*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Općine Bistra za 2025. godinu


Vodič za građane za 2025. godinu

 

Poštovani mještani Općine Bistra,

predstavljam Vam Vodič za građane za 2025. godinu, u kojemu je prikazano na koji način Općina Bistra prikuplja i investira sredstva. Vođeni našim načelima i misijom u kojoj želimo kroz transparentno i učinkovito upravljanje javnim sredstvima i provođenje razvojnih projekata osigurati građanima Općine Bistra bolje životne uvjete u našoj sredini, odlučili smo i na ovaj način približiti Vam naš rad. Brošura se nalazi na internet stranici www.proracun.hr te na službenoj stranici www.bistra.hr

Kroz navedenu brošuru prikazati ćemo Vam koji su općinski projekti planirani u ovoj proračunskoj godini, a od važnosti su za razvoj naše Općine.

Planiranim komunalnim projektima nastojimo osigurati visoku kvalitetu života za sve naše stanovnike. U 2025. godini Općina Bistra nastavlja s održavanjem komunalne infrastrukture. Sredstva iz proračuna su izdvojena za održavanje nerazvrstanih cesta, javnih i zelenih površina, javnu rasvjetu, asfaltiranje cesta i javnih površina, održavanje reciklažnog dvorišta, te za projektnu dokumentaciju i opremu za javne površine. Nastavlja se uređenje potkrovlja na Društvenom domu Bukovje Bistransko, a također izdvojit ćemo sredstva za uređenje Društvenog doma na kamenolomu u Gornjoj Bistri i za izgradnju nadstrešnice na Kulturnom centru Bistra. 

Nastavlja se sa radovima na izgradnji groblja u Poljanici Bistranskoj, cesta i pješačkih staza u Ulici Bana Josipa Jelačića u Novakima Bistranskim i u Severskoj ulici u Poljanici Bistranskoj. Planirani su radovi na izgradnji komunalne infrastrukture u Gospodarskoj zoni Bistra,  izgradnja vodoopskrbnog sustava i sustava otpadnih voda, izgradnja rotora na Bistranskoj ulici, te opremanje i uređenje dječjih igrališta. 

Zaštita okoliša igra važnu ulogu u održivom razvoju općine jer utječe na kvalitetu života njezinih stanovnika i na zdravlje ekosustava. Kroz očuvanje prirodnih resursa, smanjenje zagađenja i promicanje ekološki prihvatljivih rješenja, općina može osigurati dugoročnu održivost svog razvoja.  Zato smo izdvojili sredstva za sufinanciranje troškova projekta „Ne budi loš, koristi koš“.

Poticajnim mjerama poljoprivrednicima i gospodarstvenicima i donacijama udrugama u gospodarstvu i poljoprivredi stvaramo preduvjete za razvoj djelatnosti obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava i stvaranje povoljnog poduzetničkog okruženja usmjerenih na razvoj poljoprivrede i gospodarstva na području Općine Bistra.

Kroz osiguravanje kvalitetnog obrazovanja od najranije dobi, općina omogućuje djeci da steknu temeljne vještine, znanja i socijalne sposobnosti koje su im potrebne za uspješan život i rad u društvu. Investiranjem u programe osnovnoškolskog, srednjoškolskog i visokoškolskog obrazovanja te redovne djelatnosti Dječjeg vrtića Kapljica i Općinske knjižnice Bistra potičemo na kvalitetno obrazovanje i razvoj naših mladih. Ulaganje u obrazovanje djece i mladih od velike nam je važnosti stoga i ove godine izdvajamo sredstva za sufinanciranje troškova dječjih vrtića, osnovni i dodatni  program osnovnoškolskog obrazovanja kroz nabavu radnih bilježnica i kroz sufinanciranje škole u prirodi, boravka u školi, natjecanja učenika te stipendije učenicima srednjih škola i stipendije studentima.  

U 2024. godini započeli smo sa realizacijom najznačajnijeg kapitalnog projekta „Izgradnja Područnog vrtića Kapljica” u Poljanici Bistranskoj, kapaciteta za upis 4 grupe djece od navršenih godinu dana do polaska u osnovnu školu. Završetak izgradnje Područnog vrtića Kapljica i planirani početak rada vrtića očekuje se krajem 2025. godine.

