*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!


Svi komentari

Proračun Općine Tinjan za 2025. godinu


Vodič za građane za 2025. godinu

 

Poštovani stanovnici Općine Tinjan,

predstavljamo Vam Vodič za građane za 2025. godinu. U njemu je prikazano iz kojih izvora Općina Tinjan ostvaruje rashode te za koje namjene i u koje projekte ih raspoređuje. U želji za transparentnošću raspolaganja javnim novcem i boljom komunikacijom s našim stanovnicima nastavljamo s projektom koji se nalazi na Internet stranici www.proracun.hr te na našoj službenoj internetskoj stranici https://tinjan.hr/.

Uz znatna sredstva za održavanje postojeće komunalne infrastrukture, osigurana su značajna sredstva za mnoge komunalne projekte. U 2025. godini održavamo objekte i uređaje komunalne infrastrukture. Sredstva smo izdvojili za javnu rasvjetu, kapitalna ulaganja u lokalne i županijske ceste te za komunalnu i urbanu opremu. 

Općina planira ulagati u komunalne projekte – izgradnju javne rasvjete, Županijskog centra za gospodarenje otpadom „Kaštijun“, izradu ciljanih izmjena i dopuna prostornog plana uređenja Općine Tinjan, sustav odvodnje otpadnih i oborinskih voda, izgradnju i opremanje sportskih građevina na području Općine Tinjan, izgradnju i opremanje rekreacijske zone Kučići te rekonstrukciju i opremanje društvenog doma Depiera i nerazvrstane ceste Žužići – Milohanići. Planira se ulaganje u nerazvrstane ceste, obnovu zgrade Općine Tinjan, obnovljive izvore energije na javnim zgradama i sanaciju i uređenje stare škole u Kringi te sanaciju i uređenje stare škole u Muntrilju. Popravljat će se zvonik u Kringi, nadograđivat dječji vrtić, raskrižje ceste D 48 i zaobilaznica Kringa.

Poljoprivreda, gospodarstvo i turizam ključne su djelatnosti i temeljni čimbenici razvoja Općine Tinjan, stoga podržavamo njihov daljnji razvoj. Potičemo razvoj gospodarstva, a sredstva ulažemo u Fond za razvoj poljoprivrede i agroturizma Istre i subvencioniranje poljoprivrede i ruralnog razvoja Općine Tinjan.

Javni red i sigurnost predstavljaju ključne aspekte funkcioniranja svake zajednice ili države, jer osiguravaju uvjete za sigurno i stabilno društvo. Zato je dio sredstava namijenjen za redovnu djelatnost područne vatrogasne zajednice, redovnu djelatnost javne vatrogasne postrojbe, redovnu djelatnost vatrogasne zajednice Istarske županije i operativne snage civilne zaštite.

Predškolski odgoj i školstvo važni su za razvoj svake općine, jer izravno utječu na kvalitetu života, obrazovni potencijal i dugoročni ekonomski i socijalni razvoj zajednice. Razvoj obrazovnog sustava od najranije dobi postavlja temelje za buduće uspješne, obrazovane i angažirane građane, što ima višestruki utjecaj na društvo u cjelini. Zato je dio sredstava namijenjen za redoviti rad Dječjeg vrtića „Olga Ban“, stipendije učenicima i studentima, donacije OŠ „Vladimir Nazor“ Pazin PŠ Tinjan te za sufinanciranje voditelja područnih škola u O. Š. Vladimir Nazor Pazin, stručnog suradnika – logopeda i za sufinanciranje pomoćnika u nastavi.

Donirat ćemo udruge i projekte u sportu jer ulaganje u sport i sportske aktivnosti može donijeti općini brojne koristi, koje su dugoročne i širokog opsega.

