*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Svi komentari
108. brigade ZNG 6,
35252 Sibinj
OIB:
84310475838
opcina.sibinj@sb.t-com.hr
035 425 298
Proračun za 2025. godinu
*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Poštovani građani,
predstavljamo vam Vodič za građane za 2025 godinu u kojem su objašnjeni planovi i aktivnosti općinske vlasti vezani za korištenje javnih sredstava. Unaprjeđivanjem transparentnosti i komunikacije s građanima nastavljamo s projektom koji se nalazi na našoj službenoj stranici https://sibinj.hr/. Kroz ovaj projekt informiramo vas o načinu korištenja proračunskih sredstava koji će i dalje održati visoku razinu transparentnosti u našoj Općini. Kroz brošuru Vodič za građane prikazat ćemo koji su projekti u planu u 2025. godini.
S velikim zadovoljstvom predstavljam planove i projekte koje ćemo ostvariti u nadolazećem razdoblju, usmjerene na jačanje kvalitete života i gospodarskog rasta naše Općine. Cilj svih naših aktivnosti je izgradnja bolje, funkcionalnije i sigurnije zajednice za sve stanovnike.
Ulaganje u komunalnu infrastrukturu temelj je našeg razvoja i napretka. Uz znatna sredstva za održavanje postojeće komunalne infrastrukture osigurana su značajna sredstva za mnoge druge komunalne projekte. Nastavljamo s uređenjem i izgradnjom javne rasvjete kojom želimo poboljšati sigurnost u prometu, ali i omogućiti našim građanima ugodniji život, posebno u noćnim satima. Uređenjem i izgradnjom cesta s naglaskom na važnije prometnice koje povezuju naša naselja, te izgradnjom poslovnih i drugih objekata koji doprinose gospodarskom razvoju nadamo se otvaranju i novih radnih mjesta u Općini.
Osiguravanje kvalitetnog obrazovanja za našu djecu i mlade ključan je prioritet. Stoga i u 2025. godini ulagat ćemo u obrazovanje djece ulaganjem u školstvo kao i omogućit stipendiranje studenata s područja Općine, kako bismo im financijski olakšali školovanje. Smatramo da su mladi i obrazovani ljudi temelj našeg društva i zbog toga im želimo pomoći u njihovom daljnjem školovanju, potaknuti ih na još veće zalaganje i nagraditi njihov trud i uspjeh.
U 2025. godini Općina planira raspisati i Javni poziv za poticanje rješavanja stambenog pitanja mladih obitelji na području općine Sibinj kroz sufinanciranje kupovine zemljišta za gradnju stambenog objekta ili kupovinu stambenog objekta na području općine te sufinanciranje plaćanje priključka na infrastrukturu u cilju poboljšanja kvalitete stanovanja postojećeg stambenog prostora.
U cilju poticanja razvoja gospodarstva na području općine, a sukladno Programu poticanja razvoja poduzetništva u općini Sibinj, Općina planira u 2025. godini putem Javnog poziva za dodjelu jednokratnih bespovratnih potpora za početak obavljanja registrirane djelatnosti i dalje nastaviti dodjeljivati bespovratne potpore obrtnicima i tvrtkama (osnivačima) s područja Općine.
Prema dosadašnjoj praksi ponovno se u 2025. godini planira raspisati Javni poziv za provedbu Programa potpora poljoprivrednicima na području općine Sibinj kojim Općina Sibinj u cilju poticanja razvoja poljoprivrede na svom području namjerava pomoći poljoprivrednicima sa područja Općine u smislu dobivanja potpora za pokretanje poljoprivrednih gospodarstva i apliciranja projekata na nacionalne i međunarodne fondove.
Kako nam je iznimno važna sigurnost naših mještana, u 2025. godini planiramo i izgradnju modernog Vatrogasnog doma u naselju Sibinj kojim ćemo zasigurno unaprijediti sustav zaštite od požara na području općine.
Svjesni smo važnosti skrbi za najranjivije članove našeg društva stoga osiguravamo pomoć ugroženim obiteljima i pojedincima kroz razne oblike financijske i socijalne podrške. Radit ćemo na programima pomoći starijim osobama kako bi imali dostojan i bolji život u našoj zajednici.
Ponosni smo na nastavak projekta "Zaželi" koji se pokazao uspješnim u zapošljavanju žena i pružanju podrške starijim i nemoćnim osobama. Kroz ovaj projekt: otvaramo nova radna mjesta, osiguravamo pomoć starijim sugrađanima i potičemo ekonomsku aktivnost žena u našoj Općini.
Cilj nam je da naša općina bude ugodno mjesto za život koje će udobnošću i blagostanjem rezultirati većim brojem novorođenčadi i privući nove stanovnike.