Razvoj sporta i rekreacije ključan je za općinu jer ima mnoge pozitivne učinke na zdravlje i društvenu povezanost. Nastojimo mladima omogućiti priliku za zdravijim životom i zato ulažemo u Sportski centar Bistra, a donacijama Zajednici sportskih udruga Općine Bistra potičemo daljnji rad udruga u sportu.

U situacijama kriznih događaja, poput prirodnih nepogoda ili drugih nesreća, učinkovita zaštita i pravovremena intervencija mogu spasiti ljudske živote, imovinu i smanjiti štetu na okolišu. Iz tog razloga ulažemo u civilnu i protupožarnu zaštitu kao i u zaštitu i spašavanje.

Socijalna skrb i zdravstvena zaštita izravno utječu na kvalitetu života stanovnika osiguravajući osnovne uvjete za zdravlje, sigurnost i socijalnu uključenost. Općina daje pomoći obiteljima, kućanstvima i humanitarnim organizacijama, donacije udrugama u socijalnoj skrbi i zdravstvenoj zaštiti, novčane pomoći za novorođenu djecu, te jednokratne novčane pomoći umirovljenicima povodom blagdana Uskrsa i Božića. Isto tako, Općina Bistra i dalje ulaže značajna financijska sredstva za subvenciju komunalnog linijskog prijevoza putnika ( ZET ).

Očuvanje tradicije i kulture naše Općine od velike nam je važnosti, pa smo i ove godine značajna sredstva izdvojili za njegovanje sakralne baštine, donacije udrugama za njegovanje kulturne baštine, za izradu projektne dokumentacije za projekt „Ljetna pozornica“ na kamenolomu u Gornjoj Bistri, obilježavanje Dana Bistre, kroz sve više poznatu našu „Bistransku čušpajzijadu“, za  održavanje raznih manifestacije koje će se održavati tokom cijele godine.

 U zgradi stare škole u Poljanici Bistranskoj, Omladinska ulica 26, Općina Bistra  osnovala je ustanovu u kulturi ”Kulturno-turistički centar Bistra”. 

Kulturno-turistički centar Bistra je javna ustanova u kulturi za trajno obavljanje djelatnosti u kulturi, te organiziranje aktivnosti i manifestacija u realizaciji javnih potreba u kulturi od interesa za Općinu Bistra. Kulturno-turistički centar Bistra sastavni je dio koncepta „Obnova zgrade stare škole i kulturno-turistička revitalizacija kroz ITU mehanizam – „Ekomuzej Bistra“ koji predstavlja mjesto valorizacije i prezentacije društvene i tradicijske kulture, te povijesti Bistre i bliže okolice kroz koncept kulturnog krajolika. 

Otvorenje ustanove planirano je u prosincu ove godine, te će svi mještani Općine Bistra moći posjetiti obnovljenu zgradu stare škole te pogledati izložbu umjetničkih fotografija Bistre, likovna djela bistranskih umjetnika s motivima bistranskog kraja, izložene stare bistranske predmete, bistransku narodnu nošnju, a sve upotpunjeno kroz multimedijalnu interpretaciju.

 

Dragi mještani Općine Bistra, izdvojili smo samo dio projekata koje želimo realizirati u 2025. godini.

Ukoliko mislite da je još nešto potrebno kako bismo poboljšali našu Općinu molimo Vas da nam na to ukažete.

Savjetovanje za Prijedlog Proračuna Općine Bistra za 2025. godinu i projekcije za 2026. i 2027. godinu možete pronaći OVDJE.

 

Vaš Načelnik!

Danijel Drviš

 

Što je proračun?

Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za slijedeće dvije godine. Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.

 

Sadržaj proračuna

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.


 

Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe…

Proračunski korisnici Općine Bistra su: Dječji vrtić Kapljica, Općinska knjižnica Bistra i Kulturno-turistički centar Bistra.

 

Zakoni i sankcije:

Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine. 

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi općinski načelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnik iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 7.841.511,93
Prihodi od poreza 4.558.085,93
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna 1.861.642,00
Prihodi od imovine 136.810,00
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 1.163.445,00
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija 119.179,00
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi 2.350,00
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 500.000,00
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 400.000,00
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine 100.000,00
Primici od financijske imovine i zaduživanja 1.830.000,00
Primici od financijske imovine i zaduživanja 1.830.000,00
Rezultat poslovanja  130.170,00
Raspoloživa sredstva iz prethodnih godina  130.170,00
Ukupno 0,00

UKUPAN PRORAČUN, ODNOSNO UKUPNI PRIHODI I PRIMICI, KAO I RASHODI I IZDACI, OPĆINE BISTRA ZA 2025. GODINU, PLANIRANI SU U IZNOSU OD 10.301.681,93 EURA. 

