*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Svi komentari
Trg popa Marka Mesića 2,
53202 Perušić
OIB:
29305600567
opcina@perusic.hr
053/679-188
Proračun za 2025. godinu
*kako bi mogli ostavljati komentare, potrebno je registrirati se valjanom e-mail adresom!
Poštovani građani,
predstavljamo Vam Vodič za građane za 2025. godinu. U njemu je prikazano iz kojih izvora Općine Perušić ostvaruje rashode te za koje namjene i u koje projekte ih raspoređuje. U želji za transparentnošću raspolaganja javnim novcem i boljom komunikacijom s našim građanima nastavljamo s projektom koji se nalazi na Internet stranici www.proracun.hr te na našoj službenoj internetskoj stranici https://perusic.hr/ .
Ukupni prihodi i rashodi Općine Perušić za 2025. godinu planirani su u iznosu od 14.123.491,40 eura.
Naš glavni cilj je unapređenje kvalitete života naših stanovnika, zbog čega i ove godine ulažemo u niz važnih projekata, uključujući izgradnju i održavanje nerazvrstanih cesta, općinskih zgrada, javnih površina i rasvjete, održavanje odlagališta otpada, uređenje parkirališta i izgradnju kanalizacije.
Jedan od ključnih projekata ove godine obuhvaća izgradnju cesta Studenci – Sklope i cesta Spasa, kao i rekonstrukciju i obnovu doma kulture u Perušiću. Također, za našu Općinu ističemo i značajne projekte poput izgradnje nerazvrstanih cesta, aleje spomenika, zelene tržnice, te obnove povijesnih lokaliteta kao što su turska kula i zgrada NK Perušić. Uz to, planirano je i proširenje groblja u Perušiću i Kosinju te opremanje stanova u Kosiniki. Ovi projekti doprinijet će poboljšanju infrastrukture, očuvanju kulturne baštine i podizanju kvalitete života u našoj zajednici.
Kako bismo očuvali naš okoliš, planiramo niz mjera za sprečavanje zagađenja. U nadolazećoj godini izdvojili smo sredstva za sanaciju odlagališta Razboište, nabavku komunalne opreme za razdvajanje otpada, gospodarenje otpadom te veterinarske i higijeničarske usluge poput deratizacije, dezinsekcije, dezinfekcije i dezodoracije.
U 2025. godini nastavljamo s demografskim mjerama, s ciljem da Općina postane još ugodnije mjesto za život, što će pridonijeti rastu broja novorođene djece i privući nove stanovnike. Uz jednokratne novčane pomoći za rođenje djeteta i subvencije za cijenu vrtića, želimo roditeljima olakšati brigu o najmlađima te im omogućiti mirno i stabilno djetinjstvo.
Poseban naglasak stavljamo na ulaganje u mlade, njihovo obrazovanje i poticanje na postizanje uspjeha, jer upravo su oni temelj i budućnost našeg društva. Kroz dodjelu sredstava za subvencije učeničkih domova, prijevoz učenika i stipendije, nastojimo olakšati financijski teret obrazovanja te prepoznati i nagraditi njihov trud i postignuća. Ovim inicijativama želimo potaknuti mlade na ostvarivanje svojih potencijala i podržati ih na njihovom putu prema uspjehu.
Za obitelji i kućanstva slabijeg imovinskog stanja osiguravamo pomoći i pokriće troškova stanovanja te ugradnju rampe za invalide vjerujući da će ovakav oblik podrške unaprijediti njihovu kvalitetu života.
Na području naše Općine djeluju sportske, vjerske, kulturne i druge udruge koje obogaćuju našu zajednicu i omogućuju pojedincima da otkriju i razviju svoje talente. Zato im kroz donacije pružamo podršku u realizaciji njihovih aktivnosti.