Kako bismo doprinijeli stvaranju zdravijeg, pravednijeg i stabilnijeg društva i direktno utjecali na kvalitetu života građana i dugoročno na opću dobrobit općine izdvojili smo sredstva za pomoći obiteljima i kućanstvima, dnevni boravak i pomoć u kući starijim osobama i sufinanciranje nabave školskog pribora. Sredstva iz proračuna su izdvojena i za donacije socijalno – zdravstvenim udrugama, udrugu osoba s intelektualnim teškoćama Istre, zdravstvenim ustanovama, Zavodu za hitnu medicinu Istarske županije – nadstandard i za Sigurnu kuću Istra.

Ne želimo izgubiti povezanost s lokalnim običajima i kulturnim naslijeđem i želimo poticati razvoj kulture i tradicije zbog održavanja identiteta naslijeđa prošlih generacija, a time izgraditi temelje za daljnji razvoj. Podržavanjem ISAP – Internacionalnog sajma pršuta, ljetnog festivala istarskog pršuta, književnog susreta „Badavca“, božićnog sajma, „Počini spod Ladonje“ – kulturne manifestacije i brojnih projekata u kulturi i turizmu to i ostvarujemo.

Kroz ovaj Vodič želimo Vam prenijeti informacije pomoću kojih možete pratiti raspolaganje proračunskim sredstvima. Vi, drage građanke i građani, možete svojim prijedlozima i komentarima pridonijeti zajedničkom nam cilju da dostupne resurse raspodijelimo na što učinkovitiji način za boljitak i napredak naše zajednice. 

Savjetovanje za Prijedlog Proračuna Općine Tinjan za 2025. godinu i projekcije za 2026. i 2027. godinu možete pronaći OVDJE.

 

Načelnik Općine Tinjan

 

Što je proračun?

Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za slijedeće dvije godine. Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna. 

 

Sadržaj proračuna

Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.

Tablica sadržaja proračuna
Sadržaj Sastavni dio Opis sastavnog dijela
Opći dio proračuna Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine
• ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova
Račun prihoda i rashoda • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
• ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji
Račun financiranja • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima
Višegodišnji plan uravnoteženja • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
• ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi
Posebni dio proračuna Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata
Obrazloženje proračuna Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S
• obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja.

 

Proračunski korisnici:

Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe. 

 

Zakoni i sankcije:

Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine. 

Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.

U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi općinski načelnik.

Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.

Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnik iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).


Tablica prihoda i primitaka proračuna
Prihodi i primitci Iznos
Prihodi poslovanja 3.588.323,00
Prihodi od poreza 1.550.000,00
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna 914.973,00
Prihodi od imovine 60.000,00
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada 1.023.350,00
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija 40.000,00
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine 155.000,00
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 155.000,00
Vlastiti izvori 119.715,00
Rezultat poslovanja 119.715,00
Ukupno 0,00

UKUPAN PRORAČUN, ODNOSNO UKUPNI PRIHODI I PRIMICI, KAO I RASHODI I IZDACI, OPĆINE TINJAN ZA 2025. GODINU, PLANIRANI SU U IZNOSU OD 3.863.038,00 EURA. 

 

PRIHODI I PRIMICI

 

Prihodi poslovanja Općine Tinjan za 2025. godinu planirani su u iznosu od 3.588.323,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 1.550.000,00 eura, pomoći iz inozemstva (darovnice) i od subjekata unutar općeg proračuna planirani su u iznosu od 914.973,00 eura, prihodi od imovine u iznosu od 60.000,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 1.023.350,00 eura, prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 40.000,00 eura.

Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani u iznosu od 155.000,00 eura (za prihode od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine).

Vlastiti izvori (Rezultat poslovanja – Manjak prihoda iz prethodnih godina) planirani u iznosu od 119.715,00 eura.