 

PRIHODI I PRIMICI

Prihodi poslovanja Općine Bistra za 2025. godinu planirani su u iznosu od 7.841.511,93 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 4.558.085,93 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirani su u iznosu od 1.861.642,00 eura, prihodi od imovine u iznosu od 136.810,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 1.163.445,00 eura, prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 119.179,00 eura, kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 2.350,00 eura.

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani u iznosu od 500.000,00 eura (prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine u iznosu od 400.000,00 eura i za prihode od prodaje proizvedene dugotrajne imovine 100.000,00 eura). 

Primici od financijske imovine i zaduživanja planirani u iznosu od 1.830.000,00 eura.

Rezultat poslovanja (raspoloživa sredstva iz prethodnih godina) planiran u iznosu od 130.170,00 eura.


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 5.993.601,93
Rashodi za zaposlene 1.596.042,93
Materijalni rashodi 2.921.999,00
Financijski rashodi 124.990,00
Subvencije 45.185,00
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 134.500,00
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 73.400,00
Rashodi za donacije, kazne, naknada šteta i kapitalne pomoći  1.097.485,00
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 4.104.910,00
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine 15.000,00
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 4.062.910,00
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 27.000,00
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova 203.170,00
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova 203.170,00
Ukupno 0,00

Rashodi poslovanja

Rashodi poslovanja Općine Bistra za 2025. godinu planirani su u iznosu od 5.993.601,93 eura, a čine ih:

1. Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 1.596.042,93 eura, 

2. Materijalni rashodi planirani u iznosu od 2.921.999,00 eura, 

3. Financijski rashodi planirani u iznosu od 124.990,00 eura, 

4. Subvencije planirane u iznosu od 45.185,00 eura, 

5. Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 134.500,00 eura, 

6. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 73.400,00 eura,

7. Rashodi za donacije, kazne, naknada šteta i kapitalne pomoći planirani u iznosu od 1.097.485,00 eura. 

 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 4.104.910,00 eura, a čine ih:

1. Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 15.000,00 eura, 

2. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 4.062.910,00 eura,

3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani u iznosu od  27.000,00 eura.

 

Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani u iznosu od 203.170,00 eura

Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova Općine Bistra za 2025. godinu planirani su u iznosu od 203.170,00 eura. 

 

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 4/24) proračunske klasifikacije jesu: 

· Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,

· Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,

· Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,

· Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,

· Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,

· Izvori financiranja a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.

Proračun Općine Bistra sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti). 

 

RAZDJEL 001 OPĆINSKO VIJEĆE
GLAVA 00101 OPĆINSKO VIJEĆE
Program 1001 Program rada predstavničkog tijela
RAZDJEL 002  OPĆINSKI NAČELNIK
GLAVA 00201 OPĆINSKI NAČELNIK
Program 1002 Program rada općinskog načelnika
Program 1003 Pokroviteljstva i obljetnice
RAZDJEL 003 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
GLAVA 00301 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Program 1006 Program rada Jedinstvenog upravnog odjela
Program 1007 Krediti i zajmovi
Program 1010 Predškolski odgoj
Program 1011 Osnovno, srednje i visokoškolsko obrazovanje
Program 1015 Kultura i sakralna baština
Program 1017 Razvoj sporta i rekreacije
Program 1018 Socijalna skrb i zdravstvena zaštita
Program 1021 Izgradnja komunalne infrastrukture
Program 1022 Održavanje komunalne infrastrukture
Program 1023 Zaštita okoliša
Program 1031 Program gradnje i održavanja komunalnih vodnih građevina
Program 1027 Prostorno  uređenje i izgradnja općine
Program 1030 Upravljanje imovinom
Program 1024 Jačanje gospodarstva
Program 1032 Potpora poljoprivredi
Program 1026 Organiziranje i provođenje zaštite i spašavanja
GLAVA 00302 DJEČJI VRTIĆ KAPLJICA
Program 1009 "Dječji vrtić Kapljica"
GLAVA 00303 OPĆINSKA KNJIŽNICA BISTRA
Program 1016 "Općinska knjižnica Bistra"
GLAVA 00304 KULTURNO-TURISTIČKI CENTAR BISTRA
Program 3033 "Kulturno - turistički centar Bistra"

