*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Općine Visoko za 2025. godinu


Poštovani građani,

predstavljamo Vam „Vodič za građane“ za 2025. godinu. U njemu je prikazano na koji način Općina Visoko prikuplja i investira sredstva. Kako bismo Vam omogućili uvid u rad naše Općine i učinili je što transparentnijom nastavljamo s projektom koji se nalazi na Internet stranici www.proracun.hr te na našoj službenoj stranici www.visoko.hr.

Naš plan za 2025. godinu uključuje izdvajanje dijela sredstava za izgradnju objekata i održavanje komunalne infrastrukture. Stoga ćemo i ove godine nastaviti s radovima na održavanju nerazvrstanih cesta, javne rasvjete, javnih površina, groblja i ostale komunalne opreme. Cilj nam je osigurati funkcionalnost postojeće komunalne infrastrukture kroz redovito održavanje, čime se stvaraju uvjeti za razvoj konkurentnog i održivog gospodarstva. Proračunom za 2025. godinu osigurali smo sredstva za projekte na nerazvrstanim cestama, otkup zemljišta, izgradnju kanalizacijske i vodovodne mreže, modernizaciju javne rasvjete, rekonstrukciju Utvrde Čanjevo, uređenje trga, izgradnju sportskih igrališta te nabavu uređaja i opreme potrebnih za komunalnu infrastrukturu. Unaprjeđenje i modernizacija javne rasvjete usmjerena je na ostvarivanje značajnih ušteda u potrošnji energije i postizanje veće učinkovitosti rada rasvjetnih tijela.

Općina Visoko planira značajne investicije u unapređenje društvene infrastrukture s posebnim naglaskom na izgradnju i rekonstrukciju objekata od ključnog značaja za lokalnu zajednicu.

Jedan od prioritetnih projekata je izgradnja dječjeg vrtića, koji će zadovoljiti potrebe mladih obitelji te osigurati kvalitetne uvjete za odgoj i obrazovanje najmlađih. Ovaj projekt obuhvaća suvremeno opremljen prostor koji će pružati sigurno i poticajno okruženje za djecu, kao i uvjete za rad stručnog osoblja. Realizacijom vrtića omogućit će se smanjenje liste čekanja za upis djece, što je od velikog značaja za obitelji u općini. Uz to, planirana je rekonstrukcija društvenih domova u više naselja na području Općine Visoko. Cilj ove inicijative je revitalizacija prostora koji služe za okupljanje lokalne zajednice, organizaciju kulturnih, društvenih i sportskih događanja. Rekonstrukcija uključuje modernizaciju infrastrukture, poboljšanje energetske učinkovitosti te prilagodbu prostora potrebama stanovništva.

Ovi projekti predstavljaju važan korak u podizanju kvalitete života u općini, jačanju društvene kohezije i stvaranju boljih uvjeta za budući razvoj zajednice.

Zaštita dostojanstva i osiguranje osnovnih uvjeta za život svakog člana naše zajednice ključni su prioriteti Općine. Stoga će i u narednoj godini biti izdvojena sredstva iz proračuna za podršku socijalno ugroženim skupinama kroz naknade za novorođenčad, sufinanciranje dječjeg vrtića za djecu s područja općine Visoko te sufinanciranje prijevoza te ostale naknade koje se isplaćuju građanima u novcu i naravi na temelju socijalnih uvjeta

Općina Visoko pruža financijsku potporu udrugama koje djeluju u području sporta na području općine, kao i ostalim neprofitnim organizacijama poput političkih stranaka, vatrogasnih društava, Crvenog križa, civilne zaštite i sličnih. Program također uključuje tekuće donacije udrugama koje promiču kulturu i znanost u Općini Visoko ili doprinose očuvanju kulturne baštine na razini Republike Hrvatske. Glavni cilj je očuvanje tradicionalnih običaja i kulturne baštine Općine Visoko.

Dragi stanovnici predstavili smo dio projekata koje želimo realizirati u 2025. godini.

Vaše prijedloge, sugestije i komentare možete ostavljati do 14.12.2024. godine kada ćemo sve zaprimljeno uzeti u obzir te na sjednici Općinskog vijeća predstaviti, te prihvaćeno uvrstiti u konačan prijedlog proračuna za 2025. godinu.

