*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Svi komentari
Tinjan 2,
52444 Tinjan
OIB:
44827511522
opcina@tinjan.hr
052 626 090
Proračun za 2025. godinu
*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Vodič za građane za 2025. godinu
Poštovani stanovnici Općine Tinjan,
predstavljamo Vam Vodič za građane za 2025. godinu. U njemu je prikazano iz kojih izvora Općina Tinjan ostvaruje rashode te za koje namjene i u koje projekte ih raspoređuje. U želji za transparentnošću raspolaganja javnim novcem i boljom komunikacijom s našim stanovnicima nastavljamo s projektom koji se nalazi na Internet stranici www.proracun.hr te na našoj službenoj internetskoj stranici https://tinjan.hr/.
Uz znatna sredstva za održavanje postojeće komunalne infrastrukture, osigurana su značajna sredstva za mnoge komunalne projekte. U 2025. godini održavamo objekte i uređaje komunalne infrastrukture. Sredstva smo izdvojili za javnu rasvjetu, kapitalna ulaganja u lokalne i županijske ceste te za komunalnu i urbanu opremu.
Općina planira ulagati u komunalne projekte – izgradnju javne rasvjete, Županijskog centra za gospodarenje otpadom „Kaštijun“, izradu ciljanih izmjena i dopuna prostornog plana uređenja Općine Tinjan, sustav odvodnje otpadnih i oborinskih voda, izgradnju i opremanje sportskih građevina na području Općine Tinjan, izgradnju i opremanje rekreacijske zone Kučići te rekonstrukciju i opremanje društvenog doma Depiera i nerazvrstane ceste Žužići – Milohanići. Planira se ulaganje u nerazvrstane ceste, obnovu zgrade Općine Tinjan, obnovljive izvore energije na javnim zgradama i sanaciju i uređenje stare škole u Kringi te sanaciju i uređenje stare škole u Muntrilju. Popravljat će se zvonik u Kringi, nadograđivat dječji vrtić, raskrižje ceste D 48 i zaobilaznica Kringa.
Poljoprivreda, gospodarstvo i turizam ključne su djelatnosti i temeljni čimbenici razvoja Općine Tinjan, stoga podržavamo njihov daljnji razvoj. Potičemo razvoj gospodarstva, a sredstva ulažemo u Fond za razvoj poljoprivrede i agroturizma Istre i subvencioniranje poljoprivrede i ruralnog razvoja Općine Tinjan.
Javni red i sigurnost predstavljaju ključne aspekte funkcioniranja svake zajednice ili države, jer osiguravaju uvjete za sigurno i stabilno društvo. Zato je dio sredstava namijenjen za redovnu djelatnost područne vatrogasne zajednice, redovnu djelatnost javne vatrogasne postrojbe, redovnu djelatnost vatrogasne zajednice Istarske županije i operativne snage civilne zaštite.
Predškolski odgoj i školstvo važni su za razvoj svake općine, jer izravno utječu na kvalitetu života, obrazovni potencijal i dugoročni ekonomski i socijalni razvoj zajednice. Razvoj obrazovnog sustava od najranije dobi postavlja temelje za buduće uspješne, obrazovane i angažirane građane, što ima višestruki utjecaj na društvo u cjelini. Zato je dio sredstava namijenjen za redoviti rad Dječjeg vrtića „Olga Ban“, stipendije učenicima i studentima, donacije OŠ „Vladimir Nazor“ Pazin PŠ Tinjan te za sufinanciranje voditelja područnih škola u O. Š. Vladimir Nazor Pazin, stručnog suradnika – logopeda i za sufinanciranje pomoćnika u nastavi.
Donirat ćemo udruge i projekte u sportu jer ulaganje u sport i sportske aktivnosti može donijeti općini brojne koristi, koje su dugoročne i širokog opsega.