Povijest i kultura važni su segmenti koji naš kraj čine posebnim, te ih nastojimo očuvati i njegovati. U suradnji s Turističkom zajednicom ulažemo u promociju lokalnog turizma i obogaćivanje turističke ponude kako bismo dodatno istaknuli jedinstvene vrijednosti naše općine.
Kroz ovaj projekt želimo Vam prenijeti informacije pomoću kojih možete pratiti raspolaganje proračunskim sredstvima.
Vaše prijedloge, sugestije i komentare možete ostavljati do 15.11.2024. godine kada ćemo sve zaprimljeno uzeti u obzir te na sjednici Općinskog vijeća predstaviti, te prihvaćeno uvrstiti u konačan Proračun za 2025. godinu.
Savjetovanje za Prijedlog Proračuna Općine Perušić za 2025. godinu s projekcijama za 2026. i 2027. godinu možete pronaći OVDJE.
Načelnik Općine
Ivica Turić
Što je proračun?
Proračun je akt kojim se procjenjuju prihodi i primici te utvrđuju rashodi i izdaci za proračunsku godinu, a sadrži i projekciju prihoda i primitaka te rashoda i izdataka za slijedeće dvije godine. Proračun nije statičan akt, već se sukladno Zakonu može mijenjati tijekom proračunske godine, odnosno donose se Izmjene i dopune proračuna.
Sadržaj proračuna
Proračun JLS sastoji se od plana za proračunsku godinu i projekcija za sljedeće dvije godine. Proračun JLS sastoji se od općeg dijela, posebnog dijela i obrazloženja proračuna.
Sadržaj | Sastavni dio | Opis sastavnog dijela |
---|---|---|
Opći dio proračuna | Sažetak Računa prihoda i rashoda Sažetak Računa financiranja | • ukupni prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, ukupni rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova |
Račun prihoda i rashoda | • ukupni prihodi i rashodi iskazani prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine • ukupni rashodi iskazani prema funkcijskoj klasifikaciji |
|
Račun financiranja | • ukupni primici od financijske imovine i zaduživanja i izdaci za financijsku imovinu i otplate instrumenata zaduživanja prema izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine | |
Preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | • ako ukupni prihodi i primici nisu jednaki ukupnim rashodima i izdacima, opći dio proračuna sadrži i preneseni višak ili preneseni manjak prihoda nad rashodima | |
Višegodišnji plan uravnoteženja | • ako JLP(R)S ne mogu preneseni manjak podmiriti do kraja proračunske godine, obvezni su izraditi višegodišnji plan uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi • ako JLP(R)S ne mogu preneseni višak, zbog njegove veličine, u cijelosti iskoristiti u jednoj proračunskoj godini, korištenje viška planira se višegodišnjim planom uravnoteženja za razdoblje za koje se proračun donosi |
|
Posebni dio proračuna | Plan rashoda i izdataka proračuna JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika | • rashodi i izdaci JLP(R)S i njihovih proračunskih korisnika iskazani po organizacijskoj klasifikaciji, izvorima financiranja i ekonomskoj klasifikaciji na razini skupine, raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata |
Obrazloženje proračuna | Obrazloženje općeg dijela proračuna i obrazloženje posebnog dijela proračuna | • obrazloženje općeg dijela proračuna JLP(R)S sadrži obrazloženje prihoda i rashoda, primitaka i izdataka proračuna JLP(R)S i obrazloženje prenesenog manjka odnosno viška proračuna JLP(R)S • obrazloženje posebnog dijela proračuna JLP(R)S temelji se na obrazloženjima financijskih planova proračunskih korisnika, a sastoji se od obrazloženja programa koje se daje kroz obrazloženje aktivnosti i projekata zajedno s ciljevima i pokazateljima uspješnosti iz akata strateškog planiranja. |
Proračunski korisnici:
Proračunski korisnici su ustanove, tijela javne vlasti kojima je JLS osnivač ili suosnivač, a čije je financiranje većim dijelom iz proračuna svog osnivača ili suosnivača. Proračunski korisnici JLS mogu biti dječji vrtići, knjižnice, javne vatrogasne postrojbe, muzeji, kazališta, domovi za starije i nemoćne osobe.