Savjetovanje za prijedlog Proračuna možete pronaći OVDJE.

 

Općinski načelnik!

OBRAZLOŽENJE PRORAČUNA

Što je proračun?

                    
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci Općine Visoko za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za sljedeće dvije godine.

Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.

Jedno od najvažnijih načela proračuna je da isti mora biti uravnotežen ,odnosno ukupna visina planiranih prihoda mora biti istovjetna ukupnoj visini planiranih rashoda!

 
 Sadržaj proračuna

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.

                    
Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe… 

 

Zakoni i sankcije:

  
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od  01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je Općinski načelnik.  Općinski načelnik odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine. 

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi Općinski načelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, Općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 2.389.500,00
Prihodi od poreza 400.850,00
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna 1.940.000,00
Prihodi od imovine 6.110,00
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 40.800,00
Kazne, upravne mjere i ostali prihodi 1.740,00
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 20.000,00
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 10.000,00
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine 10.000,00
Donos viška 200.000,00
Donos viška iz prethodne godine 200.000,00
Ukupno 0,00

Ukupni prihodi i primici Općine Visoko za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.609.500,00  eura

Prihodi poslovanja Općine Visoko za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.389.500,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 400.850,00 eura, Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 1.940.000,00 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 6.110,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 40.800,00 eura i  kazne, upravne mjere i ostali prihodi planirani u iznosu od 1.740,00 eura. 

 

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 20.000,00 eura za:

1.Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 10.000,00 eura,

2. Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 10.000,00 eura.

 

Donos viška iz prethodne godine 200.000,00 eura.

 

 


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 990.100,00
Rashodi za zaposlene 91.675,00
Materijalni rashodi 640.515,00
Financijski rashodi 1.410,00
Subvencije 4.000,00
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 26.000,00
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 87.000,00
Ostali rashodi 139.500,00
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 1.619.400,00
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine 30.000,00
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 1.579.400,00
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 10.000,00
Ukupno 0,00

Ukupni rashodi i izdaci Općine Visoko za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.609.500,00 eura.

Rashodi poslovanja Općine Visoko za 2025. godinu planirani u iznosu od  990.100,00 eura, od toga:

1.Rashodi za zaposlene planirani su u iznosu od 91.675,00 eura;

2. Materijalni rashodi planirani su u iznosu od 640.515,00 eura;

3. Financijski rashodi planirani su u iznosu od 1.410,00 eura;

4. Subvencije planirane u iznosu od 4.000,00 eura;

5. Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 26.000,00 eura;

6. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 87.000,00  eura;

7. Ostali rashodi planirani u iznosu od 139.500,00 eura.

 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 1.619.400,00 eura, od toga rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 30.000,00 eura, rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 1.579.400,00 eura i rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirana u iznosu od 10.000,00 eura.

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu: 

· Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,

·Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,

·Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,

·Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,

·Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,

·Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene..

Proračun Općine Visoko sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti). 

RAZDJEL 001 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA
  GLAVA 00101 Predstavnička i izvršna tijela
     Program 1001 Financiranje osnovnih aktivnosti
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
  GLAVA 00201 Jedinstveni  upravni odjel
     Program 1002 Financiranje osnovnih aktivnosti
RAZDJEL 003 KOMUNALNO-STAMBENE DJELATNOSTI I UREĐENJE PROSTORA
  GLAVA 00301 Komunalno-stambene djelatnosti i uređenje prostora
     Program 1003 Održavanje komunalne infrastrukture i građevinskih objekata
     Program 1004 Izgradnja i rekonstrukcija kapitalnih objekata
     Program 1005 Izgradnja i rekonstrukcija komunalne infrastrukture
RAZDJEL 004 KULTURA, ZNANOST, SPORT I OSTALI KORISNICI
  GLAVA 00401 Kultura, znanost, sport i ostali korisnici
     Program 1006 Razvoj kulture i znanosti
     Program 1007 Razvoj sporta
     Program 1008 Razvoj udruga
RAZDJEL 005 ŠKOLSTVO, PREDŠKOLSKI ODGOJ, SOCIJALNA SKRB I ZDRAVSTVO
  GLAVA 00501 Školstvo, predškolski odgoj, socijalna skrb i zdravstvo
     Program 1009 Predškolski odgoj
     Program 1010 Osnovno školstvo
     Program 1011 Socijalna skrb
     Program 1012 Zdravstveno-veterinarska zaštita
RAZDJEL 006 POLJOPRIVREDA I PODUZETNIŠTVO
  GLAVA 00601 Poljoprivreda i poduzetništvo
     Program 1013 Razvoj poljoprivrede
     Program 1014 Razvoj poduzetništva