Šport igra važnu ulogu u zdravlju i razvoju naših građana, posebice mladih. Nastavit ćemo financirati projekte koji promiču sportske aktivnosti, podržavat ćemo lokalne sportske klubove i poticat ćemo sudjelovanje djece i mladih u športskim aktivnostima.
Kultura i manifestacije dio su identiteta naše Općine. Nastavit ćemo organizirati razne manifestacije kako bismo potaknuli lokalnu zajednicu i privukli posjetitelje. Naš cilj je promicati tradicionalne vrijednosti i običaje te poticati kulturne aktivnosti kroz financiranje raznih smotra folklora kulturno umjetničkih društava s područja Općine. Dio sredstava iz proračuna Općina planira izdvojiti za financiranje raznih manifestacija na području Općine kao što su Dan Općine, Fišijada, Čobanijada, Odvoračke večeri, Kukuruzijada, Advent u Sibinju i mnoge druge.
Dragi sugrađani, svjesni smo odgovornosti i izazova pred nama, ali i važnosti ovih projekata za budućnost naše Općine. Nastavit ćemo raditi predano i odgovorno kako bismo ostvarili ove ciljeve i učinili našu Općinu još boljim mjestom za život.
Pozivamo Vas da i vi svojim prijedlozima i komentarima sudjelujete u izradi Proračuna za 2025. godinu. Svoje prijedloge i komentare možete ostavljati do 08.12.2024. godine.
Savjetovanje za prijedlog Proračuna za 2025. godinu s projekcijama za 2026. i 2027. godinu možete pogledati OVDJE.
Vaš načelnik!
OBRAZLOŽENJE PRORAČUNA
Što je proračun?
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci Općine Sibinj za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za slijedeće dvije godine.
Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.
Jedno od najvažnijih načela proračuna je da isti mora biti uravnotežen ,odnosno ukupna visina planiranih prihoda mora biti istovjetna ukupnoj visini planiranih rashoda!
Sadržaj proračuna
Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna
Sadržaj | Sastavni dio | Opis sastavnog dijela |
---|---|---|
Opći dio proračuna | Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja | • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova |
Račun prihoda i rashoda | • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine • ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji |
|
Račun financiranja | • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine | |
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | |
Višegodišnji plan uravnoteženja | • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi • ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi |
|
Posebni dio proračuna | Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika | • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata |
Obrazloženje proračuna | Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna | • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S • obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja. |
Proračunski korisnici:
Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe…
Proračunski korisnik Općine Sibinj je Dječji vrtić „Sibinj“ koji je u 2020. godini započeo sa svojim radom.
Zakoni i sankcije:
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je Općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine.
Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.
U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi Općinski načelnik.
Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, Općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.
Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnika iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).
Prihodi i primitci | Iznos |
---|---|
Prihodi poslovanja | 8.919.920,00 |
Prihodi od poreza | 2.643.471,38 |
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna | 5.380.500,00 |
Prihodi od imovine | 282.800,00 |
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada | 513.148,90 |
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija | 100.000,00 |
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine | 3.000,00 |
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine | 2.000,00 |
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine | 1.000,00 |
Vlastiti izvori | 100.000,00 |
Prijenos viška/manjka iz prethodne(ih) godine | 100.000,00 |
Ukupno | 0,00 |
Ukupni prihodi i primici Općine Sibinj za 2025. godinu planirani su u iznosu od 9.022.920 eura
PRIHODI I PRIMICI
Prihodi poslovanja Općine Sibinj za 2025. godinu planirani su u iznosu od 8.919.920,00 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 2.643.471,38 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar opće države planirane u iznosu od 5.380.500,00 eura, prihodi od imovine planirani u iznosu od 282.800,00 eura, prihodi od administrativnih pristojbi i pristojbi po posebnim propisima planirani u iznosu od 513.148,90 eura i prihodi od prodaje proizvoda, robe i usluga, donacija planirani u iznosu od 100.000,00 eura.
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 3.000,00 eura, od toga prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine 2.000,00 eura i prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine 1.000,00 eura.
Vlastiti izvori
Prijenos viška/manjka iz prethodne(ih) godine planiran u iznosu od 100.000,00 eura.
Rashodi i izdaci | Iznos |
---|---|
Rashodi poslovanja | 3.214.920,00 |
Rashodi za zaposlene | 1.053.485,68 |
Materijalni rashodi | 1.363.240,14 |
Financijski rashodi | 14.010,00 |
Subvencije | 20.000,00 |
Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna |
70.000,00 |
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade | 125.000,00 |
Ostali rashodi | 569.184,46 |
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine | 5.808.000,00 |
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine | 70.000,00 |
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine | 3.138.000,00 |
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini | 2.600,00 |
Ukupno | 0,00 |
RASHODI I IZDACI
Ukupni rashodi i izdaci Općine Sibinj za 2025. godinu planirani su u iznosu od 9.022.920,00 eura.
