*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Općine Čaglin za 2025. godinu


Poštovani građani,

predstavljamo Vam „Vodič za građane“ za 2025. godinu. U njemu je prikazano na koji način Općina Čaglin prikuplja i investira sredstva. Kako bismo Vam omogućili uvid u rad naše Općine i učinili je što transparentnijom nastavljamo s projektom koji se nalazi na Internet stranici www.proracun.hr te na našoj službenoj stranici www.opcina-caglin.hr.

Planiramo i u 2025. godini izdvojiti dio sredstava za izgradnju objekata i održavanje komunalne infrastrukture. Tako ćemo nastaviti s održavanjem nerazvrstanih cesta, javnih površina, groblja, javne rasvjete i ostale komunalne infrastrukture. Kroz aktivna ulaganja u ove projekte želimo unaprijediti kvalitetu života stanovnika te potaknuti brži i održiv razvoj Općine Čaglin. Proračun za 2025. godinu predviđa sredstva za rekonstrukciju nerazvrstanih cesta, izgradnju trafostanice i električnih vodova u industrijskoj zoni, obnovu centra u Čaglinu, postavljanje javne rasvjete u naseljima općine te sufinanciranje projekata vodovoda i radova na odvodnji.

Zaštita dostojanstva i zadovoljavanje osnovnih životnih potreba svih naših sugrađana ključni su prioriteti Općine. Stoga ćemo i sljedeće godine izdvojiti sredstva iz proračuna za pomoć socijalno ugroženim stanovnicima, sufinanciranje dječjeg vrtića i predškolskog odgoja te nabavu radnih bilježnica za osnovnoškolce. Ulaganje u odgoj i obrazovanje jedno je od naših najvažnijih ciljeva, jer smo svjesni da je pružanje kvalitetne i pristupačne skrbi za djecu rane i predškolske dobi ključno za njihov pravilan razvoj i budući uspjeh.

Općina Čaglin prepoznala je važnost ulaganja u obrazovnu i socijalnu infrastrukturu, zbog čega je pokrenut projekt nadogradnje dječjeg vrtića. Ovaj projekt ima za cilj povećanje kapaciteta vrtića kako bi se omogućio smještaj većeg broja djece, uz istovremeno osiguravanje kvalitetnijih uvjeta za njihov boravak i razvoj. Planirana nadogradnja uključuje proširenje postojećih prostorija, uređenje novih učionica i prostora za igru, kao i opremanje suvremenim didaktičkim materijalima koji će dodatno obogatiti svakodnevne aktivnosti djece. Posebna pažnja bit će posvećena energetskoj učinkovitosti zgrade, čime se pridonosi održivosti i smanjenju troškova održavanja. Realizacijom ovog projekta, Općina Čaglin ne samo da odgovara na potrebe mladih obitelji, već i aktivno radi na stvaranju poticajnog okruženja za odrastanje najmlađih stanovnika te podržava demografski i društveni razvoj zajednice. Nadogradnja vrtića predstavlja važan korak u osiguravanju ravnomjernog razvoja i podizanja kvalitete života u općini.

Za naše učenike i studente osigurali smo sredstva za stipendije. Mjesečni iznos učeničke stipendije je 60,00 eura mjesečno, a za mjesec siječanj i lipanj stipendija iznosi 30,00 eura, a studentske stipendije iznose 800,00 eura ;sve u cilju poticanja obrazovanja.

Roditeljima novorođene djece dajemo jednokratne novčane naknade u iznosu od 300 eura za prvo i drugo dijete, a za treće, četvrto i svako sljedeće dijete u obitelji iznosi 430,00 eura. 

Općina Čaglin planira uređenje sportskog igrališta kako bi osigurala bolje uvjete za sportske aktivnosti i slobodno vrijeme svojih stanovnika. Projekt uključuje obnovu postojećih sportsko-rekreacijskih površina, postavljanje nove sportske opreme te uređenje okoliša oko igrališta i postavljanje sportske rasvjete. Cilj ovog projekta je stvoriti prostor koji će biti pristupačan svim dobnim skupinama, od djece do odraslih, te omogućiti razvoj sportskih aktivnosti i zdravog života u lokalnoj zajednici. Osim što će igralište biti opremljeno potrebnom infrastrukturom za nogomet, košarku i druge sportove, bit će i prostor za opuštanje i društvene aktivnosti, čime će doprinositi kvaliteti života i društvenoj koheziji u općini. Uređenjem sportskog igrališta, Općina Čaglin nastoji stvoriti sigurno i poticajno okruženje za mlade te podržati razvoj sportskih talenata i aktivnog života u zajednici.