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

RAZDJEL 001 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA PLANIRANO U IZNOSU OD 27.700,00 EURA

GLAVA 00101 PREDSTAVNIČKA I IZVRŠNA TIJELA PLANIRANO U IZNOSU OD 27.700,00 EURA

Program 1001 Financiranje osnovnih aktivnosti planirano u iznosu od 27.700,00 eura

Za rad općinskog vijeća i radnih tijela planirano je 2.700,00 eura, a za financiranje izbora planirano je 25.000,00 eura.

 

RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL PLANIRANO U IZNOSU OD 396.000,00 EURA

GLAVA 00201 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL PLANIRANO U IZNOSU OD 396.000,00 EURA

Program 1002 Financiranje osnovnih aktivnosti planirano u iznosu od 396.000,00 eura

Ovim programom planiraju se sredstva za rashode za zaposlene bruto plaće, ostalih rashoda za zaposlenike (regres, božićnice, uskrsnice, bonus za uspješan rad, nagrada za neprekidan rad te za topli obrok) i doprinosa na plaće (doprinos za obvezno zdravstveno osiguranje) u iznosu od 91.675,00 eura, za materijalne i financijske rashode u iznosu od 194.925,00 eura te za kapitalna ulaganja u opremu i ostalu imovinu 109.400,00 eura.

 

Osnovni cilj programa je ažurno i kvalitetno obavljanje svih poslova u svrhu kojih je Jedinstveni upravni odjel osnovan, uz optimalni broj službenika i namještenika, zadovoljavajuću opremu i druge radne uvjete u skladu s proračunskim mogućnostima. 

                    

 

RAZDJEL 003 KOMUNALNO-STAMBENE DJELATNOSTI I UREĐENJE PROSTORA PLANIRANO U IZNOSU OD 2.007.500,00 EURA

GLAVA 00301 KOMUNALNO-STAMBENE DJELATNOSTI I UREĐENJE PROSTORA PLANIRANO U IZNOSU OD 2.007.500,00 EURA

Program 1003 Održavanje komunalne infrastrukture i građevinskih objekata planirano u iznosu od 417.500,00 eura

Ovim programom planira se izdvojiti 81.000,00 eura za održavanje građevinskih objekata, 47.000,00 eura za održavanje cesta, 22.000,00 eura za održavanje javne rasvjete, 42.000,00 eura za održavanje javnih površina, 225.500,00 eura za održavanje ostale komunalne infrastrukture.

Cilj programa je provođenje funkcionalnost postojeće komunalne infrastrukture kroz redovno održavanje usmjereno ka stvaranju pretpostavki za razvoj konkurentnog i održivog gospodarstva

  

Program 1004 Izgradnja i rekonstrukcija kapitalnih objekata planirano je 1.010.000,00 eura

Za izgradnju i rekonstrukciju kapitalnih objekata planirano je 1.010.000,00 eura za izgradnju dječjeg vrtića te rekonstrukciju društvenih domova.

 

Program 1005 Izgradnja i rekonstrukcija komunalne infrastrukture planirano je 580.000,00 eura

Za otkup zemljišta planirano je 30.000,00 eura, a za izgradnju cesta i ostalih prometnih objekata planirano je 140.000,00 eura kojima se planira modernizacija nerazvrstanih cesta.Za izgradnju kanalizacije planirano je 10.000,00 eura, za izgradnju vodovoda planirano je 80.000,00 eura, za izgradnju i rekonstrukciju javne rasvjete planirano je 150.000,00 eura i za nabavu uređaja i opreme planirano je 5.000,00 eura.Za projekt izgradnje i rekonstrukcije ostalih građevinskih objekata planirano je 165.000,00 eura (rekonstrukcija Utvrde Čanjevo, uređenje trga te izgradnja sportskih igrališta).