Tablica rashoda i izdataka proračuna
Rashodi i izdaci Iznos
Rashodi poslovanja 1.803.832,00
Rashodi za zaposlene 210.000,00
Materijalni rashodi 703.000,00
Financijski rashodi 20.000,00
Subvencije 183.000,00
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna 475.642,00
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade 63.100,00
Rashodi za donacije, kazne, naknade šteta i kapitalne pomoći 149.090,00
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine 2.005.206,00
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine 90.000,00
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine 1.520.206,00
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini 395.000,00
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova 54.000,00
Izdaci za dionice i udjele u glavnici 3.000,00
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova 51.000,00
Ukupno 0,00

Rashodi poslovanja

Rashodi poslovanja Općine Tinjan za 2025. godinu planirani su u iznosu od 1.803.832,00 eura, a čine ih:

1. Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 210.000,00 eura, 

2. Materijalni rashodi planirani u iznosu od 703.000,00 eura,

3. Financijski rashodi planirani u iznosu od 20.000,00 eura, 

4. Subvencije planirane u iznosu od 183.000,00 eura, 

5. Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 475.642,00 eura,

6. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 63.100,00 eura,

7. Rashodi za donacije, kazne, naknade šteta i kapitalne pomoći planirani u iznosu od 149.090,00 eura. 

 

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine

Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 2.005.206,00 eura, a čine ih:

1. Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 90.000,00 eura,

2. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 1.520.206,00 eura,

3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani u iznosu od 395.000,00 eura.

 

Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani su u iznosu od 54.000,00 eura.

1. Izdaci za dionice i udjele u glavnici planirani u iznosu od 3.000,00 eura,

2. Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita planirani u iznosu od 51.000,00 eura.

 

PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE

Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 4/24) proračunske klasifikacije jesu: 

· Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,

· Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,

· Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,

· Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,

· Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,

· Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.

 

Proračun Općine Tinjan sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).

 

RAZDJEL: 010 PREDSTAVNIČKO TIJELO I NOSITELJ IZVRŠNE VLASTI
GLAVA: 01 OPĆINSKO VIJEĆE
Program 1000 Donošenje akata i mjera iz djelokruga Općinskog vijeća
Program 8003 Otplata kredita obveza
GLAVA: 02 NAČELNIK
Program 1002 Djelatnost nositelja izvršnih ovlasti
Program 1003 Poticanje razvoja gospodarstva
RAZDJEL: 020 OPĆINSKA UPRAVA
GLAVA 01: JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Program 2000 Djelatnost Općinske uprave
Program 2001 Održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture
Program 2002 Kapitalni projekti
Program 3001 Javni red i sigurnost
Program 4001 Predškolski odgoj
Program 4002 Školstvo
Program 5001 Socijalne potrebe
Program 5002 Zdravstvena zaštita
Program 6001 Kultura
Program 6002 Sport i rekreacija
Program 7001 Razvoj poljoprivrede na poručju Općine Tinjan
Program 8001 Razvoj turizma na području Općine Tinjan

 

OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA

 

RAZDJEL 010 PREDSTAVNIČKO TIJELO I NOSITELJ IZVRŠNE VLASTI – 357.000,00 EURA

GLAVA 01 OPĆINSKO VIJEĆE – 254.000,00 EURA

Program 1000 Donošenje akata i mjera iz djelokruga Općinskog vijeća – 198.000,00 eura, od toga:

Za ISAP – Internacionalni sajam pršuta 2024. izdvaja se 120.000,00 eura, za Dan Općine i ostale manifestacije 20.000,00 eura, za ljetni festival istarskog pršuta 40.000,00 eura, za županijski centar za gospodarenje otpadom 3.000,00 eura i za osnovne aktivnosti predstavničkog tijela 15.000,00 eura.

 

Program 8003 Otplata kreditnih obveza – 56.000,00 eura, od toga:

Za otplatu glavnice – ZGB Tinjan Vrtić izdvaja se 51.000,00 eura i za otplatu kamate – ZGB Tinjan Vrtić 5.000,00 eura.