Rashodi poslovanja
Rashodi poslovanja Općine Sibinj za 2025. godinu planirani su u iznosu od 3.214.920,00 eura, a čine ih:
1. Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 1.053.485,68 eura (Ovi rashodi obuhvaćaju rashode za zaposlene u općinskoj upravi, te plaće za zaposlene iz programa javnih radova (HZZ),zaposlene u Programu Zaželi te zaposlene u Dječjem vrtiću Sibinj);
2. Materijalni rashodi planirani u iznosu od 1.363.240,14 eura (Materijalne rashode čine rashodi za materijal i usluge, a odnose se na materijal i usluge za funkcioniranje djelatnosti predstavničkog i izvršnog tijela, jedinstvenog upravnog odjela, komunalnih djelatnosti, održavanje postojeće infrastrukture, javnu rasvjetu i sl.);
3. Financijski rashodi planirani u iznosu od 14.010,00 eura (Ovi rashodi odnose se na troškove platnog prometa, rashoda za kamate i ostalih financijskih rashoda);
4. Subvencije za poljoprivrednike, obrtnike te poduzetnike planirane se u iznosu od 20.000,00 eura;
5. Pomoći dane u inozemstvo i unutar općeg proračuna za financiranje osnovnog školstva planirane u iznosu od 70.000,00 eura;
6. Naknade građanima i kućanstvima od osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 125.000,00 eura (Ovi rashodi u najvećoj mjeri se odnose na socijalnu skrb, pomoći socijalno ugroženom stanovništvu, jednokratne pomoći rodiljama, stipendije studentima, provedbu programa za mlade obitelji, te sufinanciranje prijevoza učenika srednjih škola);
7. Ostali rashodi planirani u iznosu od 569.184,46 eura (U ovu skupinu rashoda odnose se rashodi na tekuće donacije udrugama građana, tekuće donacije sportskim, kulturnim, vatrogasnim i ostalim udrugama, te na kapitalne prijenose sredstava trgovačkom društvu za izgradnju vodoopskrbnog sustava).
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 5.808.000,00 eura, a čine ih:
1. Rashodi za nabavu ne proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 70.000,00 eura, a planirani su za kupovinu zemljišta;
2. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 3.138.000,00 eura (Ovi rashodi odnose se na nabavu opreme za održavanje javnih površina, uređenje pješačkih staza, izgradnju i uređenje prometnica, uređenje općinskih zgrada, mrtvačnica i slično).
3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani su u iznosu 2.600.000,00 eura, a odnose se na dodatna ulaganja u građevinske objekte općine, prometnice te javnu rasvjetu.
PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE
Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 04/24) proračunske klasifikacije jesu:
•Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,
•Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,
•Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,
•Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,
•Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,
•Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.
Proračun Općine Sibinj sastoji se od razdjela, glava i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni i tekući projekti).
RAZDJEL 010 OPĆINA SIBINJ |
GLAVA 01001 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL |
Program 1001 Javna uprava i administracija |
Program 1002 Zaštita od požara i civilna zaštita |
Program 1003 Program javnih potreba |
Program 1004 Program ukupnog razvoja |
Program 1006 EU PROJEKT - Zaželi |
Program 1007 Poticanje zapošljavanja |
Program 1008 Komunalna infrastruktura |
Program 1009 Provedba lokalnih izbora |
GLAVA 01002 PRORAČUNSKI KORISNIK |
Program 1001 Redovna djelatnost Dječjeg vrtića |
OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA
RAZDJEL 010 OPĆINA SIBINJ
GLAVA 01001 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL
Program 1001 Javna uprava i administracija planiran u iznosu od 913.354,46 eura.
Sredstva za Javnu upravu i administraciju planirana su u iznosu od 909.354,46 eura (planirana sredstva obuhvaćaju troškove plaća općinske uprave, djelatnika na javnim radovima i djelatnica u Programu Zaželi, zatim administrativno-tehničke poslove, režijske troškove (grijanje, el. energija, telefonski troškovi), komunalne usluge i sve ostale troškove vezane za neophodan rad općinske uprave ) i za LAG-Lokalnu razvojnu grupu 4.000,00 eura ( troškovi namijenjeni financiranju rada).
Program 1002 Zaštita od požara i civilna zaštita planiran u iznosu od 89.330,00 eura.
Ovim programom izdvajaju se sredstva za zaštitu od požara u iznosu od 71.000,00 eura (sredstva za tekuće i kapitalne pomoći DVD-ima s područja općine) i civilnu zaštitu u iznosu od 18.330,00 eura (sredstva potrebna za razvoj i opremanje postrojbe civilne zaštite te tekuće pomoći HGSS-u).