Kako bismo doprinijeli stvaranju zdravijeg, pravednijeg i stabilnijeg društva i direktno utjecali na kvalitetu života građana i dugoročno na opću dobrobit općine izdvojili smo sredstva za pomoći obiteljima i kućanstvima, dnevni boravak i pomoć u kući starijim osobama i sufinanciranje nabave školskog pribora. Sredstva iz proračuna su izdvojena i za donacije socijalno – zdravstvenim udrugama, udrugu osoba s intelektualnim teškoćama Istre, zdravstvenim ustanovama, Zavodu za hitnu medicinu Istarske županije – nadstandard i za Sigurnu kuću Istra.
Ne želimo izgubiti povezanost s lokalnim običajima i kulturnim naslijeđem i želimo poticati razvoj kulture i tradicije zbog održavanja identiteta naslijeđa prošlih generacija, a time izgraditi temelje za daljnji razvoj. Podržavanjem ISAP – Internacionalnog sajma pršuta, ljetnog festivala istarskog pršuta, književnog susreta „Badavca“, božićnog sajma, „Počini spod Ladonje“ – kulturne manifestacije i brojnih projekata u kulturi i turizmu to i ostvarujemo.
Kroz ovaj Vodič želimo Vam prenijeti informacije pomoću kojih možete pratiti raspolaganje proračunskim sredstvima. Vi, drage građanke i građani, možete svojim prijedlozima i komentarima pridonijeti zajedničkom nam cilju da dostupne resurse raspodijelimo na što učinkovitiji način za boljitak i napredak naše zajednice.
Savjetovanje za Prijedlog Proračuna Općine Tinjan za 2025. godinu i projekcije za 2026. i 2027. godinu možete pronaći OVDJE.
Načelnik Općine Tinjan
Što je proračun?
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za slijedeće dvije godine. Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.
Sadržaj proračuna
Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.
Sadržaj | Sastavni dio | Opis sastavnog dijela |
---|---|---|
Opći dio proračuna | Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja | • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova |
Račun prihoda i rashoda | • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine • ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji |
|
Račun financiranja | • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine | |
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | |
Višegodišnji plan uravnoteženja | • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi • ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi |
|
Posebni dio proračuna | Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika | • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata |
Obrazloženje proračuna | Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna | • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S • obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja. |
Proračunski korisnici:
Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe.
Zakoni i sankcije:
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine.
Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.
U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi općinski načelnik.
Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.
Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnik iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).
Prihodi i primitci | Iznos |
---|---|
Prihodi poslovanja | 3.588.323,00 |
Prihodi od poreza | 1.550.000,00 |
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna | 914.973,00 |
Prihodi od imovine | 60.000,00 |
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada | 1.023.350,00 |
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija | 40.000,00 |
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine | 155.000,00 |
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine | 155.000,00 |
Vlastiti izvori | 119.715,00 |
Rezultat poslovanja | 119.715,00 |
Ukupno | 0,00 |
UKUPAN PRORAČUN, ODNOSNO UKUPNI PRIHODI I PRIMICI, KAO I RASHODI I IZDACI, OPĆINE TINJAN ZA 2025. GODINU, PLANIRANI SU U IZNOSU OD 3.863.038,00 EURA.
PRIHODI I PRIMICI
Prihodi poslovanja Općine Tinjan za 2025. godinu planirani su u iznosu od 3.588.323,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 1.550.000,00 eura, pomoći iz inozemstva (darovnice) i od subjekata unutar općeg proračuna planirani su u iznosu od 914.973,00 eura, prihodi od imovine u iznosu od 60.000,00 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 1.023.350,00 eura, prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 40.000,00 eura.
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani u iznosu od 155.000,00 eura (za prihode od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine).
Vlastiti izvori (Rezultat poslovanja – Manjak prihoda iz prethodnih godina) planirani u iznosu od 119.715,00 eura.