Proračunski korisnici Općine Perušić su: Javna ustanova Pećinski park Grabovača i Narodna knjižnica Općine Perušić.
Zakoni i sankcije:
Sukladno Zakonu o Proračunu (»Narodne novine«, broj 144/21) Proračun se donosi za jednu fiskalnu (proračunsku) godinu. Kod nas se fiskalna godina poklapa s kalendarskom i traje od 01. siječnja do 31. prosinca. Jedini ovlašteni predlagatelj Proračuna je općinski načelnik. Općinski načelnik jedinice lokalne samouprave odgovoran je za zakonito i pravilno planiranje i izvršavanje proračuna, za svrhovito, učinkovito i ekonomično raspolaganje proračunskim sredstvima. Proračun donosi (izglasava) Općinsko vijeće do kraja godine.
Ako se ne donese proračun prije početka proračunske godine, privremeno se, a najduže za prva tri mjeseca proračunske godine, na osnovi odluke o privremenom financiranju koja mora biti donesena do 31. prosinca, nastavlja financiranje poslova, funkcija i programa tijela jedinica lokalne i područne samouprave i drugih proračunskih i izvanproračunskih korisnika.
U slučaju kada je raspušteno samo Općinsko vijeće, a Općinski načelnik nije razriješen, do imenovanja povjerenika Vlade Republike Hrvatske, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi općinski načelnik.
Po imenovanju povjerenika Vlade Republike Hrvatske, općinski načelnik predlaže povjereniku novu odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka u koju su uključeni ostvareni prihodi i primici te izvršeni rashodi i izdaci u vremenu do dolaska povjerenika. Ako se do 31. ožujka ne donese proračun, povjerenik donosi odluku o financiranju nužnih rashoda i izdataka za razdoblje do donošenja proračuna.
Ako do isteka roka privremenog financiranja nije donesen proračun u jedinici u kojoj je općinski načelnik koji nema zamjenika onemogućen u obavljanju svoje dužnosti, financiranje se obavlja izvršavanjem redovnih i nužnih rashoda i izdataka temeljem odluke o financiranju nužnih rashoda i izdataka koju donosi predstavničko tijelo na prijedlog privremenog zamjenika općinskog načelnik iz članka 43.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15, 123/17, 98/19, 144/20).
Prihodi i primitci | Iznos |
---|---|
Prihodi poslovanja | 12.571.341,40 |
Prihodi od poreza | 583.800,00 |
Pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna | 10.722.869,43 |
Prihodi od imovine | 395.008,70 |
Prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada | 743.413,27 |
Prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija | 126.250,00 |
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine | 552.150,00 |
Prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine | 370.150,00 |
Prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine | 182.000,00 |
Vlastiti izvori | 1.000.000,00 |
Rezultati poslovanja | 1.000.000,00 |
Ukupno | 0,00 |
UKUPAN PRORAČUN, ODNOSNO UKUPNI PRIHODI I PRIMICI, KAO I RASHODI I IZDACI, OPĆINE PERUŠIĆ ZA 2025. GODINU, PLANIRANI SU U IZNOSU OD 14.123.491,40 EURA.
PRIHODI I PRIMICI
Prihodi poslovanja Općine Perušić za 2025. godinu planirani su u iznosu od 12.571.341,40 eura, a čine ih prihodi od poreza planirani u iznosu od 553.800,00 eura, pomoći iz inozemstva i od subjekata unutar općeg proračuna planirani su u iznosu od 10.722.869,43 eura, prihodi od imovine u iznosu od 395.008,70 eura, prihodi od upravnih i administrativnih pristojbi, pristojbi po posebnim propisima i naknada planirani u iznosu od 743.413,27 eura, prihodi od prodaje proizvoda i robe te pruženih usluga i prihodi od donacija planirani u iznosu od 126.250,00 eura.