 

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

 

RAZDJEL 001 OPĆINSKO VIJEĆE – 87.780,00 EURA

GLAVA 00101 OPĆINSKO VIJEĆE – 87.780,00 EURA

Program 1001 Program rada predstavničkog tijela – 87.780,00 eura, od toga:

Za redovan rad Općinskog vijeća izdvaja se 21.390,00 eura, za obilježavanje Dana Općine Bistra 15.990,00 eura i za izbore 50.400,00 eura.

 

RAZDJEL 002 OPĆINSKI NAČELNIK – 132.700,00 EURA

GLAVA 00201 OPĆINSKI NAČELNIK – 132.700,00 EURA

Program 1002 Program rada općinskog načelnika – 97.700,00 eura, od toga:

Za redovan rad Općinskog načelnika izdvaja se 82.700,00 eura i za proračunsku pričuvu 15.000,00 eura.

 

Program 1003 Pokroviteljstva i obljetnice – 35.000,00 eura, od toga:

Za obilježavanje Dana Bistre izdvaja se 10.000,00 eura, za manifestacije 20.000,00 eura i za sponzorstva 5.000,00 eura.

 

RAZDJEL 003 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL  - 6.486.579,00 EURA

GLAVA 00301 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL – 6.486.579,00 EURA

Program 1006 Program rada Jedinstvenog upravnog odjela – 693.897,00 eura, od toga:

Za promidžbu i informiranje planirano je 41.500,00 eura i za rashode za zaposlene, materijalne i financijske rashode planirano je 652.397,00 eura.

 

Program 1007 Krediti i zajmovi – 181.200,00 eura, od toga:

Za otplate kredita i kamata planirano je 181.200,00 eura.

 

Program 1010 Predškolski odgoj – 38.600,00 eura, od toga:

Za sufinanciranje troškova ostalih dječjih vrtića izdvaja se 38.600,00 eura.

 

Program 1011 Osnovno, srednje i visoko školsko obrazovanje – 140.300,00 eura, od toga:

Za osnovni program osnovnoškolskog obrazovanja planira se 39.000,00 eura, za dodatni program osnovnoškolskog obrazovanja 90.400,00 eura, za srednjoškolsko obrazovanje 4.000,00 eura, za visokoškolsko obrazovanje 4.200,00 eura i za kapitalna ulaganja u osnovnoškolsko obrazovanje 2.700,00 eura.

 

Program 1015 Kultura i sakralna baština – 59.250,00 eura, od toga:

Za njegovanje sakralne baštine izdvaja se 14.700,00 eura, za donacije udrugama za njegovanje kulturne baštine 32.550,00 eura, za naknade članovima povjerenstva 2.000,00 eura, za ljetnu pozornicu 10.000,00 eura.

 

Program 1017 Razvoj sporta i rekreacije – 354.000,00 eura, od toga:

Za donacije sportskim društvima izdvaja se 151.000,00 eura i za kapitalna ulaganja u Sportski centar Bistra 203.000,00 eura.

 

Program 1018 Socijalna skrb i zdravstvena zaštita – 801.692,00 od toga: 

Za pomoć obiteljima, kućanstvima i humanitarnim organizacijama planira se 89.832,00 eura, za naknade članovima povjerenstva 300,00 eura, za program rada Vijeća za prevenciju 1.400,00 eura, za donacije udrugama u socijalnoj skrbi i zdravstvenoj zaštiti 16.760,00 eura, za veterinarske usluge 3.400,00 eura i za subvenciju prijevoza 690.000,00 eura.

 

Program 1021 Izgradnja komunalne infrastrukture – 2.025.980,00 eura, od toga:

Za izgradnju groblja planira se 152.230,00 eura, za izgradnju cesta i pješačkih staza 368.000,00 eura, za izgradnju Gospodarske zone Bistra 80.000,00 eura, za rekonstrukciju javne rasvjete izdvaja se 7.000,00 eura, za dječja igrališta 20.000,00 eura i za rekonstrukciju Severske ulice s komunalnom infrastrukturom 1.398.750,00 eura.