Dragi stanovnici predstavili smo dio projekata koje želimo realizirati u 2025. godini. Vaše prijedloge, sugestije i komentare možete ostavljati do 14.12.2024. godine kada ćemo sve zaprimljeno uzeti u obzir te na sjednici Općinskog vijeća predstaviti, te prihvaćeno uvrstiti u konačan prijedlog proračuna za 2025. godinu.

Savjetovanje za Prijedlog Proračuna Općine Čaglin za 2025. godinu i projekcije za 2026. i 2027. godinu možete pogledati OVDJE.

 

Općinski načelnik!

OBRAZLOŽENJE PRORAČUNA

Što je proračun?   

            
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci Općine Čaglin za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za sljedeće dvije godine.

Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.

Sadržaj proračuna

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.

 Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe… 

 

Zakoni i sankcije:

  
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od  01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je Općinski načelnik.  Općinski načelnik odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine. 

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi Općinski načelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, Općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 1.506.490,00
Prihodi od poreza 188.710,00
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna 1.048.100,00
Prihodi od imovine 147.450,00
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 119.230,00
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija 3.000,00
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi 0,00
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 28.030,00
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 2.530,00
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine 25.500,00
Donos viška iz prethodne godine  580.000,00
Donos viška iz prethodne godine  580.000,00
Ukupno 0,00

Ukupni prihodi i primici Općine Čaglin  za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.114.520,00 eura

PRIHODI I PRIMICI 

Prihodi poslovanja Općine Čaglin za 2025. godinu planirani su u iznosu od 1.506.490,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 188.710,00 eura, Pomoći iz inozemstva(darovnica) i od subjekata unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 1.048.100,00 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 147.450,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 119.230,00 eura i  Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 3.000,00 eura. 

 

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 28.030,00 eura, a čine ih:

1. Prihodi od prodaje neproizvedene imovine planirani u iznosu od 2.530,00 eura;

2. Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 25.500,00 eura.

 

Donos viška iz prethodne godine 580.000,00 eura.


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 1.327.420,00
Rashodi za zaposlene 141.400,00
Materijalni rashodi 635.630,00
Financijski rashodi 1.300,00
Subvencije 69.700,00
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 154.650,00
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 63.300,00
Ostali rashodi 261.440,00
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 787.100,00
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 292.700,00
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine 110.000,00
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 384.400,00
Ukupno 0,00

Ukupni rashodi i izdaci Općine Čaglin za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.114.520,00 eura.

Rashodi poslovanja Općine Čaglin za 2025. godinu planirani u iznosu od  1.327.420,00 eura, od toga:

1. Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 141.400,00 eura;

2. Materijalni rashodi planirani su u iznosu od 635.630,00 eura;

3. Financijski rashodi planirani su u iznosu od 1.300,00 eura;

4. Subvencije planirane u iznosu od 69.700,00 eura;

5. Pomoći dane u inozemstvo i unutar opće države planirane u iznosu od 154.650,00 eura;

6.Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 63.300,00  eura;

7.Ostali rashodi planirani u iznosu od 261.440,00 eura.

 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 787.100,00 eura, od toga rashodi za nabavu ne proizvedene imovine planirani u iznosu od 110.000,00 eura, rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 292.700,00 eura i rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirana u iznosu od 384.400,00 eura.

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu: 

·  Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,

·  Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,

· Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,

· Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,

· Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,

· Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene..

Proračun Općine Čaglin sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti). 

RAZDJEL 001 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNIK
  GLAVA 00101 OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKI NAČELNI
     Program 1002 Redovna djelatnost općinskog vijeća i ureda načelnika
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
  GLAVA 00201 Jedinstveni  upravni odjel
     Program 1001 Redovna djelatnost Jedinstvenog upravnog odjela
     Program 1003 Program prostornog uređenja i unapređenja stanovanja
     Program 1004 Program građenja komunalne infrastrukture
     Program 1005 Program održavanja komunalne infrastrukture
     Program 1006 Program javnih potreba u školstvu
     Program 1007 Program javnih potreba u kulturi i religiji
     Program 1008 Program javnih potreba u sportu
     Program 1010 Program protupožarne i civilne zaštite
     Program 1012 Program socijalne skrbi i zdravstva
     Program 1013 program poticanja razvoja poljoprivrede i gospodarstva
     Program 1014 Razvoj Općine Čaglin-prostorno planska dokumentacija i strateški dokumenti
     Program 1015 Program poticanja razvoja turizma
     Program 1016 Program zaštite okoliša i gospodarenje otpadom
     Program 1018 Program upravljanje imovinom
     Program 1019 Program zaštita od divljači

 

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

ZA PREDSTAVNIČKA TIJELA – OPĆINSKO VIJEĆE I OPĆINSKOG NAČELNIKA PLANIRANO JE 112.300,00 EURA

Program 1002 Redovna djelatnost općinskog vijeća i ureda načelnika planirana je u iznosu od 112.300,00 eura

Za poslovanje općinskog vijeća i općinskog načelnika planirano je 59.700,00 eura, za financiranje političkih stranaka planirano je 1.800,00 eura, za provođenje izbora planirano je 50.000,00 i za vijeće Srpske nacionalne manjine planirano je 800,00 eura.

JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL PLANIRANO 2.002.220,00 EURA

Program 1001 Redovna djelatnost Jedinstvenog upravnog odjela planirana je u iznosu od 168.020,00 eura

Ovim programom planiraju se sredstva za:

· administrativno, tehničko i stručno osoblje Jedinstvenog upravnog odjela u iznosu od 94.600,00 eura;

· redovne troškove poslovanja javne uprave i administracije u iznosu od 29.370,00  eura;

· informatičke i druge srodne usluge u iznosu od 11.850,00 eura;

· odvjetničke, javnobilježničke i ostale usluge vanjskih suradnika u iznosu od 19.300,00 eura;

· financijske usluge i ostale usluge naplate u iznosu od 4.800,00 eura;

· usluge promidžbe i informiranja u iznosu od 7.100,00 eura;

·  naknade šteta fizičkim i pravnim osobama u iznosu od 1.000,00 eura

Osnovni cilj programa je ažurno i kvalitetno obavljanje svih poslova u svrhu kojih je Jedinstveni upravni odjel osnovan, uz optimalni broj službenika i namještenika, zadovoljavajuću opremu i druge radne uvjete u skladu s proračunskim mogućnostima. 

Program 1003 Prostorno uređenje i unapređenje stanovanja planirano je u iznosu od 153.100,00 eura, od toga za:

1. Javne radove ''Revitalizacija javnih površina'' planirano je 5.000,00 eura, 

2. Izradu projektne i druge dokumentacije planirano je 129.000,00 eura;

3. Sanaciju ruševina planirano je 8.000,00 eura;

4. Mjeru za poticanje rješavanja stambenog pitanja planirano je 10.500,00 eura;

5. Digitalni katastar groblja planirano je 600,00 eura.

 

Program 1004 Program građenja komunalne infrastrukture planirano je u iznosu od 290.000,00 eura 

Cilj programa jest izgradnja komunalne infrastrukture temeljeći se na ispunjenju potreba građana u smislu osiguranja adekvatne prometne, javne i komunalne infrastrukture.

Ovim programom osigurana su sredstva za:

1. Sufinanciranje radova na odvodnji u Čaglinu planirano je 65.000,00 eura ;

2. Izgradnju trafostanice i električnih vodova u industrijskoj zoni planirano je 54.000,00 eura;

3.Rekonstrukciju centra u Čaglinu planirano je 40.000,00 eura;

4.  Sufinanciranje vodovoda na području Općine planirano je 72.000,00 eura;

5. Uređenje nerazvrstane ceste (ulice) u Migalovcima planirano je 9.000,00 eura;

6. Izgradnju javne rasvjete u naseljima Općine planirano je 50.000,00 eura;

 

Program 1005 Održavanje komunalne infrastrukture planirano je u iznosu od 189.100,00 eura, od toga za:

1. Održavanje i košnju groblja planirano je 20.000,00 eura;

2. Redovno održavanje nerazvrstanih cesta planirano je 30.900,00 eura;

3. Zimsko održavanje nerazvrstanih cesta planirano je 6.200,00 eura;

4. Održavanje javnih površina i groblja planirano je 56.000,00 eura;

5. Održavanje javne rasvjete planirano je 19.000,00 eura,

6. Uređenje groblja u Čaglinu planirano je 50.000,00 eura;

7.Prigodno ukrašavanje naselja planirano je u iznosu od 1.000,00 eura ;

8. Sanaciju mrtvačnice planirano je 6.000,00 eura.

Cilj programa je provođenje funkcionalnost postojeće komunalne infrastrukture kroz redovno održavanje usmjereno ka stvaranju pretpostavki za razvoj konkurentnog i održivog gospodarstva.

 

Program 1006 Javne potrebe u školstvu planirane su iznosu od 154.650,00 eura, od toga za:

1. Stipendije i školarine za srednjoškolce planirano je 22.000,00 eura;

2. Stipendije i školarine za studente planirano je 15.350,00 eura;

3. Financiranje redovnih osnovnoškolskih aktivnosti planirano je 900,00 eura;

4. Sufinanciranje dj. Vrtića i predškolskog odgoja planirano je 92.100,00 eura;

5. Održavanje zgrade dječjeg vrtića planirano je 1.000,00 eura;

6. Pomoći školskim ustanovama i učeničkim zadrugama planirano je 6.800,00 eura, 

7. Nabavu radnih bilježnica osnovnoškolcima planirano je 8.000,00 eura;

8.  Režijski troškovi za školsko športsku dvoranu planirano je 4.900,00 eura, 

9. Režijski troškovi za dječji vrtić u Čaglinu planirano je 3.600,00 eura.

 