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine planirani su u iznosu od 552.150,00 eura, a čine ih prihodi od prodaje neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 370.150,00 eura, dok su prihodi od prodaje proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 182.000,00 eura.
Vlastiti izvori planirani su u iznosu od 1.000.000,00 eura za rezultate poslovanja.
Rashodi i izdaci | Iznos |
---|---|
Rashodi poslovanja | 2.066.816,40 |
Rashodi za zaposlene | 396.918,77 |
Materijalni rashodi | 1.167.657,63 |
Financijski rashodi | 44.400,00 |
Subvencije | 7.900,00 |
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade | 106.200,00 |
Ostali rashodi | 343.740,00 |
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine | 11.960.675,00 |
Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine | 280.000,00 |
Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine | 11.592.675,00 |
Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini | 88.000,00 |
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova | 96.000,00 |
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova | 96.000,00 |
Ukupno | 0,00 |
Rashodi poslovanja
Rashodi poslovanja Općine Perušić za 2025. godinu planirani su u iznosu od 2.066.816,40 eura, a čine ih:
1. Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 396.918,77 eura,
2. Materijalni rashodi planirani u iznosu od 1.167.657,63 eura,
3. Financijski rashodi planirani u iznosu od 44.400,00 eura,
4. Subvencije planirane u iznosu od 7.900,00 eura,
5. Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade planirane u iznosu od 106.200,00 eura,
6. Ostali rashodi planirani u iznosu od 343.740,00 eura.
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine
Rashodi za nabavu nefinancijske imovine planirani u iznosu od 11.960.675,00 eura, a čine ih:
1. Rashodi za nabavu neproizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 280.000,00 eura,
2. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine planirani u iznosu od 11.592.675,00 eura,
3. Rashodi za dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini planirani u iznosu od 88.000,00 eura.
Izdaci za financijsku imovinu i otplate zajmova planirani u iznosu od 96.000,00 eura
Izdaci za otplatu glavnice primljenih kredita i zajmova Općine Perušić za 2025. godinu planirani su u iznosu od 96.000,00 eura.
PRORAČUNSKE KLASIFIKACIJE
Prihodi, primici, rashodi i izdaci proračuna i financijskog plana iskazuju se prema proračunskim klasifikacijama. Sukladno Pravilniku o proračunskim klasifikacijama (»Narodne novine«, broj 4/24) proračunske klasifikacije jesu:
• Organizacijska klasifikacija sadrži povezane i međusobno usklađene (hijerarhijski i s obzirom na odnose prava i odgovornosti) cjeline proračuna i proračunskih korisnika koje odgovarajućim materijalnim sredstvima ostvaruju postavljene ciljeve,
• Programska klasifikacija je prikaz programa i njihovih sastavnih dijelova: aktivnosti i projekata, definiranih u skladu s aktima strateškog planiranja te ciljevima i zadaćama proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika,
• Funkcijska klasifikacija je prikaz rashoda proračuna te proračunskih i izvanproračunskih korisnika razvrstanih prema njihovoj namjeni,
• Ekonomska klasifikacija sadrži prihode i primitke razvrstane po prirodnim vrstama te rashode i izdatke razvrstane prema njihovoj ekonomskoj namjeni kojoj služe,
• Lokacijska klasifikacija je prikaz rashoda i izdataka prema teritorijalno definiranim cjelinama u skladu s ustrojem Republike Hrvatske, drugih država članica Europske unije te ostalih država,
• Izvori financiranja, a koje čine skupine prihoda i primitaka iz kojih se podmiruju rashodi i izdaci određene vrste i utvrđene namjene.
Proračun Općine Perušić sastoji se od razdjela, glava, proračunskog korisnika i programa. Programi se sastoje od aktivnosti i projekata (kapitalni).