Program 1003 Program javnih potreba planiran u iznosu od 692.000,00 eura.
U ovom programu planiraju se sredstava za javne potrebe u iznosu od 692.00,00 eura. Iz tog razloga u istom su planirana sredstava za socijalnu skrb na području Općine, javne potrebe u športu, obljetnicu Sibinjskih žrtava i dan Općine, osnovno školstvo, srednje i visoko školstvo, razne manifestacije na području općine kao i sredstva za skloništa i zaštitu.
Program 1004 Program ukupnog razvoja planiran u iznosu od 20.000,00 eura.
Programom se izdvajaju sredstva za ruralni razvoj u iznosu od 20.000,00 eura (Sredstva se odnose na izmjene prostornog plana Općine Sibinj, provođenje programa mjera za poduzetnike i poljoprivrednike te donošenje Strateškog razvojnog programa općine Sibinj za buduće razdoblje.
Program 1006 EU PROJEKT Zaželi planiran u iznosu od 385.000,00 eura.
Ovim programom izdvajaju se sredstva za zapošljavanje žena (financiranje troškova plaća, ostalih rashoda za zaposlene te paketa sa higijenskim potrepštinama i sredstvima za čišćenje za korisnike programa) u iznosu od 385.000,00 eura.
Program 1007 Poticanje zapošljavanja planiran u iznosu od 21.500,00 eura.
Navedenim programom izdvajaju se sredstva za poticanje HZZ – Javni radovi (odnosi se na program zapošljavanja preko HZZ, za potrebe javnih radova odnosno održavanje komunalne infrastrukture) u iznosu od 21.500,00 eura.
Program 1008 Komunalna infrastruktura planiran u iznosu od 6.339.000,00 eura
Za program komunalne infrastrukture planirana su sredstva u iznosu od 6.339.000,00 eu.ra. Od toga za aktivnost A100801 – Uređenje i izgradnja javne rasvjete planirano je 167.000,00 eura (sredstva za podmirenje potrošnje el. energije javne rasvjete, tekuće održavanje postojeće javne rasvjete te dodatna ulaganja u postojeću i novu javnu rasvjetu), za aktivnost A100802 – Uređenje i izgradnja cesta planirano je 1.770.000,00 eura (Ovim sredstvima planirani su radovi održavanja nerazvrstanih cesta na području općine te izgradnje staza, cesta i parkirališta i sličnih građevinskih objekata te investicije u projekt Petnja) , za aktivnost A100803-Izgradnja poslovne zone (nastavak) planirano je 1.200.000,00 eura (sredstva se odnose na izgradnju komunalne infrastrukture unutar poslovne zone), za aktivnost A100804 – Uređenje i izgradnja posl. i ostalih objekata, planirano je 2.797.000,00 eura (sredstva se odnose na usluge tekućeg i investicijskog održavanja poslovnih i ostalih objekata te dodatna ulaganja u iste, uređenje spomenika, izgradnja vatrogasnog doma u Sibinju, rekonstrukcija društvenog doma u Jakačini Maloj te izrada projekta sportskog objekta u Sibinju), za aktivnost A100805 – Kapitalna ulaganja – oprema planirano je 99.000,00 eura (sredstva se odnose na troškove kupnje uredskog namještaja i opreme za društvene domove, kupnje novih uređaja, strojeva i opreme, kupnju opreme za dječja igrališta, kupnju opreme za održavanje i zaštitu, kupnju komunikacijske opreme te digitalizaciju javne uprave), za aktivnost A100806 – Sanacija komunalnog planirano je 25.000,00 eura, za aktivnost A100807 – Uređenje, održavanje i gradnja na grobljima planirano je 41.000,00 eura (sredstva se odnose na uređenje, održavanje te dodatna ulaganja na mrtvačnicama i grobljima) i za aktivnost A100808 – Uređenje i izgradnja ostalih objekata niskogradnje planirano je 240.000,00 eura (sredstva se odnose na kupnju zemljišta, kapitalne pomoći trgovačkim društvima za financiranje projekta Brod 2 te kupovinu i sadnju višegodišnji sadnica drveća na javnim površinama na području općine).
Program 1009 Provedba lokalnih izbora planiran u iznosu od 21.000,00 eura.
Navedenim programom izdvajaju se sredstva za provedbu lokalnih izbora u iznosu od 21.000,00 eura.
GLAVA 01002 PRORAČUNSKI KORISNIK
Program 1001 Redovna djelatnost Dječjeg vrtića planiran u iznosu od 541.735,82 eura.
Ovim programom izdvajaju se sredstva za redovnu djelatnost Dječjeg vrtića Sibinj u iznosu od 541.735,82 eura.
Nema komentara za ovaj proračun.