254,88 eura,
•    Naknade troškova prehrane zaposlenima 1.200,00 eura,
•    Bankarske usluge i usluge platnog prometa 379,92 eura.

Za nabavu knjižne građe iz proračuna je izdvojeno 8.700,00 eura, za Mjesec Hrvatske knjige 600,00 eura, za Program za djecu Ljeto u knjižnici200,00 eura, za Advent u knjižnici600,00 eura, za umjetnost kroz riječ i sliku 1.300,00 eura, dok je za nabavu IT opreme izdvojeno 4.800,00 eura.

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.


  • Nema dokumenata