• RAZDJEL 001 URED NAČELNIKAtekst |
• Program 1001 Redovna djelatnost |
• RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL |
• Program 1001 Redovna djelatnost |
• Program 1002 Izgradnja i održavanje nerazvrstanih cesta Općine Perušić |
• Program 1004 Obnova i izgradnja općinskih groblja |
• Program 1005 Obnova i izgradnja parkova i parkirališta |
• Program 1007 Izgradnja zelene tržnice |
• Program 1002 Održavanje javnih površina i parkova |
• Program 1004 Gospodarenje otpadom |
• Program 1001 Izgradnja kanalizacije Perušić |
• Program 1001 Nabava imovine |
• Program 1002 Održavanje imovine |
• Program 1001 Sanacija deponije razbojište i izgradnja reciklažnog dvorišta |
• Program 1001 Izgranja planske dokumentacije |
• Program 1001 Otkup zemljišta i projektna dokumentacija |
• Program 1002 Osnovno školstvo |
• Program 1003 Potrebe Općine u kulturi |
• Program 1005 Turistička zajednica |
• Program 1001 Gorska služba spašavanja |
• Program 1002 Civilna zaštita |
• Program 1006 Tekuće donacije vjerskim zajednicama |
• Program 1008 Tekuće donacije udrugama građana i političkim strankama |
• Program 1010 Crveni križ |
• Program 1014 Pomoć obiteljima i kućanstvima |
• Program 1015 Ostale tekuće donacije |
• Program 1016 Društvo slijepih i slabovidnih |
• Program 1017 Jednokratna pomoć za rođenje djeteta |
• Program 1018 Dječji centar Gospić vrtić Perušić |
• Program 1019 DVD Perušić |
• Program 1003 Subvencija nerentabilnih linija |
• Program 1004 Ostale subvencije |
• Program 1006 Subvencija kamata na kredite obrtnicima |
• GLAVA 00201 REDOVNA DJELETNOST |
• Program 1001 Redovna djelatnost |
• GLAVA 00205 DRUŠTVENE DJELETNOSTI |
• Proračunski korisnik 47383 JAVNA USTANOVA PEĆINSKI PARK GRABOVAČA |
• Program 1004 Javna ustanova Pećinski park Grabovača |
• Proračunski korisnik 48179 NARODNA KNJIŽNICA OPĆINE PERUŠIĆ |
• Program 1006 Narodna knjižnica |
OPIS POSEBNOG DIJELA PRORAČUNA
RAZDJEL 001 URED NAČELNIKA - 14.600,00 EURA
Program 1001 Redovna djelatnost - 14.600,00 eura
Iz proračuna je za naknadu članovima vijeća planiran iznos od 14.600,00 eura za naknade članovima vijeća.
RAZDJEL 002 JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL - 14.108.891,40 EURA
Program 1001 Redovna djelatnost - 740.700,00 eura
Za redovnu djelatnost planirano je 740.700,00 eura, od toga:
· Rashodi za zaposlene planirani u iznosu od 197.300,00 eura,
· Materijalni i financijski rashodi planirani u iznosu od 18.500,00 eura,
· Otplata glavnice kredita planirani u iznosu od 96.000,00 eura,
· Energija planirana u iznosu od 46.000,00 eura,
· Električna energija - javna rasvjeta planirana u iznosu od 73.000,00 eura,
· Voda planirana u iznosu od 6.600,00 eura,
· Troškovi goriva - benzin, diesel, lož ulje planirani u iznosu od 23.000,00 eura,
· Literatura planirana u iznosu od 5.000,00 eura,
· Materijal i sredstva za čišćenje i održavanje planirani u iznosu od 3.000,00 eura,
· Usluge telefona , telefaxa i poštarina planirani u iznosu od 22.000,00 eura,
· Usluge promidžbe i informiranja planirani u iznosu od 8.000,00 eura,
· Ugovori o djelu planirani u iznosu od 2.500,00 eura,
· Intelektualne usluge planirani u iznosu od 66.600,00 eura,
· Računalne usluge planirani u iznosu od 48.000,00 eura,
· Premije osiguranja planirani u iznosu od 7.600,00 eura,
· Reprezentacija planirani u iznosu od 12.800,00 eura,
· Usluge banaka i otplata kamata po kreditima planirani u iznosu od 44.200,00 eura,
· Troškovi cvijeća i vijenaca, blagdanska dekoracija planirani u iznosu od 2.700,00 eura,
· Tuzemne članarine planirani u iznosu od 9.500,00 eura,
· Sitni inventar i auto gume planirani u iznosu od 4.000,00 eura,
· Natječaji i oglasi planirani u iznosu od 7.000,00 eura,
· Troškovi registracije prijevoznih sredstava planirani u iznosu od 1.350,00 eura,
· Troškovi službenih putovanja planirani u iznosu od 8.300,00 eura,
· Nagrade, darovi , naknade za zaposlene planirani u iznosu od 22.400,00 eura,
· Seminari, savjetovanja, simpoziji planirani u iznosu od 4.000,00 eura,
· Naknade za prijevoz na posao i s posla planirani u iznosu od 1.350,00 eura.