 

GLAVA 02 NAČELNIK – 103.000,00 EURA

Program 1002 Djelatnost nositelja izvršnih ovlasti – 70.000,00 eura, od toga:

Za osnovne aktivnosti nositelja izvršnih ovlasti izdvaja se 60.000,00 eura, za nabavu dugotrajne imovine 7.000,00 eura i za izdavanje Tinjanskog lista 3.000,00 eura.

 

Program 1003 Poticanje razvoja gospodarstva – 33.000,00 eura, od toga:

Za poticanje razvoja gospodarstva izdvaja se 33.000,00 eura.


RAZDJEL 020 OPĆINSKA UPRAVA – 3.506.038,00 EURA

GLAVA 01 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL – 3.506.038,00 EURA

Program 2000 Djelatnost Općinske uprave – 506.600,00 eura, od toga:

Za troškove djelovanja Jedinstvenog upravnog odjela izdvaja se 375.000,00 eura, za sređivanje i obradu arhivskog i registraturnog gradiva 10.000,00 eura, za održavanje web stranice 6.000,00 eura, za veterinarsko – higijeničarsku službu 6.000,00 eura, za upravljanje sustavom javne odvodnje 10.000,00 eura, za uslugu nastavka ažuriranja i unosa baza podataka 25.000,00 eura, za zajedničku službu komunalnog redarstva 35.000,00 eura, za izravnu dodjelu organizacijama civilnog društva 3.000,00 eura, za sufinanciranje rada službenika u odjelu za društvene djelatnosti grada Pazina 1.600,00 eura i za nabavu službenog automobila 35.000,00 eura.

 

Program 2001 Održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture – 343.000,00 eura, od toga:

Za javnu rasvjetu izdvaja se 45.000,00 eura, za tekuće i investicijsko održavanje 250.000,00 eura, za kapitalna ulaganja u lokalne i županijske ceste 35.000,00 eura, za komunalnu i urbanu opremu 8.000,00 eura i za izradu plana rasvjete 5.000,00 eura.

 

Program 2002 Kapitalni projekti – 1.978.206,00 eura, od toga:

1. Za izgradnju javne rasvjete izdvaja se 52.000,00 eura, 

2. za popravak zvonika u Tinjanu 230.000,00 eura, 

3. za interpretacijski centar u Tinjanu 132.722,00 eura, 

4. za sustav odvodnje otpadnih i oborinskih voda 20.000,00 eura, 

5. za izgradnju Županijskog centra za gospodarenje otpadom „Kaštijun“ 3.000,00 eura, 

6. za ulaganje u nerazvrstane ceste 82.000,00 eura, 

7. za ulaganje u obnovu zgrade Općine Tinjan 35.000,00 eura, 

8. za rekonstrukciju i opremanje društvenog doma Depiera 199.084,00 eura, 

9. za kupnju nekretnina 90.000,00 eura, 

10. za zaobilaznicu Kringa 50.000,00 eura, 

11. za izradu ciljanih izmjena i dopuna prostornog plana uređenja Općine Tinjan 25.000,00 eura, 

12. za ulaganje u obnovljive izvore energije na javnim zgradama 50.000,00 eura, 

13. za raskrižje ceste D 48 35.000,00 eura, 

14. za sanaciju i uređenje stare škole u Kringi 120.000,00 eura, 

15. za sanaciju i uređenje stare škole u Muntrilju 50.000,00 eura, 

16. za rekonstrukciju nerazvrstane ceste Žužići – Milohanići 120.000,00 eura, 

17. za izgradnju i opremanje sportskih građevina na području Općine Tinjan 60.000,00 eura, 

18. za popavak zvonika u Kringi 11.000,00 eura, 

19. za nadogradnju dječjeg vrtića Tinjan 360.000,00 eura, 

20. za GIS – registar nerazvrstanih cesta i komunalne infrastrukture 3.400,00 eura, 

21. za izgradnju i opremanje rekreacijske zone Kučići 250.000,00 eura.