Rashodi i izdaci | Iznos |
---|---|
Rashodi poslovanja | 1.803.832,00 |
Rashodi za zaposlene | 210.000,00 |
Materijalni rashodi | 703.000,00 |
Financijski rashodi | 20.000,00 |
Subvencije | 183.000,00 |
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna | 475.642,00 |
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade | 63.100,00 |
Rashodi za donacije, kazne, naknade šteta i kapitalne pomoći | 149.090,00 |
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine | 2.005.206,00 |
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine | 90.000,00 |
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine | 1.520.206,00 |
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini | 395.000,00 |
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova | 54.000,00 |
Izdaci za dionice i udjele u glavnici | 3.000,00 |
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova | 51.000,00 |
Ukupno | 0,00 |
Rashodi poslovanja
Rashodi poslovanja Općine Tinjan za 2025. godinu planirani su u iznosu od 1.803.832,00 eura, a čine ih:
1. Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 210.000,00 eura,
2. Materijalni rashodi planirani u iznosu od 703.000,00 eura,
3. Financijski rashodi planirani u iznosu od 20.000,00 eura,
4. Subvencije planirane u iznosu od 183.000,00 eura,
5. Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna planirane u iznosu od 475.642,00 eura,
6. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 63.100,00 eura,
7. Rashodi za donacije, kazne, naknade šteta i kapitalne pomoći planirani u iznosu od 149.090,00 eura.
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 2.005.206,00 eura, a čine ih:
1. Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 90.000,00 eura,
2. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 1.520.206,00 eura,
3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani u iznosu od 395.000,00 eura.
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani su u iznosu od 54.000,00 eura.
1. Izdaci za dionice i udjele u glavnici planirani u iznosu od 3.000,00 eura,
2. Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita planirani u iznosu od 51.000,00 eura.
PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE
Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 4/24) proračunske klasifikacije jesu:
· Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,
· Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,
· Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,
· Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,
· Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,
· Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.
Proračun Općine Tinjan sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).
RAZDJEL: 010 PREDSTAVNIČKO TIJELO I NOSITELJ IZVRŠNE VLASTI |
GLAVA: 01 OPĆINSKO VIJEĆE |
Program 1000 Donošenje akata i mjera iz djelokruga Općinskog vijeća |
Program 8003 Otplata kredita obveza |
GLAVA: 02 NAČELNIK |
Program 1002 Djelatnost nositelja izvršnih ovlasti |
Program 1003 Poticanje razvoja gospodarstva |
RAZDJEL: 020 OPĆINSKA UPRAVA |
GLAVA 01: JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL |
Program 2000 Djelatnost Općinske uprave |
Program 2001 Održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture |
Program 2002 Kapitalni projekti |
Program 3001 Javni red i sigurnost |
Program 4001 Predškolski odgoj |
Program 4002 Školstvo |
Program 5001 Socijalne potrebe |
Program 5002 Zdravstvena zaštita |
Program 6001 Kultura |
Program 6002 Sport i rekreacija |
Program 7001 Razvoj poljoprivrede na poručju Općine Tinjan |
Program 8001 Razvoj turizma na području Općine Tinjan |
OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA
RAZDJEL 010 PREDSTAVNIČKO TIJELO I NOSITELJ IZVRŠNE VLASTI – 357.000,00 EURA
GLAVA 01 OPĆINSKO VIJEĆE – 254.000,00 EURA
Program 1000 Donošenje akata i mjera iz djelokruga Općinskog vijeća – 198.000,00 eura, od toga:
Za ISAP – Internacionalni sajam pršuta 2024. izdvaja se 120.000,00 eura, za Dan Općine i ostale manifestacije 20.000,00 eura, za ljetni festival istarskog pršuta 40.000,00 eura, za županijski centar za gospodarenje otpadom 3.000,00 eura i za osnovne aktivnosti predstavničkog tijela 15.000,00 eura.
Program 8003 Otplata kreditnih obveza – 56.000,00 eura, od toga:
Za otplatu glavnice – ZGB Tinjan Vrtić izdvaja se 51.000,00 eura i za otplatu kamate – ZGB Tinjan Vrtić 5.000,00 eura.