Program 1002 Izgradnja i održavanje nerazvrstanih cesta Općine Perušić - 7.117.180,70 eura
Za izgradnju nerazvrstanih cesta na području Općine Perušić planirano 471.000,00 eura, za izgradnju ceste Studenci – Sklope planirano je 3.000.000,00 eura, a za izgradnju ceste Spasa planirano je 3.646.180,70 eura.
Program 1004 Obnova i izgradnja općinskih groblja - 1.056.544,56 eura
Proširenje groblja u Perušiću i Kosinju planirano je 1.056.544,56 eura.
Program 1005 Obnova i izgradnja parkova i parkirališta - 75.000,00 eura
Za uređenje parkirališta planirano je 75.000,00 eura.
Program 1007 Izgradnja zelene tržnice - 490.000,00 eura
Za izgradnja zelene tržnice planirano je 490.000,00eura.
Program 1002 Održavanje javnih površina i parkova - 376.052,37 eura
Za održavanje javnih površina planirano je 147.822,73 eura, za održavanje javne rasvjete planirano je 18.077,68 eura, za održavanje nerazvrstanih cesta planirano je 180.407,06 eura, za veterinarsko higijeničarske poslove planirano je 12.330,00 eura, za deratizaciju, dezinsekciju, dezinfekciju, dezodoraciju planirano je 1.990,84 eura, za održavanje službenog odlagališta otpada planirano je 1.944,50 eura, za blagdanska dekoracija planirano je 13.479,56 eura.
Program 1004 Gospodarenje otpadom - 21.300,00 eura
Za gospodarenje otpadom planirano je 21.300,00 eura.
Program 1001 Izgradnja kanalizacije Perušić - 7.000,00 eura
Za izgradnju kanalizacije planirano je 7.000,00 eura.
Program 1001 Nabava imovine - 130.400,00 eura
Za računala i računalnu opremu planirano je 5.000,00 eura, za komunikacijsku opremu planirano je 5.400,00 eura, za ostalu uredsku opremu planirano je 8.000,00 eura, za nabavu komunalne opreme za razdvajanje smeća planirano je 31.000,00 eura, za prometnu signalizaciju planirano je 15.000,00 eura, za opremanje stanova u Kosiniki planirano je 40.000,00 eura, za ugradnju rampe za invalide planirano je 26.000,00 eura.
Program 1002 Održavanje imovine - 2.640.650,00 eura
Za investicijsko održavanje planirano je 35.900,00 eura, za održavanje građevina u vlasništvu i suvlasništvu Općine planirano je 118.150,00 eura, za ostale stambene objekte planirano je 4.600,00 eura, za izgradnju aleje spomenika planirano je 306.000,00 eura, za rekonstrukciju turske kule planirano je 88.000,00 eura, za rekonstrukciju i obnovu doma kulture u Perušiću planirano je 1.530.000,00 eura, za rekonstrukcija zgrade NK Perušić planirano je 558.000,00 eura.