 

Program 3001 Javni red i sigurnost – 89.550,00 eura, od toga:

Za redovnu djelatnost područne vatrogasne zajednice izdvaja se 25.000,00 eura,  za redovnu djelatnost javne vatrogasne postrojbe 62.000,00 eura, za redovnu djelatnost vatrogasne zajednice Istarske županije 550,00 eura i za operativne snage civilne zaštite 2.000,00 eura.

 

Program 4001 Predškolski odgoj – 308.000,00 eura, od toga:

Za redoviti rad Dječjeg vrtića „Olga Ban“ Pazin Područnog vrtića u Tinjanu izdvaja se 308.000,00 eura.

 

Program 4002 Školstvo – 70.972,00 eura, od toga:

Za stipendije učenicima i studentima izdvaja se 20.000,00 eura, za donacije OŠ „Vladimir Nazor“ Pazin PŠ Tinjan 15.000,00 eura, za produženi boravak 15.000,00 eura, za sufinanciranje voditelja područnih škola u O. Š. Vladimir Nazor Pazin 1.600,00 eura, za sufinanciranje stručnog suradnika – logopeda 2.522,00 eura i za sufinanciranje pomoćnika u nastavi 16.850,00 eura.

 

Program 5001 Socijalne potrebe – 74.300,00 eura, od toga:

Za pomoći obiteljima i kućanstvima izdvaja se 35.000,00 eura, za dnevni boravak i pomoć u kući starijim osobama 5.400,00 eura, za donacije socijalno – zdravstvenim udrugama 8.000,00 eura eura, za Sigurnu Kuću Istra 500,00 eura, za sufinanciranje nabave školskog pribora školska godina 2024/2025. 2.700,00 eura, za dom za starije osobe Pazin (sufinanciranje smještaja) 20.000,00 eura, za Centar za inkluziju i podršku u zajednici 2.000,00 eura i za Centar za mentalno zdravlje Vijal 700,00 eura.

 

Program 5002 Zdravstvena zaštita – 27.570,00 eura, od toga:

Za donacije zdravstvenim ustanovama izdvaja se 20.000,00 eura, za Zavod za hitnu medicinu Istarske županije – nadstandard 6.000,00 eura, za sufinanciranje kredita za adaptaciju i opremanje odjela za dječju rehabilitaciju specijalne bolnice za ortopediju i rehabilitaciju „Martin Horvat“ Rovinj 1.570,00 eura.

 

Program 6001 Kultura – 35.900,00 eura, od toga:

Za donacije udrugama izdvaja se 5.400,00 eura, za književni susret „Badavca 2024“ 1.500,00 eura, za Jure Grando – revitalizaciju kulturne baštine 6.700,00 eura, za Božićni sajam 5.000,00 eura, za pučko otvoreno učilište Pazin – sufinanciranje knjižnice 5.500,00 eura, za „Počini spod Ladonje – kulturna manifestacija“ 6.500,00 eura, za zavičajnu udrugu Enriko Depiera 2.700,00 eura i za projekte u kulturi 2.600,00 eura.

 

Program 6002 Sport i rekreacija – 14.000,00 eura, od toga:

Za donacije udrugama izdvaja se 12.000,00 eura i za projekte u sportu 2.000,00 eura.

 

Program 7001 Razvoj poljoprivrede na području Općine Tinjan – 1.340,00 eura, od toga:

Za Fond za razvoj poljoprivrede i agroturizma Istre izdvaja se 670,00 eura i za subvencioniranje poljoprivrede i ruralnog razvoja Općine Tinjan 670,00 eura.

 

Program 8001 Razvoj turizma na području Općine Tinjan – 56.600,00 eura, od toga:

Za donacije za razvoj turizma izdvaja se 4.000,00 eura, za projekte u turizmu 2.600,00 eura i za subvencije 50.000,00 eura.

Komentari (0)


Nema komentara za ovaj proračun.