GLAVA 02 NAČELNIK – 103.000,00 EURA
Program 1002 Djelatnost nositelja izvršnih ovlasti – 70.000,00 eura, od toga:
Za osnovne aktivnosti nositelja izvršnih ovlasti izdvaja se 60.000,00 eura, za nabavu dugotrajne imovine 7.000,00 eura i za izdavanje Tinjanskog lista 3.000,00 eura.
Program 1003 Poticanje razvoja gospodarstva – 33.000,00 eura, od toga:
Za poticanje razvoja gospodarstva izdvaja se 33.000,00 eura.
RAZDJEL 020 OPĆINSKA UPRAVA – 3.506.038,00 EURA
GLAVA 01 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL – 3.506.038,00 EURA
Program 2000 Djelatnost Općinske uprave – 506.600,00 eura, od toga:
Za troškove djelovanja Jedinstvenog upravnog odjela izdvaja se 375.000,00 eura, za sređivanje i obradu arhivskog i registraturnog gradiva 10.000,00 eura, za održavanje web stranice 6.000,00 eura, za veterinarsko – higijeničarsku službu 6.000,00 eura, za upravljanje sustavom javne odvodnje 10.000,00 eura, za uslugu nastavka ažuriranja i unosa baza podataka 25.000,00 eura, za zajedničku službu komunalnog redarstva 35.000,00 eura, za izravnu dodjelu organizacijama civilnog društva 3.000,00 eura, za sufinanciranje rada službenika u odjelu za društvene djelatnosti grada Pazina 1.600,00 eura i za nabavu službenog automobila 35.000,00 eura.
Program 2001 Održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture – 343.000,00 eura, od toga:
Za javnu rasvjetu izdvaja se 45.000,00 eura, za tekuće i investicijsko održavanje 250.000,00 eura, za kapitalna ulaganja u lokalne i županijske ceste 35.000,00 eura, za komunalnu i urbanu opremu 8.000,00 eura i za izradu plana rasvjete 5.000,00 eura.
Program 2002 Kapitalni projekti – 1.978.206,00 eura, od toga:
1. Za izgradnju javne rasvjete izdvaja se 52.000,00 eura,
2. za popravak zvonika u Tinjanu 230.000,00 eura,
3. za interpretacijski centar u Tinjanu 132.722,00 eura,
4. za sustav odvodnje otpadnih i oborinskih voda 20.000,00 eura,
5. za izgradnju Županijskog centra za gospodarenje otpadom „Kaštijun“ 3.000,00 eura,
6. za ulaganje u nerazvrstane ceste 82.000,00 eura,
7. za ulaganje u obnovu zgrade Općine Tinjan 35.000,00 eura,
8. za rekonstrukciju i opremanje društvenog doma Depiera 199.084,00 eura,
9. za kupnju nekretnina 90.000,00 eura,
10. za zaobilaznicu Kringa 50.000,00 eura,
11. za izradu ciljanih izmjena i dopuna prostornog plana uređenja Općine Tinjan 25.000,00 eura,
12. za ulaganje u obnovljive izvore energije na javnim zgradama 50.000,00 eura,
13. za raskrižje ceste D 48 35.000,00 eura,
14. za sanaciju i uređenje stare škole u Kringi 120.000,00 eura,
15. za sanaciju i uređenje stare škole u Muntrilju 50.000,00 eura,
16. za rekonstrukciju nerazvrstane ceste Žužići – Milohanići 120.000,00 eura,
17. za izgradnju i opremanje sportskih građevina na području Općine Tinjan 60.000,00 eura,
18. za popavak zvonika u Kringi 11.000,00 eura,
19. za nadogradnju dječjeg vrtića Tinjan 360.000,00 eura,
20. za GIS – registar nerazvrstanih cesta i komunalne infrastrukture 3.400,00 eura,
21. za izgradnju i opremanje rekreacijske zone Kučići 250.000,00 eura.