Program 1001 Sanacija deponije razbojište i izgradnja reciklažnog dvorišta – 8.600,00 eura
Za sanaciju odlagališta Razboište planirano je 8.600,00 eura.
Program 1001 Izrada planske dokumentacije – 275.075,00 eura
Za ostali projekti i dokumentacija planirano je 73.200,00 eura, za izmjene i dopune prostornih planova planirano je 180.175,00 eura, za izrada projektne dokumentacije vezano za odlaganje otpada planirano je 2.700,00 eura, za plan rasvjete i akcijski plan javne rasvjete planirano je 19.000,00 eura.
Program 1001 Otkup zemljišta i projektna dokumentacija – 330.000,00 eura
Za otkup zemljišta i projektna dokumentacija nerazvrstanih cesta planirano je 250.000,00 eura, za otkup objekata planirano je 80.000,00 eura.
Program 1002 Osnovno školstvo – 27.700,00 eura
Za Osnovno školstvo planirano je 27.700,00 eura.
Program 1003 Potrebe Općine u kulturi – 5.300,00 eura
Za potrebe u kulturi planirano je 5.300,00 eura.
Program 1005 Turistička zajednica – 70.000,00 eura
Za turističku zajednicu planirano je 70.000,00 eura.
Program 1001 Gorska služba spašavanja – 3.400,00 eura
Za gorsku službu spašavanja planirano je 3.400,00 eura.
Program 1002 Civilna zaštita – 2.000,00 eura
Za civilnu zaštitu planirano je 2.000,00 eura.
Program 1006 Tekuće donacije vjerskim zajednicama – 2.700,00 eura
Za tekuće donacije vjerskim zajednicama planirano je 2.700,00 eura.
Program 1008 Tekuće donacije udrugama građana i političkim strankama – 14.000,00 eura
Za tekuće donacije udrugama i političkim strankama planirano je 14.000,00 eura.
Program 1010 Crveni križ – 5.500,00 eura
Za crveni križ planirano je 5.500,00 eura.
Program 1014 Pomoći obiteljima i kućanstvima – 55.200,00 eura
Za tekuće donacije građanima i kućanstvima planirano je 55.200,00 eura.
Program 1015 Ostale tekuće donacije – 17.000,00 eura
Za donacije ostalim sportskim udrugama planirano je 17.000,00 eura.
Program 1016 Društvo slijepih i slabovidnih – 2.000,00 eura
Za društvo slijepih i slabovidnih planirano je 2.000,00 eura.
Program 1017 Jednokratna pomoć za rođenje djeteta – 2.700,00 eura
Za jednokratnu pomoć za rođenje djeteta planirano je 2.700,00 eura.
Program 1018 Dječji centar Gospić vrtić Perušić – 120.000,00 eura
Za vrtić Perušić planirano je 120.000,00 eura.
Program 1019 DVD Perušić – 64.740,00 eura
Za DVD Perušić planirano je 64.740,00 eura.
Program 1003 Subvencija nerentabilnih linija – 12.000,00 eura
Za Subvencija autobusne linije Gospić – Kosinj planirano je 12.000,00 eura.
Program 1004 Ostale subvencija – 44.300,00 eura
Za subvenciju prijevoza učenika planirano je 16.000,00 eura, za subvencija poljoprivrednicima - veterinarske usluge planirano je 6.000,00 eura, za subvenciju studentima planirano je 5.400,00 eura, za naknade štete zbog elementarne nepogode planirano je 5.000,00 eura, za subvencije Domu zdravlja planirano je 5.300,00 eura, za ostale subvencije planirano je 6.600,00 eura.
Program 1006 Subvencija kamata na kreditne obrtnicima – 2.600,00 eura
Za subvenciju kamate obrtnicima planirano je 2.600,00 eura.