 

Program 1022 Održavanje komunalne infrastrukture – 1.117.252,00 eura, od toga: 

1. za deratizaciju i dezinsekciju izdvaja se 27.500,00 eura, 

2. za zbrinjavanje životinja 24.000,00 eura, 

3. za stručni nadzor 14.000,00 eura, 

4. za održavanje nerazvrstanih cesta, javnih i zelenih površina izdvaja se 680.452,00 eura, 

5. za javnu rasvjetu 79.300,00 eura, 

6. za asfaltiranje cesta i javnih površina 279.000,00 eura, 

7. za reciklažno dvorište 2.000,00 eura, 

8. za projektiranje 10.000,00 eura,

9. za opremu za javne površine 1.000,00 eura.

 

Program 1023 Zaštita okoliša – 13.185,00 eura, od toga: 

Za gospodarenje otpadom izdvaja se 10.000,00 eura i za projekt „Ne budi loš, koristi koš“ 3.185,00 eura. 

 

Program 1031 Program gradnje i održavanja komunalnih vodnih građevina – 538.063,00 eura, od toga: 

Za izgradnju vodoopskrbnog sustava izdvaja se 341.423,00 eura i za izgradnju sustava otpadnih voda 196.640,00 eura. 

 

Program 1027 Prostorno uređenje i izgradnja općine – 103.700,00 eura, od toga:

Za  geodetsko-katastarske usluge izdvaja se 33.000,00 eura, za kapitalna ulaganja u prostorno – plansku dokumentaciju 38.000,00 eura, za izgradnju Općinskog centra 20.000,00 eura, za žičaru Sljeme – Bistra 1.350,00 eura i za urbanu komasaciju 11.350,00 eura.

 

Program 1030 Upravljanje imovinom – 247.600,00 eura, od toga:

Za  održavanje objekata i zgrada izdvaja se 127.500,00 eura, za održavanje postrojenja i opreme 10.300,00 eura, za ulaganje u opremu Općine 48.800,00 eura, za nekretnine u vlasništvu Općine 17.000,00 eura, za rekonstrukciju krovišta i uređenje potkrovlja na Društvenom domu Bukovje Bistransko 10.000,00 eura, za izgradnju nadstrešnice na Kulturnom centru Bistra 24.000,00 eura i za Društveni dom na kamenolomu 10.000,00 eura.

 

Program 1024 Jačanje gospodarstva – 11.350,00 eura, od toga:

Za razvoj gospodarstva izdvaja se 3.800,00 eura, za donaciju udrugama u gospodarstvu 7.250,00 eura i za naknade članovima povjerenstva 300,00 eura.

 

Program 1032 Potpora poljoprivredi – 23.200,00 eura, od toga:

Za poticajne mjere u poljoprivredi izdvaja se 23.200,00 eura.

 

Program 1026 Organiziranje i provođenje zaštite i spašavanja – 137.310,00 eura, od toga:

Za civilnu zaštitu izdvaja se 8.100,00 eura, za protupožarnu zaštitu 128.330,00 eura i za zaštitu i spašavanje 880,00 eura.

 

GLAVA 00302 DJEČJI VRTIĆ KAPLJICA – 3.325.282,93 EURA

Program 1009 „Dječji  vrtić Kapljica“ – 3.325.282,93 eura, od toga:

Općina Bistra za financiranje redovne djelatnosti Dječjeg vrtića izdvaja 1.351.797,93 eura, za financiranje redovne djelatnosti Područnog vrtića Kapljica 119.885,00 eura, za uređenje okoliša 3.000,00 eura, za kapitalna ulaganja u opremu vrtića 9.600,00 eura i za izgradnju Područnog vrtića Kapljica 1.841.000,00 eura.

 


 GLAVA 00303 OPĆINSKA KNJIŽNICA BISTRA – 103.690,00 EURA

Program 1016 „Općinska knjižnica Bistra“ – 103.690,00 eura, od toga:


Za financiranje redovne djelatnosti Općinske knjižnice Bistra, Općina Bistra izdvaja 103.690,00 eura i za kapitalna ulaganja u opremu i knjige 22.410,00 eura.

 

GLAVA 00304 KULTURNO-TURISTIČKI CENTAR BISTRA – 165.650,00 EURA

Program 3033 „Kulturno – turistički centar Bistra“ – 165.650,00 eura, od toga: 

Za financiranje redovne djelatnosti Kulturno – turističkog centra Bistra izdvaja se 165.650,00 eura.

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.