Program 3001 Javni red i sigurnost – 89.550,00 eura, od toga:
Za redovnu djelatnost područne vatrogasne zajednice izdvaja se 25.000,00 eura, za redovnu djelatnost javne vatrogasne postrojbe 62.000,00 eura, za redovnu djelatnost vatrogasne zajednice Istarske županije 550,00 eura i za operativne snage civilne zaštite 2.000,00 eura.
Program 4001 Predškolski odgoj – 308.000,00 eura, od toga:
Za redoviti rad Dječjeg vrtića „Olga Ban“ Pazin Područnog vrtića u Tinjanu izdvaja se 308.000,00 eura.
Program 4002 Školstvo – 70.972,00 eura, od toga:
Za stipendije učenicima i studentima izdvaja se 20.000,00 eura, za donacije OŠ „Vladimir Nazor“ Pazin PŠ Tinjan 15.000,00 eura, za produženi boravak 15.000,00 eura, za sufinanciranje voditelja područnih škola u O. Š. Vladimir Nazor Pazin 1.600,00 eura, za sufinanciranje stručnog suradnika – logopeda 2.522,00 eura i za sufinanciranje pomoćnika u nastavi 16.850,00 eura.
Program 5001 Socijalne potrebe – 74.300,00 eura, od toga:
Za pomoći obiteljima i kućanstvima izdvaja se 35.000,00 eura, za dnevni boravak i pomoć u kući starijim osobama 5.400,00 eura, za donacije socijalno – zdravstvenim udrugama 8.000,00 eura eura, za Sigurnu Kuću Istra 500,00 eura, za sufinanciranje nabave školskog pribora školska godina 2024/2025. 2.700,00 eura, za dom za starije osobe Pazin (sufinanciranje smještaja) 20.000,00 eura, za Centar za inkluziju i podršku u zajednici 2.000,00 eura i za Centar za mentalno zdravlje Vijal 700,00 eura.
Program 5002 Zdravstvena zaštita – 27.570,00 eura, od toga:
Za donacije zdravstvenim ustanovama izdvaja se 20.000,00 eura, za Zavod za hitnu medicinu Istarske županije – nadstandard 6.000,00 eura, za sufinanciranje kredita za adaptaciju i opremanje odjela za dječju rehabilitaciju specijalne bolnice za ortopediju i rehabilitaciju „Martin Horvat“ Rovinj 1.570,00 eura.
Program 6001 Kultura – 35.900,00 eura, od toga:
Za donacije udrugama izdvaja se 5.400,00 eura, za književni susret „Badavca 2024“ 1.500,00 eura, za Jure Grando – revitalizaciju kulturne baštine 6.700,00 eura, za Božićni sajam 5.000,00 eura, za pučko otvoreno učilište Pazin – sufinanciranje knjižnice 5.500,00 eura, za „Počini spod Ladonje – kulturna manifestacija“ 6.500,00 eura, za zavičajnu udrugu Enriko Depiera 2.700,00 eura i za projekte u kulturi 2.600,00 eura.
Program 6002 Sport i rekreacija – 14.000,00 eura, od toga:
Za donacije udrugama izdvaja se 12.000,00 eura i za projekte u sportu 2.000,00 eura.
Program 7001 Razvoj poljoprivrede na području Općine Tinjan – 1.340,00 eura, od toga:
Za Fond za razvoj poljoprivrede i agroturizma Istre izdvaja se 670,00 eura i za subvencioniranje poljoprivrede i ruralnog razvoja Općine Tinjan 670,00 eura.
Program 8001 Razvoj turizma na području Općine Tinjan – 56.600,00 eura, od toga:
Za donacije za razvoj turizma izdvaja se 4.000,00 eura, za projekte u turizmu 2.600,00 eura i za subvencije 50.000,00 eura.
Nema komentara za ovaj proračun.