Glava 00201 Redovna djelatnost – 12.000,00 eura
Program 1001 Redovna djelatnost – 12.000,00 eura
Za troškove izbora planirano je 12.000,00 eura
Glava 00205 Društvene djelatnosti - 377.248,77 eura
Proračunski korisnik 47383 JAVNA USTANOVA PEĆINSKI PARK GRABOVAČA - 315.930,00 eura
Program 1004 Javna ustanova pećinski park Grabovača – 315.930,00 eura
Za Pećinski park Grabovača – Rashodi za zaposlene planirano je 157.900,00 eura, za Pećinski park - Regres, dar za djecu planirano je 3.430,00 eura, Pećinski park Grabovača - službena putovanja planirano je 900,00 eura, za Pećinski park Grabovača - edukacija, str. usavršavanje planirano je 400,00 eura, Pećinski park Grabovača - uredski materijal i ostali materijalni rashodi planirano je 600,00 eura, za Pećinski park Grabovača – Energija planirano je 700,00 eura, za Pećinski park - Materijal i sredstva za tekuće i investicijsko održavanje planirano je 8.800,00 eura, za Pećinski park - Usluge telefona, prijevoza i pošte planirano je 4.300,00 eura, za Pećinski park - usluge platnog prometa planirano je 200,00 eura, za Pećinski park - Promocija planirano je 15.300,00 eura, za Pećinski park - gorivo za automobil planirano je 2.500,00 eura, za Pećinski park - registracija automobila planirano je 300,00 eura, za Pećinski park - zakup zemljišta planirano je 3.900,00 eura, za JU PP Grabovača - Intelektualne usluge planirano je 20.200,00 eura, za JU PP Grabovača - Računalne usluge planirano je 5.000,00 eura, za JU PP Grabovača - Premije osiguranja planirano je 2.000,00 eura, za JU PP Grabovača - Reprezentacija planirano je 2.000,00 eura, za JU PP Grabovača - Gotovi proizvodi planirano je 20.000,00 eura, za JU PP Grabovača - Usluge tekućeg i investicijskog održavanja planirano je 6.100,00 eura, za JU PP Grabovača - Članarina planirano je 300,00 eura, za JU PP Grabovača – sitni inventar planirano je 2.000,00 eura, za JU PP Grabovača - projekti volonteri planirano je 50.100,00 eura, za JU PP Grabovača - Kapitalne investicije planirano je 4.500,00 eura, za JU PP Grabovača - Računalna oprema planirano je 2.000,00 eura, za JU PP Grabovača - Ostala oprema planirano je 2.500,00 eura.
Proračunski korisnik 48179 NARODNA KNJIŽNICA OPĆINE PERUŠIĆ - 61.318,77 eura
Program 1006 Narodna knjižnica – 61.318,77 eura
Za Narodnu knjižnicu – rashode za zaposlene planirano je 17.738,77 eura, za Narodnu knjižnicu – uredski materijal planirano je 1.000,00 eura, za Narodnu knjižnicu – rashode za usluge planirano je 3.880,00 eura, za Narodnu knjižnicu – reprezentaciju planirano je 320,00 eura, za Narodnu knjižnicu – promidžbu i informiranje planirano je 1.650,00 eura, za Narodnu knjižnicu – usluge telefona i telefaksa planirano je 600,00 eura, za Narodnu knjižnicu – tisak planirano je 530,89 eura, za Narodnu knjižnicu – ostali materijal za tekuće i investicijsko održavanje planirano je 530,00 eura, za Narodnu knjižnicu – Ostali materijal za tekuće i investicijsko održavanje planirano je 600,00 eura, za Narodnu knjižnicu – knjige planirano je 35.000,00 eura.
Nema komentara za ovaj proračun.
06.11.2024 11.97 KB
06.11.2024 148.13 KB
22.10.2024 198.21 KB
06.11.2024 1.07 MB