    

 

RAZDJEL 004 KULTURA, ZNANOST, SPORT I OSTALI KORISNICI PLANIRANO U IZNOSU OD 58.500,00 EURA

GLAVA 00401 KULTURA, ZNANOST, SPORT I OSTALI KORISNICI PLANIRANO U IZNOSU OD 58.500,00 EURA

Program 1006 Razvoj kulture i znanosti planirano u iznosu od 12.000,00 eura

U ovom programu planiraju se sredstava za financiranje aktivnosti kulturnih i znanstvenih udruga u iznosu od 12.000,00 eura.

 

Program 1007 Razvoj sporta planirano u iznosu od 5.000,00 eura

U ovom programu izdvojena su sredstva za financiranje aktivnosti sportskih udruga u iznosu od 5.000,00 eura kojim se želi aktivirati što veći broj mještana za bavljenjem sportskim aktivnostima.

 

Program 1008 Razvoj udruga planirano u iznosu od 41.500,00 eura

Za financiranje aktivnosti udruga planirano je 41.500,00 eura za donacije ostalim neprofitnim udrugama (političkim strankama, vatrogastvu, crvenom križu, civilnoj zaštiti i sl.). Cilj je ostvariti poticajno okruženje u Općini.

 

 

RAZDJEL 005 ŠKOLSTVO, PREDŠKOLSKI ODGOJ, SOCIJALNA SKRB I ZDRAVSTVO PLANIRANO U IZNOSU OD 115.800,00 EURA

GLAVA 00501 ŠKOLSTVO, PREDŠKOLSKI ODGOJ, SOCIJALNA SKRB I ZDRAVSTVO PLANIRANO U IZNOSU OD 115.800,00 EURA

Program 1009 Predškolski odgoj planirano u iznosu od 6.000,00 eura

Za financiranje predškolskog odgoja planirano je 6.000,00 eura. Programom se pruža podrška školi u provođenju programa predškole. Cilj programa je osigurati sredstva za aktivnosti vezane uz predškolski odgoj kako bi se potaknuo razvoj djece i njihovo daljnje usmjeravanje u obrazovanju.

 

Program 1010 Osnovno školstvo planirano u iznosu od 20.000,00 eura

Za financiranje osnovnog školstva planirano je 20.000,00 eura. Program se odnosi se na sufinanciranje produženog boravka učenika Osnovne škole Visoko. Cilj programa je osigurati sredstva za aktivnosti vezane uz osnovnoškolski odgoj kako bi se potaknuo razvoj ljudskih potencijala i daljnje usmjeravanje stanovništva na visokoobrazovne institucije kako bi se održao rast visokoobrazovanog stanovništva.

 

Program 1011 Socijalna skrb planirano u iznosu od 87.000,00 eura

Za pomoć građanima i kućanstvima planirano je 87.000,00 eura Ovim programom osiguravaju se i naknade za novorođenčad, sufinanciranje dječjeg vrtića djeci sa područja Općine i sufinanciranje prijevoza. Cilj programa je poboljšanje kvalitete života i podizanje životnog standarda stanovnika kroz zadovoljavanje osnovnih životnih potreba.

 

Program 1012 Zdravstveno – veterinarska djelatnost planirano u iznosu od 2.800,00 eura

Za zdravstveno-veterinarsku zaštitu planirano je 2.800,00 eura za usluge veterinarsko- higijeničarskog servisa i ostale veterinarske i zdravstvene usluge vezane uz zdravlje ljudi i životinja.

 

RAZDJEL 006 POLJOPRIVREDA I PODUZETNIŠTVO  PLANIRANO U IZNOSU OD 4.000,00 EURA

GLAVA 00601 POLJOPRIVREDA I PODUZETNIŠTVO PLANIRANO U IZNOSU OD 4.000,00 EURA

Program 1013 Razvoj poljoprivrede planirano u iznosu od 2.000,00 eura

Za subvencioniranje poljoprivrede planirano je 2.000,00 eura. Program obuhvaća aktivnosti sufinanciranja potpore za pomoć poljoprivrednicima.

 

Program 1014 Razvoj poduzetništva planirano u iznosu od 2.000,00 eura

Za subvencioniranje poduzetnika planirano je 2.000,00 eura. Program obuhvaća aktivnosti sufinanciranja potpore za pomoć poduzetnicima i obrtnicima u njihovom radu

 

 

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.