Program 1007 Javne potrebe u kulturi i religiji planirane su iznosu od 51.060,00 eura, od toga za:

1. Sufinanciranje obnove i uređenja kulturnih i sakralnih objekata planirano je 4.000,00 eura;

2. Sufinanciranje udruga kulturnog značaja planirano je 18.000,00 eura;

3. Sufinanciranje manifestacija kulturnog značaja planirano je 20.760,00 eura, 

4. Sufinanciranje vjerskih zajednica planirano je 8.300,00 eura.

 

Program 1008 Javne potrebe u sportu planirane su u iznosu od 141.200,00 eura od toga za:

1.Uređenje sportskog igrališta-Čaglin planirano je 95.000,00 eura,

2.Sanaciju športske dvorane planirano je 400,00 eura;

3.Poticanje sportsko – rekreacijskih aktivnosti planirano je 3.800,00 eura;

4. Sufinanciranje udruga sportskog značaja planirano je  30.000,00 eura;

5.Dječja i sportska igrališta planirano je 12.000,00 eura .

 

Program 1010 Protupožarna i civilna zaštita planirana je u iznosu od 75.900,00 eura, od toga za:

1. Dogradnja Vatrogasnog spremišta u Dj. Rijeci planirano je 20.000,00 eura;

2. Sufinanciranje vatrogasne zajednice i javno vatrogasne postrojbe planirano je 49.100,00  eura;

3. Sustava civilne zaštite i HGSS planirano je 6.800,00 eura.

 

Program 1012 Socijalna skrb i zdravstvo planirano je u iznosu od 19.140,00 eura, od toga za:

1. Humanitarnu djelatnost Crvenog križa planirano je 2.040,00 eura;

2. Sufinanciranje sahrana za socijalno ugrožene planirano je 700,00 eura;

3. Jednokratne novčane pomoći obiteljima i kućanstvima planirano je 8.100,00 eura, 

4. Naknade za novorođenčad planirano je 6.700,00 eura;

5. Sufinanciranje prijevoza umirovljenika planirano je 1.600,00 eura;

 

Program 1013 Poticanje razvoja poljoprivrede i gospodarstva planirano je u iznosu od 90.300,00 eura, od toga za:

1. Ruralni razvoj Općine – LAG Posavina planirano je 2.600,00 eura;

2. Subvencije poljoprivrednicima planirano je 64.700,00 eura;

3. Sanaciju poljskih puteva planirano je 23.000,00 eura.

  

Program 1014 Razvoj Općine Čaglin-prostorno planska dokumentacija i strateški dokumenti planirano je u iznosu od 26.000,00 eura

Za prostorni plan Općine Čaglin planirano je 26.000,00 eura.

 

Program 1015 Poticanje razvoja turizma planirano je u iznosu od 5.000,00 eura

Za subvencije u turizmu – smještajni kapaciteti planirano je 5.000,00 kuna .

 

Program 1016 Zaštita okoliša i gospodarenje otpadom planirana je u iznosu od 34.200,00 eura, od toga za:

1.  Deratizaciju planirano je 14.600,00 eura;

2. Odvoz otpada planirano je 9.300,00 eura;

3. Zbrinjavanje napuštenih životinja planirano je 4.000,00 eura;

4. Sufinanciranje rada reciklažnih dvorišta planirano je 4.000,00 eura;

5. Zbrinjavanje građevinskog otpada-azbest planirano je 300,00 eura;

6.  Izobrazno-informativne aktivnosti iz područja gospodarenje otpadom planirano je 2.000,00 eura;

 

Program 1018 Upravljanje imovinom planirano je u iznosu od  601.550,00 eura, od toga za:

1. Kapitalni projekt dodatna ulaganja mjesni domovi planirano je 98.000,00 eura,

2. Ulaganja na tuđoj imovini planirano je 70.000,00

3. Održavanje nekretnina (zgrada, zemljišta, stanova …) u vlasništvu Općine planirano je 20.300,00 eura,;

4. Održavanje voznog parka planirano je 9.350,00 eura, 

5.  Održavanje objekata za redovito korištenje planirano je 3.900,00 eura,

6. Održavanje mjesnih domova i naselja na prostoru Općine Čaglin planirano je 20.000,00  eura;

7. Opremanje Općinske zgrade planirano je 4.000,00 eura, 

8. Dogradnju dječjeg vrtića u Čaglinu planirano je 334.000,00 eura;

9. Kupnju zemljišta planirano je 40.000,00 eura;

10.Opremu za domove na području Općine planirano je 2.000,00 eura.

 

Program 1019 Program zaštita od divljači planirano je u iznosu od  3.000,00 eura za zaštitu od divljači.

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.